• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Alfa Romeo Winter Rally Cup“: Ignalinoje – greitų vairuotojų principinė kova

Kartu su po kelių metų pertraukos į Lietuvą sugrįžtančiu žiemos raliu į jį grįžta ir greičiausieji Lietuvos lenktynininkai. Sausio 29 dieną Ignalinoje vyksiančiame pirmame iš trijų žiemos ralio taurės etapų prie starto linijos stos trys dešimtys dalyvių, kurių tarpe startuos ir paskutinio Lietuvoje vykusio žiemos ralio čempionas Dominykas Butvilas. Tiesa, būtent R5 klasėje laukiama intensyviausia kova, mat čempiono karūną sieks perimti Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas, kurie paskutiniame 2021 metų Lietuvos ralio čempionato etape vos keliomis sekundėmis pralaimėjo D. Butvilui ir R. Vaitkevičiui.

Nematyta naujovė šiame etape bus ir pirmą kartą Lietuvos klasikiniame ralyje pasirodysiantys motobagiai. Iki šiol Lietuvoje tik ralio reido varžybose matytos ir itin smarkiai populiarėjančios transporto priemonės dabar turės progą varžytis klasikinio ralio trasose. Nors kol kas startiniame sąraše motobagiai tik du, organizatoriai sako, jog šiuo renginiu nori atverti kelią dalyviams išbandyti jėgas ralyje ir tikisi, kad ateityje tai taps didelė ir konkurencinga klasė.

Didelė konkurencija yra pati įdomiausia

Visų akims krypstant į R5 automobilius, abu sportininkai, besitaikantys į čempiono titulą, prieš „Alfa Romeo Winter Rally Cup“ žiemos ralio taurės etapą tvirtina, jog tokio lygio konkurencija yra pati įdomiausia tiek jiems patiems, tiek ralio gerbėjams.

„Žinoma, kad tokia kova pareikalauja nemažai nervų ir pastangų, bet ji ir yra maloniausia. Ir mums, ir varžovams bei žiūrovams. Būtų labai smagu, jei ta kova išliktų artima ir toliau, tačiau tai nuspėti sunku, nes viskas priklausys nuo abiejų komandų pasiruošimo. Aukštaitijos ralis buvo paskutinis sezono etapas, kuomet visi buvome maksimalioje formoje. Sezono pradžioje įprastai skirtumai būna kiek didesni ir tai patvirtina net WRC komandų rezultatai. Pirmas etapas parodo, kaip gerai atlikai namų darbus, o man visada atrodo, kad pasiruošti įmanoma ir geriau“, – apie paskutinį praėjusio sezono etapą ir artėjantį ralį kalbėjo Dominykas Butvilas.

Sportininkas sakė, kad su šturmanu Renatu yra nusiteikę padaryti geriausia, ką gali ir tuo pačiu sukurti reginį tiek žiūrovams, tiek turėti gerą laiką su savo varžovais.

Dominykui antrino ir Vladas Jurkevičius, kalbėdamas apie tai, kad tokio lygio konkurencija, kokia buvo Aukštaitijos ralyje, yra itin smagi: „Su Butvilu bus tikrai smagu varžytis. Džiaugiuosi, kad jis nusprendė važiuoti žiemos taurėje ir tikiuosi, kad važiuos visuose trijuose etapuose. Pernai metų paskutiniame etape jie mus aplenkė ir tikrai gerai bei greitai važiavo. Kuo daugiau tokios artimos konkurencijos raliuose, tuo man tikrai smagiau.“

Vladas taip pat svarstė, kad nors šis ralis ir nėra įskaitinis Lietuvos automobilių ralio čempionate, į jį būtų galima žiūrėti labiau kaip į treniruotę, bet tuo pačiu kiekvienas ralis turi stiprią sportinę dvasią: „Nesvarbu, ar tai čempionato etapas, ar atskiras ralis, važiuoju į jį su sportine nuotaika ir nusiteikimu. Tikrai spausim ir tikslas yra laimėti, bet konkurencija bus, tad kaip seksis – žiūrėsim.“

Kilometrų ant sniego susuko daug

V.Jurkevičius pasakojo, kad nors išskirtiniai šiam žiemos ralio taurės etapui nesiruošė, sportinę formą važiuojant žiemos sąlygomis stengiasi palaikyti visada: „Pernai važiavome raliuose Suomijoje ir Estijoje, taip pat buvome treniruotėse Suomijoje. Net ir dabar kątik grįžau iš Laplandijos. Konkrečiai šiam etapui išskirtinai nesiruošėme, į žiemą žiūrime kaip į pasiruošimą ateinančiam sezonui, kadangi važiavimas žiemą reikalauja daug daugiau tikslumo. Išvažiavimas iš vėžės, kur yra daugiausiai sukibimo, žiemą kainuoja daugiau nei vasarą. Tai reikalauja tikslumo, tad jeigu išmoksti greitai važiuoti žiemą, būna paprasčiau greitai važiuoti vasarą“.

Vladui Jurkevičiui antrino ir Dominykas Butvilas, pasakodamas apie tai, jog važiavimas žiemą reikalauja dar didesnio meistriškumo. Sportininkas minėjo, kad vaikystėje, pradėjęs treniruotis slalomo lenktynėms, važiuodavo gatvinėmis padangomis ir taip mokėsi ieškoti sukibimo visur, kur tik įmanoma. Ralyje, pasak lenktynininko, viskas vyksta panašiai, tik daug greičiau.

„Itin mėgstu žiemiškas sąlygas, nes mano nuomone, toks važiavimas reikalauja dar didesnio meistriškumo. Nuo vaikystės žiemą labai mėgau matyt todėl, kad sausį mano gimimo diena. O jei rimtai, tai tokios vairavimo sąlygos man įdomiausios. Čia turime didelį sukibimo diapazoną: nuo visiško slidumo ant sniego dangos iki gero ir tvirto sukibimo ant žvyro ir ledo“, – kalbėjo D. Butvilas

Paklaustas apie pasiruošimą šiam raliui sportininkas buvo atviras: „Meluočiau jei sakyčiau, kad paskutinį kartą žiemą važiavau 2017 metais. Du pastaruosius metus, kai žiemos nebūdavo Lietuvoje, važiuodavome jos ieškoti į Suomiją, Laplandiją. Ten daugiau dirbau kaip treneris su savo mokiniais, tačiau tekdavo ir pačiam pavažiuoti ir pasitreniruoti, bet pasiilgau žieminių ralio greičio ruožų pagal stenogramą.“

Lenktynininkas sakė, kad vieną šeštadienį Zarasų rajone turėjo paruoštą trasą ir ten gerai prasimankštino. Pasak jo, automobilio valdymo esmę pavyko gerai prisiminti, tačiau liko dar stenograma ir bendras darbas su šturmanu, kuriam nušlifuoti vieno greičio ruožo nepakanka.

„Šiuos dalykus tobulinsime jau ralio trasoje. Po tos neilgos treniruočių dienos vakare negalėjau užmigti, sukilo tiek emocijų ir įspūdžių! Važiavimas ant sniego ir ledo neprilygsta niekam kitam, kur riba tarp sukibimo ir slydimo yra labai plonytė, o greičiai didesni nei ant žvyro“, – užbaigė pasakojimą D. Butvilas.

Renginys žiūrovams nemokamas

Ralio organizatoriai Tadas Balaišis (Visagino automobilių ir motociklų sporto klubas) bei A. Eidžiūnas (8000 RPM Motorsport) sako, kad renginys bus įdomus ne tik sportininkams – žiūrovų lauks kovos ir kitose klasėse, kur išvysime jau legenda tampanti Dovilą Čiutelę, važiuojantį visiems ralio gerbėjams puikiai žinomu jo „Lada“ automobiliu. Visais ratais varomų automobilių klasėje kova užvirs tarp Giedriaus Firanto ir Dariaus Biesevičiaus, kurie važiuos „Mitsubishi Lancer“ automobiliais.

Pirmieji dalyviai iš pagrindinės miesto aikštės išvažiuos 13 valandą, o prie pirmojo ruožo starto stos 13 val 30 min. Tikslūs laikai bei trasų žemėlapiai yra paskelbti organizatorių Facebook paskyroje. Viso dalyviai įveiks beveik 60 kilometrų greičio ruožų.

Paskutiniai važiavimai vyks vakare, todėl žiūrovai bus kviečiami stebėti dalyvius naktiniuose greičio ruožuose. Šventiniai apdovanojimai Laisvės aikštėje planuojami 20 valandą. Renginys žiūrovams nemokamas. Taip pat organizatoriai primygtinai prašo dalyvių laikytis visų saugumo reikalavimų bei klausyti trasas saugančių pareigūnų nurodymų.

Visą naujausią inforamaciją apie Alfa Romeo Winter Rally Cup galite rasti Facebook paskyroje Rally Ignalina. (https://www.facebook.com/rallyignalina)

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Vairavimas slidžiame kelyje

Vairavimas slidžiame kelyje: koks scenarijus rizikingiausias ir kaip jo išvengti

Priekabos vilklimo taisyklės

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Krovinių gabenimas – ką verta žinoti?

Kuo naudingi tranzitiniai sandėliai?

PARTNERIO TURINYS

Kemperių remontas Vilniuje

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Mikroautobusų nuoma

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

STRAIPSNIAI

Ar žinai, ką reiškia vilkikų pavadinimai?

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Padangų oro slėgio kontrolė

Dujos, dujų įranga

Vokiečiai paskelbė dažniausiai gendančių automobilių sąrašą

Starterių ir generatorių remontas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.