• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kas yra prabangus automobilis: istorija kuriama užsitarnavus vardą

Visi automobiliai turi keturis ratus ir važiuoja, tačiau kai kurie jų gerokai išsiskiria – tiek galimybėmis, tiek suteikiamomis emocijomis, tiek kaina. Su įvairiomis subtilybėmis mažiau susipažinusiems vairuotojams gali kilti klausimas, kas yra vadinamojo „premium“ segmento automobiliai?

„Jaguar Land Rover“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Justė Šataitė teigia, kad prabangūs automobiliai išsiskiria daugybe aspektų, tačiau pagrindinius galima suskirstyti į tris dalis – tai technologijos, saugumas ir kokybė.

„Prabangūs automobiliai paprastai turi naujausias bei geriausiai ištobulintas elektronines saugumo ar komforto sistemas. Akivaizdus ir tokių gamintojų požiūris į kokybę: „Jaguar“ ar „Land Rover“ automobiliuose naudojamas tikras aliuminis ar kitos medžiagos, o ne jų imitacija. Sėdynių audinys yra kokybiškesnis, į jų pačių kūrimą sudėta daug darbo valandų siekiant maksimalaus patogumo įvairiems žmonėms. Prabangūs automobiliai nėra skirti tik kelionėms iš taško A į B – jie išsiskiria dizainu bei sukuria daug didesnę emociją, suteikia daugiau komforto kiekvienam keleiviui“, – sako J. Šataitė, pridurdama, kad vos atsisėdus į saloną tampa akivaizdu, kur – „premium“, o kur – vidutinės klasės automobilis.

Priverčia žmones atsisukti

„Premium“ segmento transporto priemonę visų pirma atpažinsi pagal jos važiavimo kokybę, apdailą ir apgalvotas detales“, – sako žurnalistas Egidijus Babelis. Anot „Lietuvos metų automobilio“ rinkimų komisijos nario, šie modeliai turi važiuoti tyliai, komfortiškai ir būti lengvai valdomi.

„Prašmatniuose jų salonuose pigaus plastiko nė su žiburiu nerasi. Jų ergonomika, įskaitant įvairialypę įrangą, kas šiais laikais labai svarbu, gerai apgalvota. Pirkėjas pirmiausia pamato laiko patikrintą dizainą, nes „premium“ gamintojai retai ieško naujų standartų – jie turi atrodyti patikimai ir būti ištobulinti, tada išvysta ištaigingą interjerą.

Tokiame automobilyje privalo gerai skambėti muzika, čia tikiesi rasti paprastai valdomą multimediją ir moderniausias pagalbines vairavimo sistemas, žodžiu, keliaudamas turi jausti važiavimo kokybę“, – akcentuoja E. Babelis.

Kalbėdamas apie „premium“ segmento modelių išskirtinumą, E. Babelis pastebi, kad automobilizmo madų diktuotojai privalo būti nuolat pasitempę: tai, ką pristato pažangiausieji, po kelerių metų jau komplektuoja ir masiniai gamintojai. Pavyzdžiui, „Jaguar“ bei „Land Rover“ automobiliuose jau šiandien naudojama unikali oro filtravimo ir jonizavimo sistema, neleidžianti nemaloniems automobilio išorėje esantiems kvapams prasiskverbti į saloną. Po penkerių metų panašios sistemos, neabejojama, bus ir ne viename vidutinės klasės modelyje.

Pašnekovo teigimu, daug svarbiau, kad diegiamos technologijos būtų ištobulintos, o visos smulkmenos – skrupulingai apgalvotos, nes klientai nepripažįsta kompromisų – viskas turi būti nepriekaištinga.

„Greta to svarbus automobilio geidžiamumas“, – pastebi „CarVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis. Jis ir privalo atrodyti „premium“ – kad atsisuktų gatve švytruojantys žmonės.

„Jis turi būti brangus, nes jeigu mums sakoma, kad automobilis prašmatnus, bet kaina ekonominė,  galima įtarti, kad kažkas bus negerai. Ekonominė klasė orientuota į mases, o „premium“ segmentas skirtas tiems žmonėms, kurių pajamos kito lygio: jie automobilį renkasi ne pagal degalų sąnaudas ar aptarnavimo kaštus, o pagal tai, kaip jis važiuoja, kokią emociją teikia“, – tvirtina specialistas.

E.Babelis atkreipia dėmesį, kad ne vienas ekonominės klasės automobilių gamintojas stengiasi vytis aukštesnį segmentą, todėl į rinką išleidžia rafinuotumu bei kokybe stebinančių modelių, važiuojančių maloniai, tyliai, su gerai įrengtais salonais. Bet persėdęs iš tokio automobilio į prabangesnį vairuotojas dažniausiai supranta, už ką moka papildomai.

„Kad ir kaip masiniai automobilių gamintojai stengtųsi gaminti geras mašinas, „premium“ visada yra priekyje. Tiek važiavimo savybėmis, tiek technologiškai. Moderniausios technologijos visada pasirodo prabangiausiuose automobiliuose“, – pažymi žinovas.

Komforto atributas – galia 

Abu specialistai pažymi, kad prašmatnūs automobiliai visada bus galingesni, nes galia tiesiogiai koreliuoja su komfortu. Anot M. Buzelio,  komfortiški automobiliai sunkesni, todėl tam svoriui komfortiškai vežti reikia galios. Jam pritariantis E. Babelis pažymi, kad „premium“ segmento automobilyje tik „pakankamo“ variklio nepakaks.

„Premium“ transporto priemonės variklis negali dūsauti, blerbti ar pokšėti, bandydamas pasiekti magistralės greitį. Tai jis turi padaryti ramiai, rafinuotai, be didesnių pastangų – visada turėti galios rezervą. Todėl ištaigingiems automobiliams reikia didelio darbinio tūrio variklių. Tai vienas iš prabangos pojūčių, kai, norint ką nors aplenkti, užtenka smarkėliau spustelėti akceleratoriaus pedalą ir variklis nuo pat žemų apsukų, rodos, be jokio vargo ir garso trukteli, švelniai prispausdamas prie sėdynės“, – pasakoja E. Babelis.

Tai toli gražu nereiškia didelių degalų sąnaudų – „premium“ gamintojų lyderystė akivaizdi ir ekologijos srityje. „Jaguar F-Pace“ yra montuojama didelė variklių gama, kurios viršūnėje – įkraunama hibridinė (PHEV) sistema, kuri pasiekia 400 AG pajėgumą. Erdvus visureigis iki 100 km/val. su tokia sistema įsibėgėja vos per 5,3 sek., o šimtui kilometrų vidutiniškai vartoja 2,4 l benzino. Be to, vien elektra jis gali įveikti iki 59 km.

Dar vienas „premium“ akcentas – plačios individualizavimo galimybės.

„Tarkime, žmogus nori konkrečios spalvos sėdynių: ekonominės klasės automobilio gamintojai greičiausiai nepasiūlys pirkėjui 200 atspalvių variantų, nes investuoti į tai jam ekonomiškai nenaudinga. Todėl kiekvienas papildomas pagal individualų užsakymą vykdomas pageidavimas daugiau kainuoja ir atitinkamai tokie automobiliai priskiriami prie „premium“ segmento“, – teigia M. Buzelis.

Automobiliams panašėjant, išsiskiria investuojantys į tradicijas

Anot E. Babelio, vietą „premium“ rinkoje reikia užsitarnauti ir tuomet ilgai laikytis savo vagos. Staigios ir radikalios permainos čia nepageidautinos, nes „premium“ pirkėjai vertina istoriją, kilmę, šaknis. Pastaraisiais dešimtmečiais ne vienas japonų ar korėjiečių gamintojas bandė įeiti į prabangių automobilių rinką, tačiau norint pasiekti „Jaguar“ ar „Porsche“ lygį sukurti vieną kokybišką automobilį neužtenka – reikia tą daryti daug dešimtmečių iš eilės.

M.Buzelis pažymi, kad automobilių pramonė dabar supanašėjusi, todėl gilias tradicijas turintys „premium“ gamintojai stengiasi jas žūtbūt išlaikyti ir perkelti iš modelio į modelį.

„Pavyzdžiui, „Jaguar“ markė turi stiprų vizualinį identitetą ir stengiasi jį per visus modelius maksimaliai iškomunikuoti. Toks gamintojas daugiau investuoja į tai, kad jo automobiliai būtų plika akimi atskiriami nuo kitų „premium“ segmento modelių. Be to, „Jaguar“ visada turėjo specifinį atributą – variklio garsą“, – sako M. Buzelis.

Pašnekovo teigimu, akys pripratusios prie mašinų gatvėse, nes jų yra daugybė. Todėl žmogui iš karto  užkliūva išskirtinumas.

„Būtent prisirišimu prie savo tradicijų ir istorijos britų markė skiriasi nuo, pavyzdžiui, vokiškų „premium“ klasės atstovų. Jaučiasi, jog kurdami automobilius „Jaguar“ inžinieriai viena akimi žiūri į praeitį – į savo modelius, kurie istorijos puslapiuose užima respektabilias pozicijas“, – pastebi M. Buzelis.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaitmeninis sportas
Skaityti

Skaitmeninis sportas: kaip virtualios varžybos keičia mūsų supratimą apie atletiką

Rungtynių sekimas keliaujant
Skaityti

Kaip sekti rungtynes keliaujant

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė
Skaityti

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas
Skaityti

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas
Skaityti

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

Saugus eismas
Skaityti

Svarstomi siūlymai tobulinti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, laukiama gyventojų nuomonės

Tiltas per Dubysos upę remontas
Skaityti

„Via Lietuva“: Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą remonto darbai

Greičio matuokliai
Skaityti

Keliuose – papildomi ženklai prie greičio matuoklių: „Via Lietuva“ paaiškina, ką svarbu žinoti vairuotojams

Apgadintas kombainas draudimas
Skaityti

Ūkininko košmaras: akmuo sugadino kombainą, draudikai skaičiuoja milžiniškus nuostolius

Ekovairavimas
Skaityti

Susisiekimo ministerija atveria ekonomiško vairavimo e.mokymosi platformą: sužinosite, kaip sumažinti degalų sąnaudas ir sutaupyti

Automobiliu per baltijos šalis
Skaityti

Su automobiliu po Baltijos šalis: ką verta žinoti prieš sėdant prie vairo?

Greičio matuokliai
Skaityti

Ministras E. Sabutis įveda aiškesnę tvarką – greičio matuokliai keliaus į pavojingiausius ruožus

Elektromobilio greitas įkrovimas
Skaityti

Elektromobilio įkrovimas per 5 minutes: fantazija ar netolima ateitis?

Kelionės automobiliu
Skaityti

Ilgos kelionės automobiliu: pasiruoškite tinkamai ir pasirūpinkite veiklomis

Bekontaktis atsiskaitymas viešasis transportas Kaune
Skaityti

Bekontaktis atsiskaitymas Kauno viešajame transporte – patogumas vienu prisilietimu

Populiariausios elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

Įvardijo populiariausias elektromobilių įkrovos stoteles: renkasi tas, kurios laiką leidžia išnaudoti prasmingai

TOKS viešasis transportas
Skaityti

„Citadele“ suteikia 7,7 mln. eurų finansavimą TOKS: atnaujins viešąjį transportą Klaipėdos regione

NAUJIENOS

Via Lietuva kelių remontas

„Via Lietuva“: iki rugsėjo vidurio bus atnaujinta beveik 30 km blogiausios būklės krašto kelių

telematikos konferencija

Vilniuje vyksianti tarptautinė telematikos konferencija atskleis, kaip DI keičia transporto sektorių

Keliai liūčių padariniai

Kelininkai fiksuoja liūčių padarinius

Neste degalinė

Prie Panevėžio, „Via Baltica“ kelyje, atidaroma nauja „Neste“ automatinė degalinė

Susisiekimo ministerija viešasis transportas

Susisiekimo ministerija atveria duomenis apie viešąjį transportą: kas perveža daugiausiai keleivių, kiek stotelių ir kur seniausi autobusai?

Formula 1

Kaip analizuoti Formulės 1 Lažybų koeficientus

PATARIMAI

Kasko draudimas

Kaip pasirinkti tinkamas žiemai padangas?

Skystesnė ar tirštesnė variklio alyva: kaip pasirinkti?

5 svarbiausios procedūros, atliekamos automobilio techninės priežiūros metu

Perku automobilį patarimai

Planuojantiems įsigyti automobilį ekspertas pataria, į ką svarbu atkreipti dėmesį

Automobilio gedimas judrioj gatvėj

PARTNERIO TURINYS

Amortizatorių keitimas Vilniuje

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

STRAIPSNIAI

Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

Specialūs reikalavimai transporto priemonėms ir jų įrangai

Padangų naudojimo įpatumai

Kaip pakeisti transporto priemonės klasę iš N1 į M1

Dujų montavimas

10 būtiniausių daiktų, kurie turėtų būti Jūsų automobilyje

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.