Net ir naujutėlaitis, ką tik iš salono išvarytas automobilis po kurio prašysis remonto, jei su juo bus elgiamasi neatsakingai. Siekiant kuo ilgiau išlaikyti automobilį nepažeistą, vertėtų laiku pasirūpinti jo antikoroziniu padengimu.
Kiek kainuoja antikorozinis padengimas?
Skirtingas automobilio dalis rūdys veikia skirtingu tempu. Greičiausiai jos paveikia variklio dangtį, sparnų arkas ir slenkstį. Visas tokias vietas aktyviai veikia nuo kelio pakeliami akmenukai, žvyro danga, purvas. Ne ką mažiau nuo neigiamo poveikio nėra apsaugotos ir kėbulo dugno uždaresnės ertmės. Įprastai jose kaupiasi purvas bei drėgmė, visai kaip ir kėbulo dalių sujungimo vietose. Rūdys paprastai pažeidžia pakabos, dujų išmetimo sistemos detales – minimos dalys nebus apsaugotos antikorozine apsauga. Kiek kainuoja antikorozinis padengimas, geriausia su specialistais būtų išsiaiškinti iš anksto.
Nepaisant to, jog praėjusi žiema nelepino sniegu, atsipalaiduoti nevalia. Vertėtų pabrėžti kelis esminius dalykus, kurių nereikėtų pamiršti automobilio savininkams. Nepaisant to, kad automobilių gamintojai transporto priemones apsaugo antikorozine apsauga, papildomos priemonės tikrai nepakenks.
Antikorozinio padengimo nauda
Naujai įsigyto automobilio dugną būtų pravartu apsaugoti tam reikalui pritaikytomis medžiagomis, o automobilio kėbulą padengti nanotechnologijų danga. Minima danga padengtas kėbulas nebus toks pažeidžiama, bus apsaugotas ir viršutinis dažų sluoksnis. Taip pat prie kėbulo ne taip greitai sės dulkės, purvas, tad lankytis plovyklose nebereikės taip dažnai. Jei tokiomis technologijomis norėtume padengti ilgus metus naudojamą transporto priemonę, pirma vertėtų pasirūpinti kruopščiu paviršiaus poliravimu, pašalinti visus iki vieno plika akimi pastebimus nelygumus, kadangi nanodanga lyg pro didinamąjį stiklą išryškina net ir menkesnius kėbulo trūkumus. Kokybiškos nanodangos suteiktų apsaugą mažiausiai metams.
Įprastai bet kuris kompetetingesnis specialistas žino, kurias gamintojų antikorozines medžiagas geriausia pasirinkti kiekvienu atveju. Plovyklose ar specializuotuose servisuose naudojamos nanotechnologijų dangos – neturės analogiško poveikio, tad dėl šios priežasties automobilio antikorozinis dugno padengimas būtų žymiai geresnis pasirinkimas. Nanodanga efektyviai atliks savo paskirtį, jei bus dengiama ant sauso, precižiškai paruoštos transporto priemonės paviršiaus ir išdžiovinama, atsižvelgiant į visus technologinius reikalavimus.
Niekada nederėtų ignoruoti plika akimi matomų kėbulo įbrėžimų, ypatingai – akivaizdžiai matomų pūslelių. Labiau vertėtų užsukti pas kėbulo specialistus. Jie padės visus rastus pažeidimus kaipmat pašalinti. Ankstyvame korozijos etape pastebėti kėbulo pažeidimai bus lengviau pašalinami ar net suvaldoma korozija.
Laiku atliktas kėbulo remontas garantuos, jog kėbulo korozija nepradės kamuoti anksčiau, nei turėtų. Jei servisuose nebūsime retas svečias ir užsuksime ten ne rečiau kaip kartą per metus, specialistai gebės laiku identifikuoti rizikingiausias vietas ir rekomenduos tinkamiausią apsaugos būdą.
Priežiūros galimybės
Kruopštus transporto priemonės plovimas – protinga priežiūra tiek šaltuoju, tiek šiltuoju metų laiku. Aišku, nereikėtų perlenkti lazdos. Žiemą, kuomet druskos mišiniu barstomi keliai, kėbulą pravartu nuplauti vandeniu mažiausiai kartą per savaitę. Kai ant kėbulo matyti druskos pėdsakai, automobiliu geriau nesinaudoti. Drėgmei išgaravus, augs druskos koncentracija, todėl jos neigiamas poveikis tik dar labiau suintensyvėja.
Plovyklose siūloma išbandyti laikinas kėbulo apsaugines priemones: vaškavimą ar nanodangą. Jos kurį laiką apsaugos automobilio paviršių, jis bus ne toks paveikus druskoms. Po kurio laiko šią procedūrą labai vertėtų darsyk pakartoti.
Kaip pataria „Vakarų Antikoras“ specialistai, žiemos metu nederėtų automobilio palikti šildomame garaže, esant pliusinei temperatūrai, nes druska linkusi veikti žymiai aktyviau. Nereikėtų pamiršti, kad šiltuose garažuose tirpsta sniegas, kaupiasi drėgmė, o ji neigiamai veikia ir kėbulą.