• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Pristatytas „Mercedes-Benz EQS“ – pirmasis prabangus elektromobilis

Griežtėjant automobilių taršos reikalavimams gamintojai siūlo vis daugiau aplinkai draugiškų modelių. „Mercedes-Benz“ jau anksčiau pareiškė, kad kurs anglies dvideginiui neutralų automobilių parką, o šiuos žodžius patvirtina ir pirmasis elektra varomas prabangus „Mercedes-EQ“ sedanas EQS. Šis modelis išsiskiria ne tik pažangiausiomis technologijomis, unikaliu dizainu ir išskirtiniu funkcionalumu, tačiau yra ir pirmasis modelis, pagamintas ant modulinės prabangių ir verslo klasės automobilių platformos.

Daugiau dėmesio tvarumui

Vykdydamas savo iniciatyvą „Ambition 2039“, „Mercedes-Benz“ siekia pasiūlyti naują anglies dvideginiui neutralų automobilių parką per ateinančius 20 metų. Iki 2030 m. įmonė ketina daugiau nei pusę parduodamų transporto priemonių aprūpinti elektros varikliais – siūlys visiškai elektrinius automobilius bei iš tinklo įkraunamus hibridus.

Gamintojas jau dabar skiria daug dėmesio aplinkos taršai mažinti, todėl naujasis EQS sukurtas pagal tvarumo principus. Pirmiausia, automobilis neutralus anglies dvideginio požiūriu, be to, pagamintas naudojant išteklius taupančias medžiagas. Tokie „Mercedes-Benz AG“ klimato apsaugos tikslai buvo patvirtinti iniciatyvos „Science Based Targets Initiative“.

Pirmieji rinkoje pasirodysiantys modeliai bus „EQS 450+“, išvystantis 245 kW galią ir „EQS 580 4MATIC“, pasiekiantis 385 kW galią. EQS yra aerodinamiškiausias serijinis automobilis pasaulyje – pasipriešinimo koeficientas Cd tėra vos 0,20, tad abu modeliai pasižymi itin mažomis energijos sąnaudomis: vertinant pagal WLTP bandymų metodiką, „EQS 450+“ sąnaudos yra nuo 15,7 iki 20,4 kWh, o „EQS 580 4MATIC“ – nuo 17,4 iki 21,8 kWh.

Dar daugiau energijos

„Mercedes-Benz“ jau dabar planuoja pristatyti ir galingiausią EQS versiją, pasiekiančią iki 560 kW. Visi EQS modeliai bus siūlomi su gale sumontuotais elektros agregatais, o 4MATIC versijos bus aprūpintos ir papildomu priekyje sumontuotu eATS elektros varikliu.

Šio modelio rekuperacijos sistemos galia siekia iki 290 kW. „ECO Assist“ sistema padeda pasirinkti optimaliausią maršrutą pagal topografines ir eismo sąlygas, atitinkamai optimizuojama elektros variklio energija. Vairuotojas gali nustatyti tris energijos regeneravimo lygius arba pavarų perjungimo mentelėmis prie vairo pasirinkti riedėjimo funkciją.

EQS pasirodymas rinkoje taip pat žymi naujos kartos didesnės energijos talpos baterijų pradžią. Didesnė iš dviejų galimų baterijų yra 107,8 kWh talpos, o tai – maždaug 26 proc. daugiau nei „EQC 400 4MATIC“. Naujasis EQS aprūpintas pažangia programine baterijų valdymo įranga, kuri sudaro galimybę atnaujinimus įdiegti nuotoliniu būdu, pasinaudojant „Over-The-Air“ (OTA) technologija. Dėka šios sistemos energijos valdymas ir kitos funkcijos yra atnaujinamos važiavimo metu.

Gamintojas pasirūpino, jog greitojo įkrovimo stotelėse su nuolatine srove EQS baterijas galima krauti iki 200 kW greičiu ir per 15 min. gauti energijos tiek, kad pakaktų nuvažiuoti 300 kilometrų (pagal WLTP). Namuose ar viešosiose įkrovimo stotelėse EQS galima patogiai įkrauti iki 22 kW kintamosios srovės įkrovikliu.

„Mercedes-Benz“ pasirūpino „Plug&Charge“ technologija, kuri automatiškai aktyvuoja krovimą, užtenka tik pajungti laidą – ši funkcija bus aktyvi „IONITY“ tinkle visoje Europoje.  Papildomai visiems Europos „Mercedes me Charge“ klientams, besinaudojantiems „IONITY Unlimited“ paslaugomis, sudaromos sąlygos nemokamai naudotis greitojo įkrovimo tinklu.

Inovatyvumas ir komfortas

Inovatyvus modelis aprūpintas ir kitomis išmaniosiomis technologijomis. Automobilio navigacija su „Electric Intelligence“ sistema, atsižvelgdama į eismą realiuoju laiku, padeda suplanuoti greičiausią ir patogiausią maršrutą. Dar viena nauja EQS ypatybė yra informacijos vizualizacija „MBUX“ sistemoje (angl. „Mercedes-Benz User Experience“), rodanti, ar esamų energijos atsargų pakaks grįžti į pradinį tašką be papildomo įkrovimo. Planuojant maršrutą pirmenybė teikiama įkrovimo stotelėms, kurios buvo pridėtos rankiniu būdu. Negana to, sistema apytiksliai apskaičiuoja, kokia bus vieno įkrovimo kaina.

Kaip papildoma įranga EQS automobilyje gali būti pasirenkamas automatinių durelių paketas. Vairuotojui priėjus prie automobilio, visų pirma išlenda durų rankenėlės, o priėjus dar arčiau, durelės atsidaro automatiškai. MBUX sistemos pagalba vairuotojas gali atidaryti ir automatines keleivio dureles, pavyzdžiui, įleisti iš mokyklos išėjusius vaikus.

Kuriant šį modelį daug dėmesio skirta nepriekaištingai salono oro kokybei. Ją užtikrina sistema „Energizing Air Control Plus“, kurios jutikliai tikrina salone esantį orą, rūpinasi filtravimu ir kondicionavimu. HEPA (angl. „High Efficiency Particulate Air“) filtras sulaiko smulkias daleles, mikrodaleles, žiedadulkes ir kitas medžiagas. Informaciją apie kietąsias daleles lauke ir viduje galima peržiūrėti specialiame automobilio informacinės sistemos oro kokybės meniu. Jei lauko oro kokybė prasta, sistema rekomenduoja uždaryti šoninius langus arba stoglangį.

Naujasis EQS yra išties intelektualus: priklausomai nuo pasirinktos įrangos, jis gali būti aprūpintas iki 350 įvairiausių jutiklių, fiksuojančių atstumą, greitį, apšvietimo sąlygas, kritulius, temperatūrą, užimtas sėdimas vietas, keleivių kalbėjimą ir kt. Šie jutikliai „Attention Assist“ sistemai padeda analizuoti vairuotojo akių vokų judesius ir įspėti apie nuovargio pavojų, o išorinės kameros leidžia stebėti automobilio aplinką bei patogiau judėti stovėjimo aikštelių teritorijose. Automobilis iš stovėjimo vietos gali išvažiuoti ir savarankiškai, telefonu valdant „Intelligent Park Pilot“ sistemą.

Unikalus išore ir vidumi

Nors yra artimas naujos S klasės giminaitis, EQS sukurtas pagal visiškai elektrinę koncepciją. Išsiskiria ne tik modelio linijos, bet ir priekinės dalies konstrukcija: vientisos „Black Panel“ grotelės ir naujoviški šviesos juosta sujungti priekiniai žibintai. Jie papildyti revoliucine „Digital Light“ technologija, kuri leidžia ant kelio suprojektuoti vairuotojui matomus kelio ženklus ar įspėjamuosius simbolius. Ši technologija kiekviename priekiniame žibinte turi šviesos modulį su trimis ypač galingais šviesos diodais, kurių šviesą atspindi ir nukreipia 1,3 milijono mikroveidrodžių.

Pažvelgus į saloną nelieka abejonių, kad pagrindinis interjero akcentas – išlenktas „MBUX Hyperscreen“ ekranas, kuris tęsiasi beveik nuo vieno statramsčio iki kito. Čia po apsauginiu stiklu sumontuoti trys ekranai susilieja į vieną. Priekinio keleivio patogumui sumontuotas atskiras 12,3 colių OLED ekranas. Įdomu tai, kad kamera nuolat tikrina, ar vairuotojo žvilgsnis nenukrypęs į keleivio ekraną, o tai užfiksavusi automatiškai jį pritemdo.

EQS išsiskiria manevringumu – dėl 4,5 laipsnio pasisukančių galinių ratų automobiliui apsisukti užtenka vos 10,9 metro.

Svarbiausia – saugumas

Be abejonės, naujasis EQS aprūpintas svarbiausiomis saugumo sistemomis, o sistema „PRE-SAFE®“ įtraukta į standartinę įrangą. Yra dvi naujos pagalbos funkcijos, fiksuojančios juostos kirtimo pradžią ir įspėjančios, kai palaikymo tarp eismo juostų sistema ar nematomos zonos asistentas užfiksavo pavojų. Kuriant automobilį vadovautasi integruoto saugumo principais, todėl, kaip ir kiti „Mercedes“, EQS turi sutvirtintą keleivių erdvę, specialias deformacijų zonas ir kitus svarbius saugumo sprendimus. Be standartinių susidūrimo bandymų Automobilių saugos technologijų centre, modelio veikimas patikrintas ir įvairiose papildomose apkrovos situacijose,  po kurių atlikti išsamūs komponentų bandymai.

Automobilis aprūpintas „Drive Pilot“ sistema, kuri atitinkamose greitkelių atkarpose arba esant intensyviam eismui sudaro sąlygas iki 60 km/val. greičiu važiuoti dalinai automatizuotu režimu.

Naujasis EQS į Lietuvą atvyks jau šių metų rugpjūčio mėnesį.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Išsamus žieminių padangų pirkimo gidas su B. Vanagu

Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

5 mitai apie automobilių saugumą, kuriais žmonės dar patiki

Ar keisti alyvą?

Lenktynių meistrai

Sėkmės formulė: ką gali išmokti iš lenktynių meistrų

Kasko draudimas

PARTNERIO TURINYS

Automobilio nuoma už mažą kainą!

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

Ar verta į automobilį montuoti ksenonines lemputes?

Automobilių kabliai

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Stogo skersiniai

STRAIPSNIAI

Savadarbis transportas: bet ko įregistruoti nepavyks

Bendrosios krovinio vežimo nuostatos

Ką reikėtų žinoti apie tepalų keitimą?

Pokyčiai, aktualūs vairuotojams, norintiems susigrąžinti prarastą teisę vairuoti

Atskleistos detalės apie elektrinį Volkswagen e-Up

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.