• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Citroën“ pristato pirmąjį elektra varomą komercinį mikroautobusą „ë-Jumpy“

90 metų lyderio poziciją lengvųjų komercinių automobilių segmente užimantis „Citroën“ pristato savo pirmąjį elektra varomą kompaktinį mikroautobusą „ë-Jumpy“. Jį kuriant nebuvo jokių kompromisų: pajėgumas, praktiškumas ir talpa yra tokie patys, kaip versijų su vidaus degimo varikliu. Naujasis komercinis automobilis viena įkrova gali įveikti iki 330 km (WLTP režimu).

Pritaikytas prie rinkos poreikių

Naujasis „ë-Jumpy“ siūlo tuos pačius privalumus, kaip ir automobiliai su vidaus degimo varikliais: kompaktiškus matmenis, interjero ergonomiką ir transformacijos galimybes, daug vietų daiktams susidėti bei optimalią apkrovą.

Daugelis „ë-Jumpy“ versijų yra iki 1,9 m aukščio, kuris užtikrina, kad automobilis galėtų įvažiuoti į požemines stovėjimo aikšteles, prekybos centrus ir kitas vietas.

Elektrinio mikroautobuso keliamoji galia yra 1 275 kg, o tempimo – iki 1 tonos. Naudingoji elektra varomo modelio talpa nesiskiria nuo versijų su vidaus degimo varikliais – nuo 4,6 m³ (XS versija be „Moduwork“) iki 6,6 m³ (XL versija su „Moduwork“). Tai yra geriausi segmento talpos rezultatai. Plotis tarp ratų arkų yra 1,25 m – tiek pakanka, kad tilptų „Euro“ tipo padėklas.

Elektrinio variklio praktiškumas

Elektrinė „Jumpy“ versija siūloma su dviejų tipų baterijomis, kurioms suteikiama 8 metų arba 160 tūkst. km garantija.

Automobilis su 50 kWh baterija gali įveikti iki 230 km viena įkrova WLTP ciklu (ji montuojama į XS, M ir XL kėbulus), o 75 kWh – iki 330 km. Ši baterija montuojama į M bei XL kėbulus.

Elektrinis variklis veikia pagal vairavimo sąlygas ir pasirinktą važiavimo režimą, taip pat išsaugo lėtėjimo ar stabdymo metu susidarančią energiją. Variklio galia – 100 kW (136 AG), jis pasiekia 260 Nm sukimo momentą. Tai leidžia automobiliui įsibėgėti iki 130 km/val.

„ë-Jumpy“ yra 3 važiavimo režimai: „Normal“ optimizuoja nuvažiuojamą atstumą ir našumą, „Eco“ – energijos sąnaudas, o „Power“ suteikia maksimaliai pakrautam automobiliui našumą, kaip ir naudojant „Normal“ režimą nepakrautu mikroautobusu.

„ë-Jumpy“ gali būti įkraunamas iki 100 kW sparta – tai leidžia 75 kWh bateriją iki 80 proc. talpos papildyti per 45 min., o 50 kWh – per 30 min. Toks greitas įkrovimas išskiria „ë-Jumpy“ modelį iš viso segmento.

Pakaba užtikrina komfortą

Priekinėje pakaboje naudojamos sustiprintos „Pseudo MacPherson“ svirtys su svyravimą mažinančiu stabilizatoriumi – tai užtikrina tikslias vairavimo savybes ir aukštą komfortą. Patvari galinė nepriklausomo tipo pakaba užtikrina didelę maksimalią apkrovą – 1 275 kg.

Dėl maksimalaus komforto į „ë-Jumpy“ sumontuotos kintamo kietumo spyruoklės ir nuo apkrovos savybes keičiantys amortizatoriai, tai – pasyviai veikianti sistema, kuri užtikrina komfortišką amortizavimą, nepaisant automobilio apkrovos.

Šildymo ir vėdinimo sistemos gali būti valdomos net nebūnant automobilyje. Mikroautobuso salono temperatūrą paruošti galima iš anksto nustatant „My Citroën“ programėlę (ji greitai bus pristatyta Lietuvoje) arba automobilio lietimui jautriu ekranu, naudojantis „Connect Nav“ paslauga.

Interjero dėtuvėse telpa 100 litrų

Interjero funkcionalumas pritaikytas įvairiems poreikiams. Tarp vairuotojo ir keleivio sėdynių įrengtas tinklas įvairiems daiktams sudėti, pirštinių dėtuvėje yra AUX, 12 V bei USB (pagal versiją) lizdai, puodelių laikikliai, o po keleivio sėdyne yra papildoma erdvi dėtuvė. Iš viso „ë-Jumpy“ salone yra dėtuvių, kurių bendra talpa – beveik 100 litrų.

„ë-Jumpy“ priekyje siūlomos 3 sėdimos vietos. Naudojant „Moduwork“, kraštinė keleivio sėdynė gali būti pakelta, tuomet atlaisvinama erdvė salone, kurios grindų lygis yra toks pat kaip krovinių skyriaus, o tai padidina naudingąjį krovinių skyriaus ilgį daugiau nei vienu metru – iki 4 m. „Moduwork“ taip pat leidžia transformuoti saloną į modernų biurą – centrinis porankis gali tapti stalu kompiuteriui ar dokumentams.

Papildomai užsakomas centrinės konsolės viršuje montuojamas laikiklis, į kurį galima įtaisyti iki 11 colių įstrižainės planšetes. Išmaniojo telefono laikiklis gali būti įtaisytas į vairuotojo puodelio laikiklį, čia pat įtaisytas ir lizdas jam įkrauti. „ë-Jumpy“ yra „Mirror Screen“, „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ programos, kurias naudojant automobilio 7 colių ekranas tampa kaip išmaniojo telefono.

Naudingi vairavimo asistentai

„ë-Jumpy“ yra 15 naudingų vairavimo asistentų, pritaikytų įvairiems klientams. Visiškai unikali segmente yra beraktė šoninių durų atvėrimo sistema – raktą kišenėje turinčiam žmogui pakanka pamoti koja po galinio buferio kampu, kad automatiškai atsivertų tos pusės šoninės durys. Toks pat judesys duris ir uždaro, o žmogui su raktu nueinant nuo automobilio, jis automatiškai užsirakina.

Kitos šiame segmente unikalios ir į „ë-Jumpy“ montuojamos sistemos – beraktis automobilio atrakinimas ir užvedimas bei projekcinis ekranas ant priekinio stiklo, kuriame matyti pagrindinė kelionės informacija.

Į mikroautobusą taip pat montuojama avarinio stabdymo sistema „Active Safety Brake“, pajudėjimo įkalnėje pagalbininkas, vairuotojo nuovargio stebėjimo, įspėjimo apie susidūrimą sistemos, „Top Rear Vision“ 360 laipsnių vaizdą iš viršaus projektuojančios kameros, išmani artimųjų ir tolimųjų žibintų kontrolė, pravažumo sistema „Grip Control“, greičio ribojimo ženklų atpažinimo sistema su greičio rekomendacija, greičio ribotuvas su kruizo kontrole, nematomos zonos stebėjimo sistema.

„Citroën ë-Jumpy“ į Lietuvos prekybos salonus atvyks antroje 2020 m. pusėje. Metų pabaigoje bus pristatytas visiškai elektrinis „Jumper“, o 2021 m. – elektra varomas „Berlingo Van“. Tai leis 2021 m. „Citroën“ pasiūlyti komercinių automobilių gamą, kurios kiekvienas modelis turės efektyvius vidaus degimo bei elektrinius variklius.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

Elektromobiliai taupymas
Skaityti

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

„Elektrum Lietuva“ į elektromobilių įkrovimo stoteles „Viada“ ir „Baltic Petroleum“ degalinėse investuos 7 mln. eurų

kelionė elektromobiliu
Skaityti

Elektromobiliu į užsienį: į ką reikėtų atsižvelgti, planuojant ilgesnę kelionę? 

Elektromobilių įkrovimo stotelė
Skaityti

„Neste Lietuva” degalinių tinkle – pirmoji 300 kW galios elektromobilių įkrovimo stotelė: naudos tik žaliąją energiją

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Elektromobilių įkrovimas mieste ir namuose – kuris būdas efektyvesnis?

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Ignitis elektromobiliai
Skaityti

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Elektromobiliai krovimas Enefit
Skaityti

Elektromobilis rado įkroviklį: „Nissan“ susitarė su „Enefit“

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

Elektromobiliai suklastota rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

elektromobiliai
Skaityti

Brangstanti energija verčia skaičiuoti iš naujo – rinktis benzininį, dyzelinį ar elektrinį automobilį?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Automobilių valytuvai

Kokiomis savybėmis pasižymi kokybiški automobilio valytuvai?

Kaip prižiūrėti valytuvus

5 svarbiausios procedūros, atliekamos automobilio techninės priežiūros metu

Naujausi metodai tepalų atliekas verčia degalais

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

PARTNERIO TURINYS

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Motokroso aprangos pasirinkimas: skirtumai tarp paprastos ir specializuotos aprangos

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

STRAIPSNIAI

Stabdžių skystis ir stabdžių skysčio keitimas

Žiemos šalčiai – išbandymas dyzeliniams automobiliams

Ar „degantis ledas“ – ateities kuras?

Saulės jėgainių turime, bet saule varomų automobilių dar teks palaukti

„Continental“ technologijos saugo nuo programišių atakų

Oficialus transporto priemonės tinkamumo patvirtinimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.