• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Prekės ženklą atnaujinusi „Kia“ atskleidė planus: 7 elektromobiliai ir ateities mobilumo vizija

Viena didžiausių Pietų Korėjos automobilių gamintojų „Kia“ nuotolinio renginio metu pristatė pirmą kartą per 31 metus atnaujintą prekės ženklo pavadinimą, logotipą ir atskleidė kompanijos ateities viziją, apimančią šiuolaikinio žmogaus mobilumo poreikius. „Įkvepiantis mobilumas“ – tokiu šūkiu savo ateities produktus pristatanti kompanija žengs gerokai toliau nei transporto priemonių gamyba ir kurs klientams reikalingus tvaraus mobilumo sprendimus.

Keisdama tradicine gamyba paremtą verslo modelį „Kia“ išėmė iš ankstesnio kompanijos pavadinimo „Kia Motors Corporation“ žodį „Motors“ ir tapusi „Kia Corporation“ atnaujino šiuolaikinio pasaulio poreikiams orientuotas veiklos kryptis, kurių smaigalyje – inovatyvių mobilumo produktų ir paslaugų, gerinančių kasdienį klientų gyvenimą, kūrimas.

Kartu kompanija pristatė planą iki 2027 metų į kelius išleisti septynias naujas visiškai elektrines transporto priemones.

„Įkvepiantis mobilumas“

„Kia“ mobilumo pramonėje dirba jau daugiau nei 75 metus, kompanija kūrė pirmuosius Korėjoje dviračius, motociklus bei lengvuosius sunkvežimius. Dabar „Kia“ yra viena didžiausių automobilių gamintojų visame pasaulyje.

Atnaujinti įmonės tikslai apibrėžia, kad judėjimas yra žmogaus vystymosi genezė. Jis leidžia pamatyti nepažintų vietų, susitikti su įvairiais žmonėmis ir patirti įspūdžių. Šis ryšys yra naujojo „Kia“ prekės ženklo esmė – sukurti prielaidas žmogaus pažangai, teikti inovatyvius automobilius, įdomius produktus ir prasmingas, patogias paslaugas.

„Žmonių judėjimas visada buvo mūsų prekės ženklo ir paties verslo esmė. Judėjimas padeda žmonijai nuolat tobulėti, todėl mes tikime, kad jis įkvepia idėjų“, – sakė „Kia“ vyresnysis viceprezidentas ir pasaulinio prekės ženklo bei klientų patirties vadovas Arturas Martinsas.

Naujasis „Kia“ prekės ženklo šūkis „Įkvepiantis mobilumas“ tiesiogiai atspindi kompanijos tikslą įkvėpti vartotojus per jų patirtį su šio prekės ženklo produktais ir paslaugomis. Vadovaudamasi atnaujinto prekės ženklo tikslais, „Kia“ atlieps besikeičiančius klientų mobilumo ir jo poveikio aplinkiniam pasauliui lūkesčius. Vartotojai vis dažniau ieško lanksčių, aplinką tausojančių ir integruotų transporto formų.

„Kia“ prekės ženklo strategija siekia atsakyti į šiuos besikeičiančius lūkesčius ir juos formuoti kurdama įvairius produktus bei paslaugas, kurie tenkintų klientų poreikius viso pasaulio rinkose. Tai suteiks didesnę prieigą prie įvairesnių aplinką tausojančių mobilumo produktų ir paslaugų, lanksčiai pritaikomų, individualizuojamų judėjimo sprendimų, kuriuos taip pat įgalina duomenys ir naujosios technologijos.

Platesnė tvaraus mobilumo vizija

Suprantama, kad šie siekiai glaudžiai susiję su elektromobilių perspektyvomis, todėl „Kia“ tam skiria daug dėmesio ir iki 2027 metų planuoja pristatyti septynis naujus vien elektra varomus modelius. Jie apims plačią keleivinių automobilių gamą, taip pat ir skirtingų segmentų SUV bei vienatūrius, į kuriuos bus diegiamos pažangios, ilgą nuvažiuojamą nuotolį bei greitą įkrovimą užtikrinančios naujosios E-GMP (angl. „Electric-Global Modular Platform“) platformos technologijos.

„Kia“ taip pat kuria daugybę naujų specialiųjų paskirčių transporto priemonių, skirtų verslo klientams. Šioms specializuotoms transporto priemonėms bus naudojamos lankstaus pritaikymo platformos su moduliniais kėbulais, suprojektuotais tiksliai atliepti specifinius kompanijų mobilumo poreikius.

Numatoma, kad tokių transporto priemonių poreikis iki 2030 metų augs penkis kartus dėl nuoseklaus elektroninės prekybos bei automobilių dalijimosi paslaugų augimo.

Naujas elektromobilis – jau netrukus

Jau netrukus – pirmąjį 2021 m. ketvirtį – „Kia“ pristatys visiškai elektrinį automobilį, į kurį bus įdiegtos moderniausios kompanijos elektrifikacijos programos naujienos. Specialiai elektromobiliams skirtos E-GMP platformos pagrindu sukurtas automobilis pasižymės galimybe vienu įkrovimu nuvažiuoti per 500 km atstumą bei itin greitai įkrauti akumuliatorių.

Elektromobilio siluetas atspindės šiuo metu itin populiaraus krosoverių segmento dizaino reikalavimus. Šis automobilis taip pat bus pirmas globalus kompanijos produktas, paženklintas naujuoju „Kia“ logotipu.

Augant elektromobilių populiarumui, „Kia“ užsibrėžė tikslą iki 2025 metų užimti 6,6 proc. šios rinkos dalies, o iki 2026 m. parduoti 500 tūkst. vien elektra varomų modelių per metus.

Ekologiškesnių mobilumo paslaugų vystymas

Ne mažiau svarbi strateginio plano dalis yra „Kia“ įsipareigojimas transformuoti verslo modelį į siūlantį ekologiškesnes mobilumo paslaugas, kurių pagrindinė ašis – dėmesys elektriniam ir autonomiškam mobilumui didžiuosiuose pasaulio miestuose.

Kartu „Kia“ stiprina bendradarbiavimą ir partnerystę su pasaulinėmis mobilumo sprendimų bendrovėmis, siūlydama naujas paslaugas globaliai strateginiuose regionuose. 2018 metais bendrovė investavo į didžiausią Pietryčių Azijos pavėžėjimo, maisto pristatymo ir mokėjimų sprendimų bendrovę „Grab“, o 2019 metais – į Indijos pavėžėjimo, taksi, pristatymų bei kitų mobilumo paslaugų kompaniją „Ola“.

Be to, „Kia“ tiek viena, tiek su partneriais nuosekliai investuoja ir į įvairias mobilumo paslaugas Europoje – nuo Rusijos iki Ispanijos.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

PATARIMAI

Kaip išsirinkti automobilio lemputes kelionėms rudenį?

Ratų suvedimas

Kodėl ratų suvedimas yra toks svarbus?

Pirkti naują ar dėvėtą automobilį?

Kaip prižiūrėti automobilį karštą vasarą?

Bendri patarimai žiemos metu

Ką reikėtų žinoti apie automobilių stiklų šviesos laidumą?

PARTNERIO TURINYS

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Mikroautobusų remontas Vilniuje

GPS meistras pataria

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Automobilinis šaldytuvas

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

STRAIPSNIAI

„Tesla Model X“ – elektrinis visureigis, greitesnis už „Porsche 911“

Vairuotojai turi saugotis stipraus vėjo

Garso automobilyje ypatumai

Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Žemi dažniai automobilyje

Padangų keitimo sezonas: ką reikia žinoti apie „premium“ gamintojus?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.