Autoįvykis – tai ne tik nemalonus automobilio susidūrimas su judančia ar stacionaria kliūtimi, tai – kasdieninį ritmą ir planus sujaukianti nelaimė, kuri visuomet vairuotoją užklumpa staiga ir nepasiruošusį. Kaip byloja lietuvių išmintis – bėda viena nevaikšto. Autoįvykis sukelia ne vieną nepatogumą ir bėdą.
Jei nėra rimtesnių bėdų nei transporto priemonės sugadinimas, dažniausiai kyla neigiamos emocijos, nes nebegalima tęsti kelionės, tenka atšaukti ne tik dienos, bet kartais savaitės ar mėnesių planus.
Stresas ir netikėtas planų pasikeitimas išmuša žmogų iš vėžių. Nežinodamas kur kreiptis, jis ima skambinti draugams, pažįstamiems dėl transport priemonės nutempimo, ieško saugios vietos automobilio saugojimui ir kelias savaites, o dažnai ir gerokai ilgiau užsiima visiškai nauja veikla.
Jam tenka ieškoti automobilio dalių, derėtis su draudimo kompanija, organizuoti automobilio sutaisymo darbus, analizuoti kainas. Pasikeitę kasdieniniai įpročiai ir veikla sukelia dar daugiau nepatogumų ir sutrikdo gyvenimo tėkmę, nes po įvykio teks:
• evakuoti transporto priemonę po autoįvykio; pildyti dokumentus draudimo bendrovėje dėl įvykio;
• ieškoti ir išrinkti remonto dirbtuves;
• pristatyti transporto priemonę į autoservisą;
• derėtis su draudimo bendrove, pildyti papildomus dokumentus, jei paaiškės papildomi pažeidimai remonto metu;
• ieškoti automobilio dalių, jas pristatyti į autoservisą;
• pristatyti dokumentus draudimo bendrovei po remonto;
Ką daryti, kad nemalonus įvykis kuo greičiau pasimirštų ir kuo mažiau išmuštų mus iš ritmo ir neatitrauktų nuo kasdieninių darbų ir pareigų?
“Patikėkime rūpesčius spręsti savo srities žinovams”, – pataria UAB “Tomo autoservisas” vadovas Tomas Kisielius. – Mes ne tik patikimai suremontuojame automobili, bet ir stengiamės ištrinti net ir menkiausius nemalonaus įvykio pėdsakus, kad klientui sėdus prie savo automobilio vairo nebūtų slogių minčių.
Dažnai autoįvykis – ne tik transporto priemonės sugadinimas, deformavimas. Dažnas autoįvykis susijęs su sveikatos sutrikdymais ar sužeidimais ir, be abejo, kiekvienas – su emociniu sukrėtimu.
“Tomo autoservisas” savo klientams siūlo patikėti rūpesčius spręsti savo srities žinovamas, turintiems jau 10 metų patirtį autoįvykių žalų administravimo, kliento interesų atstovavimo ir automobilių remonto po autoįvykių srityje, užsiimti kasdienine veika, darbu ir pomėgiais ir taip sutaupyti laiko, pinigų ir, be abejo, nepatirti papildomų rūpesčių.
“Tomo autoservisas” tikslas – sudaryti klientui sąlygas, kad jo įprastas gyvenimo ritmas bėgtų sava vaga. Profesionalių darbuotojų komanda prisiims visus rūpesčius bendraujant su draudimo kompanija, atstovaujant kliento interesus kitose institucijose, ieškant bei pristatant autodalis, organizuojant remonto, dažymo darbus, atliekant užslėptų pažeidimų patikrą ir užtikrinant automobilio eksploatavimo saugumą.
Dažnas automobilis po įvykio būna pažeistas ne tik išoriškai lengvai pastebimais defektais, bet ir įgyja paslėptų pažeidimų, kurie gali pasimatyti tik remonto metu ar kruopščiai apžiūrint ir atliekant papildomą tikrinimą, kas yra būtina, norint užtikrinti transporto priemonės saugų eksploatavimą.
Mūsų klientai gali būti ramūs, nes jų automobiliai nuodugniai apžiūrimi ir įvertinama visa, net ir pirminės apžiūros metu nepastebėta autoįvykio metu padaryta žala, jų interesai atstovaujami draudimo bendrovėje ir atliekami visi reikalingi remonto darbai.
Pamenu atvejį, kai kliento automobiliui buvo atlikti kėbulo remonto darbai, automobilis perdažytas, nupoliruotas ir išvalytas. Prieš atiduodant automobilį, dar kartelį patikrintas automobilio sugumas ir pastebėta, kad vidinėje dalyje įtrūkęs lietas ratlankis, ko pirminės apžiūros metu nepastebėjo nei klientas, nei draudimo kompanijos atstovas. Ši patikra išgelbejo klientą nuo dar vienos nelaimės – pasakoja “Tomo autoservisas” vadovas.
Žalų administravimas apima labai plačią sritį. Tai ne tik pasirūpinimas kliento automobiliu po autoįvykio, atstovavimas draudimo kompanijoje ir automobilio remontas, profesionalų atliktas darbas. Tai – automobilio vertės išsaugojimas, jūsų ir jūsų keleivių saugumo užikrinimas būsimų kelionių metu, nemalonius prisiminimus sukeliančių smulkmenų pašalinimas, kad vėl su malonumu galėtumėte sėsti į savo automobilį.
Automobilis ne žirgas, nuo kurio nukritus reikia iškart ant jo sėsti, kad neliktų baimės jausmo. Geriau trumpam išsiskirti su automobiliu, nes kol transporto priemonė remontuojama, nemalonūs įspūdžiai ir prisiminimai išblėsta. Klientai atgauna švarų, techniškai tvarkingą, o svarbiausia – saugų automobilį.