Vairuotojai žino, kad automobilių padangas anksčiau ar vėliau teks pirkti. Šiandien daugeliui pagrindiniu kriterijumi tampa kaina. Deja, „Autocar” atlikti bandymai atskleidė, kad „originalios” padangos iš Kinijos turi nemažai įtakos automobilio stabilumui šlapiame kelyje.
Apie 20 proc. Britanijoje parduodamų padangų atvežta iš Kinijos ir Taivano. Su jomis atliekamas greičio testas ECE R30, tačiau jis nenumato padangų stabdymo efektyvumo ar slydimo šlapiu keliu tikrinimo. Daugelis automobilių gamintojų skeptiškai vertina ir patį ECE R30 testą.
„Autocar” vyriausiasis bandymų specialistas Džeimis Korstonfinas pareiškė nesitikėjęs, kad kiniškos padangos prilygs „Continental”, tačiau gauti rezultatai juos nemaloniai nustebino.
„Autocar” pasirinko penkių populiarių prekių ženklų – „GT Radial”, „Linglong”, „Nankang”, „Triangle” ir „Wanli” – padangas. Etalonu buvo laikomos „Continental”. Žurnalas vykdė savus stabdymo ir valdymo šlapiame kelyje bandymus ir greičio testą. Bandymams buvo naudojamos 205/55R16 padangos.
Įvertinus tai, kad Britanijoje lietingos 200 dienų per metus, padangų „elgesys” šlapiame kelyje – labai svarbus. Važiuojant 80 km/val. greičiu gauti tokie rezultatai: „Continental” stabdymo kelias – 31,7 m, „Nankang” – 33,8 m, „GT Radial” – 35,8, toliau sekė „Wanli” ir „Triangle”, o „Linglong” stabdymo kelias siekė 40,2 m.
Pasak D. Korstonfino, pamačius, kaip šlapiame kelyje „elgiasi” skirtingos padangos, paaiškėja, kad kokybė šiuo atveju, nors ir kainuoja brangiau, bet užtikrina saugumą.