• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lietuvos miestams – galimybė ES lėšomis atnaujinti savo viešąjį transportą

Lietuvos miestai, pasinaudodami Europos Sąjungos fondų investicijomis, įsigyja vis daugiau naujų viešojo transporto priemonių. Vien šį mėnesį šiam tikslui susisiekimo ministro Roko Masiulio įsakymais paskirstyta 7,3 mln. eurų ES fondų lėšų, kurios bus panaudotos naujiems troleibusams Kaune bei naujiems ekologiškiems autobusams Druskininkuose ir Lazdijuose.

„Tikiu, kad miestų gyventojai kasdienėms kelionėms pamėgs naujas ir tvarkingas viešojo transporto priemones, o savo asmeninius automobilius dažniau paliks namuose. Naujų troleibusų ir autobusų ES lėšomis įsigyja visi penki didieji šalies miestai, šia galimybe kviečiu aktyviau naudotis ir mažesniuosius miestus, rajonų savivaldybes“, – sako susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Kauno miestas, kaip ir sostinė, pirmenybę teikia naujiems troleibusams. Kaune bus nupirkti 24 troleibusai – tam iš ES sanglaudos fondo skirta 6,74 mln. eurų, dar 1,45 mln. eurų skirs miesto savivaldybė.

Kauno miesto savivaldybės duomenimis, pernai UAB „Kauno autobusai“ turėjo 154 troleibusus ir 251 autobusą. Vidutinis troleibusų amžius buvo 23,1 metų, autobusų – 12,7 metų. Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad apie du trečdaliai Kauno troleibusų naudojami ilgiau nei gamintojų numatytas ekonominis eksploatavimo laikas, jie dažniau genda, nėra ekonomiški, nepritaikyti specialiųjų poreikių turintiems keleiviams. Pažymėtina, kad Kauno troleibusai važinėja didžiausiais keleivių srautais pasižyminčiais maršrutais ir dažnesniu, nei autobusų, tvarkaraščiu.

Mažesnieji Lietuvos miestai, atnaujindami savo viešojo transporto parkus, ES fondų lėšas panaudoja ekologiškiems autobusams įsigyti. Druskininkų savivaldybė numato pirkti du elektra varomus autobusus, Lazdijų rajono savivaldybė – vieną elektra varomą autobusą. Šioms savivaldybėms autobusams įsigyti iš ES sanglaudos fondo skirta atitinkamai 417,5 tūkst. ir 185,4 tūkst. eurų.

2014–2020 m. laikotarpiu penkių didžiųjų Lietuvos miestų viešojo transporto parkams atnaujinti iš viso skiriama 28,69 mln. eurų ES sanglaudos fondo investicijų, dar 14,48 mln. eurų kviečiamos panaudoti šalies rajonų savivaldybės.

Panaudojant šias lėšas, šalies didmiesčiuose iš viso bus įsigytos 104 naujos ekologiškos transporto priemonės: Vilniuje ir Kaune – atitinkamai 41 ir 24 troleibusai, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje –17, 12 ir 10 suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomų autobusų.

Lietuvos rajonų savivaldybėms viešajam transportui atnaujinti kol kas paskirta tik apie 13 proc. visų šiam tikslui numatytų lėšų – 1,92 mln. eurų. Be Druskininkų ir Lazdijų, po 3 naujus autobusus ES lėšomis perka Tauragės, Radviliškio ir Šiaulių rajonų savivaldybės. Susisiekimo ministerija ragina ir kitas šalies savivaldybes paskubėti pasinaudoti ES fondų teikiamomis galimybėmis.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

Psichologija
Skaityti

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės
Skaityti

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai
Skaityti

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją
Skaityti

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė
Skaityti

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto
Skaityti

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

Saugaus eismo egzaminas
Skaityti

„Via Lietuva“ kviečia išbandyti jėgas visuotiniame saugaus eismo egzamine

Radzinausko tiltas
Skaityti

Nuo šiandien tęsiami darbai ant Č. Radzinausko tilto

Naujų automobilių kainos
Skaityti

Naujų automobilių kainų šuolis keičia įpročius: vis daugiau vairuotojų renkasi naudotus automobilius

tararoleris
Skaityti

Lietuvoje – retenybė, užsienyje – įprastybė: kokią istoriją gali papasakoti tararoleris?

NAUJIENOS

Kolekciniai automobiliai

Kolekcinių automobilių rinka: didžiausi kainų šuoliai ir nuvertėjimai

Skaitmeniniai sprendimai

Skaitmeniniai sprendimai sportui ir žaidimams – ar jau mūsų realybė?

Diena be automobilio

Diena be automobilio: kokios alternatyvos ir kaip jos keičia mūsų aplinką?

Automobilio vairavimas

Kada pagyvenusiems žmonėms metas persėsti į keleivio vietą?

Dviračių takai

„Via Lietuva“: dar viena darnaus judumo jungtis – pėsčiųjų ir dviračių takas sujungs Kėdainius su Josvainiais

Nelaimės kelyje

80 % pėsčiųjų nelaimių įvyksta tamsoje: ekspertai ragina pasirūpinti matomumu

PATARIMAI

Vairavimo mokykla Vilniuje

Vairavimo mokykla Vilniuje. Kaip pradėti vairuoti?

Ratų suvedimas

Kodėl ratų suvedimas yra toks svarbus?

Automobilio priežiūra

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Karštis automobilyje

Neslūgstanti karščio banga Lietuvoje: ką privalo žinoti vairuotojai, norėdami sumažinti nelaimingų įvykių tikimybę

PARTNERIO TURINYS

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Geras autoservisas Vilniuje

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

STRAIPSNIAI

Natūralūs kvapai automobiliui

Nano danga automobiliui

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Pavarų dėžių konstrukcijos, tipai

Lietuviško elektromobilio svajonės tampa realybe

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Kuo „pagirdyti” aušinimo sistemą?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.