• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Pirmoji diena ir laukiantys šiandienos iššūkiai

Pirmoji „Rallye Breslau“ diena ir du jos greičio ruožai po 84 kilometrus jau spėjo parodyti šio ralio sunkumus ir laukiančius iššūkius: nors pirmajame dešimtuke puikuojasi net keli lietuvių ekipažai, be nuotykių neapsieita net ir tarp jų. Kariniame poligone vykstančiose lenktynėse dalyviai turi reikalų ne tik su labai dideliu dulkių kiekiu trasose, bet ir labai sudėtingomis bei duobėtomis trasomis, mat poligone visada vyksta įvairios pratybos, o karių suformuoti grioviai ar kiti nelygumai lieka ir dažnai kertasi su lenktynių trasa.

Nepaisant šių sudėtingų sąlygų, vienoje gausiausių SSV klasių, kurioje startavo beveik šimtas dalyvių, pirmąją dieną Lietuviai sugebėjo užimti net tris vietas greičiausiųjų dešimtuke. Greičiausias pirmos dienos motobagio ekipažas iš Lietuvos, kurį sudaro Edgaras Bira ir Albert Veliamovič, likus 40 kilometrų iki finišo pajautė, jog subyrėjo priekinis reduktorius ir likusius kilometrus turėjo įveikti su tik galine ašimi varomu motobagiu. Kito reduktoriaus komanda neturi, tad bandys remontuoti turimą, arba, kaip patys sako, kažkaip suktis iš situacijos.

Su panašiomis bėdomis anksčiau vykusiame „Fenix Rally“ jau susiduręs ir jas išsprendęs „Specialist Racing Team“ ekipažas SSV įskaitoje pirmadienį pagal preliminarius rezultatus finišavo septintoje pozicijoje. Nors didelių techninių bėdų pavyko išvengti, nesklandumų trasoje visgi nutiko. Dėl didelio dulkių kiekio užsikišo didelė dalis vėdinimo angų ir dėl to pradėjo kaisti variklis, tad įsijungė avarinis režimas, kuris apribojo galią ir ekipažas negalėjo važiuoti pilnu pajėgumu. Dar prieš tai važiuojant per dideles balas sustreikavo pasikalbėjimo įranga ir teko greitai persiorientuiti į ženklų kalbą.

„Su Daliumi nebuvome sutarę jokios ženklų kalbos, tad kai nutrūko pasikalbėjimo sistemos ryšys turėjau greitai sugalvoti kaip kuo suprantamiau parodyti reikiamą kryptį. Gerai, kad tai puikiai pavyko ir Dalius iš karto suprato mano ženklus“, – apie nuotykius pirmąją dieną kalbėjo patyręs šturmanas Aidas Bubinas.

Nors užimta pakankamai aukšta vieta klasėje ir ekipažas ja džiaugiasi, A. Bubinas pripažįsta, kad padarė kelias, nors ir nedideles, navigacijos klaidas. Dėl to ekipažas prarado kelias minutes trasoje.

Laukia itin sunki diena

Antradienį dalyviai turės net tris greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekia 262 kilometrus. Pravažiavus daugiau nei 185 kilometrus dieną, dalyvius pasitiks 75 kilometrų naktinis greičio ruožas. Nors „Breslau“ ralio organizatoriai jau ne pirmą kartą dalyviams paruošia važiavimą naktį, šių metų naktinis iššūkis yra ilgiausias per daugelį metų.

Sportininkai dalinasi patirtimi apie tai, kad tiek navigacija, tiek vairavimas naktį yra visiškai kitoks ir smarkiai sudėtingesnis nei dieną. Dalius Olechnavičius, „Specialist Racing Team“ motobagio vairuotojas pasakoja, kad net ir dieną važiuoti poligone yra tikras iššūkis dėl pakilusių dulkių, o naktį šis matomumo trūkumas pasidaro dar aktualesnis: „pirmą dieną startavome pirmi savo klasėje, tai neturėjom daug problemų dėl matomumo. Jos atsirado tik kai antrame greičio ruože pasivijome kitų klasių lėčiausius dalyvius, kurie dar ir neskubėjo mūsų praleisti. Kol kas vėjo nėra daug, tad dulkės pakyla ir laikosi“.

A.Bubinas kalbėjo apie tai, kad miške naviguoti įprastai yra lengviau nei atvirame lauke, nes kelius galima atrasti matant tarpus tarp medžių, bet „Breslau“ pasižymi ne tik ypatinga kelių gausa, bet ir didžiulėmis atviromis vietovėmis. Prie viso šito pridėjus tamsos bei dulkių navigacija tampa ypatingai kebli.

Organizatoriai dar per priešstartinį dalyvių susirinkimą minėjo, kad šis ralis yra didžiulis iššūkis šturmanams, o vairuotojai turėtų būti itin atsargūs dėl jau anksčiau minėtų atsiradusių netikėtumų kelyje tikimybės. Antra ralio diena bus ypatingas iššūkis visiems dalyviams, o ankstesnių ralių patirtis byloja, kad naktinis greičio ruožas ne visiems įveikiamas – daugelis iš jo grįžta į stovyklą taip ir neįveikę viso maršruto.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

TA atmintinė

Automobilis lizingu

Kaip nusipirkti automobilį lizingu

Atmintinė automobilio remontininkui

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Patarimai, Kaip žiema taupyti degalus

Paskolos

Iššūkiai ir galimybės gaudant verslo paskolą Lietuvoje po COVID-19

PARTNERIO TURINYS

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Amortizatorių keitimas Vilniuje

STRAIPSNIAI

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

Automobilio švarinimas vasaros sezonui

Padangos ir automobilių evoliucija

Automobilių veiklos nuoma

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Sunkvežimio skriemuliai

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.