Kelių eismo taisyklės nedraudžia naudoti žieminių padangų vasarą, taigi policijos jums bijoti nereikia. Bet yra kiti svarbūs argumentai, verčiantys naudoti konkrečiam sezonui pritaikytas padangas.
Visų pirma, žieminės padangos daug blogiau nei vasarinės kimba tiek su šlapiu, tiek su sausu asfaltu. Dėl to automobilis sunkiau valdomas įveikiant posūkius, atsiranda akvaplaningo pavojus (kai prarandamas sukibimas su keliu dėl vandens sluoksnio). Palyginti su vasarinėmis padangomis, gerokai blogesni ir stabdymo testo rezultatai.
Kadangi žieminių padangų konstrukcija visiškai kitokia (dideli, rečiau išdėstyti protektoriaus kubeliai, minkštas gumos mišinys, didelis kiekis griovelių), jos ne tokios kietos, tai akivaizdžiai mažina vairavimo tikslumą. Be to, senesni žieminių padangų modeliai skleidžia gerokai daugiau garso važiuojant nei jų vasariniai atitikmenys.
Žiemines padangas vasarą derėtų keisti į vasarines ir dėl ekonominių priežasčių. Esant teigiamoms temperatūroms, žieminės padangos dėvisi nepalyginamai greičiau nei žiemą. Minkštą žieminę padangą taip pat labai lengva pažeisti, ypač mašinose be ABS. Net vieną kartą staigiai sustabdžius, gali vietomis nusitrinti protektorius. Tokios padangos jau neįmanoma pataisyti, ją teks išmesti.
Būtent todėl, nors ir daug saugiau yra naudoti žiemines padangas vasarą nei vasarines žiemą, siūlytume taupyti kitaip. Kas nori šiek tiek sutaupyti ir važinėja daugiausiai mieste arba vietovėse, kur nebūna daug sniego ir labai žemų temperatūrų, galėtų pirkti ir universaliąsias padangas. Žinoma, reikia atminti, kad vasarą jos neprilygsta vasarinėms padangoms, o žiemą – žieminėms. Tačiau tokių padangų valdymo ir stabdymo testų rezultatai yra normos ribose.