Prieš penkerius metus pasirodęs pirmos kartos Hyundai i30 atrodė itin paprastai. Tačiau naujasis modelis atrodo išties viliojamai, o Frankfurto parodoje prie jo buvo sunku prasibrauti.
Apie korėjiečių automobilius galima išgirsti daug ir įvairiausių nuomonių, bet tik ne apie išskirtinę jo išvaizdą. Pagyrų nešykštima dailioms itališkos mašinoms, savo stilių turi švedų ir britų modeliai. O korėjiečiai iki šiol pernelyg nesirūpino dizainu, tad dažnai buvo kritikuojami. Atrodo, „Hyundai“ koncerno vadovybei tai galiausiai įgriso, tad naujasis i30išėjo tikrai ryškus. Mašinos išorė buvo kurta Europoje, Vokietijoje, o dizaino stilius vadinamas fluidic sculpture. Išvertus skambėtų maždaug taip: „srovenantis paviršius“. Šios linijos tikrai turėtų patikti europiečiams, juolab kompaktiniai hečbekai Europoje labai paklausūs.
Tenka pripažinti, kad naujojo i30 išvaizda – šūvis į dešimtuką. Išsiskiriančios šešiakampės grotelės panašios į i40 ar Veloster modelių. Išraiškingos ratų arkos ir į akis krintantys žibintai taip pat primena minėtus brolius. Jei pirmoji modelio karta buvo kritikuojama už ne itin vykusį panašumą į 1-os serijos BMW, tai dabar galima įžvelgti prancūziškų Peugeot automobilių elegantiškus bruožus. Bendrą įspūdį gadina nebent chromo juostos ant radiatoriaus grotelių. Atrodo, kad dizaineriams tiesiog pritrūko fantazijos, kaip užpildyti šį plotą.