• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Nors magistraliniuose ir rajoniniuose keliuose krovininio transporto srautas augo, valstybinės reikšmės keliais praėjusiais metais važiuota mažiau

Valstybinės reikšmės magistraliniuose keliuose 2020 m. bendrojo transporto srautas palyginti su 2019 m. sumažėjo 8,6 proc., tačiau išaugo autotraukinių, t. y. vilkikų su prikabintomis priekabomis ar puspriekabėmis (krovumas >12 t),¬ (toliau – vilkikai) (2,6 proc.) ir krovininio transporto (0,9 proc.) srautas.

Šie duomenys gauti VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijai (toliau – Kelių direkcija) atlikus vidutinio metinio paros eismo intensyvumo (toliau – VMPEI) valstybinės reikšmės keliuose pastarųjų dviejų metų analizę ir palyginus, kaip kito judėjimas magistraliniuose, krašto ir rajoniniuose keliuose. Eismo intensyvumo pokyčiai iš dalies atspindi šalies ekonomikos vystymosi tendencijas, ypač krovininio transporto srautai.  

Vidutinis metinis paros eismo intensyvumas – transporto priemonių skaičius vidutiniškai pravažiuojantis konkrečiu ruožu per vieną parą (aut./parą). 

Krašto keliuose bendras eismo intensyvumas 2020 m. sumažėjo apie 4,2 proc. palyginti su 2019 m. Šiuose keliuose mažėjo ir krovininio transporto (7,9 proc.), ir vilkikų (5,8 proc.) eismo intensyvumas. Krašto keliuose 2020 m. krovininio transporto eismo intensyvumas buvo mažiausias nuo 2005 m. 

Valstybinės reikšmės rajoniniuose keliuose bendrojo transporto eismo intensyvumas augo 1 proc., krovininio transporto – 2,5 proc., o vilkikų – net 9,1 proc.  

2020 m. vasarą, po karantino atšaukimo, daugelyje kelių, vedančių lankytinų vietų link, eismo intensyvumas buvo didesnis nei 2019 m., tačiau karantino metu įvedus judėjimo ribojimus, metinis eismo intensyvumas daugelyje vietų buvo mažesnis nei 2019 m. 

VMPEI duomenys svarbūs ne tik specialistams vykdant kelių projektavimą, bet ir gyventojams, nes tai vienas pagrindinių rodiklių, lemiančių valstybinės reikšmės kelio ruožo vietą prioritetinėse kelių tvarkymo eilėse, taip pat nustatant kelių priežiūros lygį. Be to, atžvelgus į krovininio transporto eismo intensyvumo duomenis, parenkami projektavimo ir kelio dangos konstrukcijos sprendiniai, parenkamos eismo organizavimo priemonės. Įvertinus keliais važiuojančių transporto priemonių poveikį aplinkai yra rengiami triukšmo žemėlapiai. Eismo intensyvumo duomenys naudojami analizuojant eismo pokyčius, tendencijas, tranzitinio transporto judėjimą valstybinės reikšmės keliuose, rengiant galimybių studijas ir teritorijų planavimo dokumentus. 

Daugiau informacijos apie eismo intensyvumo pokyčius 2019–2020 m. viešai skelbiamame pristatyme.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė
Skaityti

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai
Skaityti

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

NAUJIENOS

Juodosios dėmės Via Lietuva

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

PATARIMAI

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Stereotipų galia: ar vokiški automobiliai tikrai patikimesni už prancūziškus?

Sandėliavimas

Kodėl verta rinktis ekologiškus logistikos sprendimus?

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Kada laikas keisti padangas?

PARTNERIO TURINYS

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Automobilių supirkimas šiauliuose

Priežastys, kodėl verta rinktis automobilių supirkimą Šiauliuose

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

STRAIPSNIAI

Padangų keitimo sezonas: ką svarbu žinoti kiekvienam atsakingam vairuotojui

„Juodasis ledas“ – nematoma grėsmė vairuotojams kelyje

Paskirstymo diržo keitimas

Naudota dujų įranga, ar verta?

Padangų svarbiausi parametrai

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Nepriklausomi ekspertai palygino „Hankook“ ir „Michelin“ padangas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.