• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Mini“ pristatė koncepcinį elektrinį automobilį, kuris transformuosis į kambarį ant ratų

Žavingų britiškų automobilių „Mini“ gamintoja pristatė futuristinį koncepcinį modelį – „MINI Vision Urbanaut“. Netradicinio dizaino, erdvus ir universalus automobilis atspindi viziją, kokie galėtų būti ateities savavaldžiai elektromobiliai: ne tik pagaminti naudojant tvarias medžiagas ir su elektriniu varikliu, bet ir gebantys transformuotis bei atlikti daugiau funkcijų, nei įprastas automobilis.

Trys eksploataciniai režimai

„MINI Vision Urbanaut“ koncepcija remiasi tuo, kad ateityje „Mini“ bus ne tik automobilis, kuriuo važiuojame, bet gali ir pats tapti kelionės tikslu. Todėl „MINI Vision Urbanaut“ turi tris eksploatacinius režimus ar panaudojimo scenarijus, kuriuos kūrėjai pavadino „MINI akimirkomis“. Tai „Aistros keliauti“ („Wanderlust“), „Atsipalaidavimo“ (Chill) ir „Nuotaikos“ („Vibe“) režimai.

„Wanderlust“ – tai važiavimo režimas, ir šis koncepcinis automobilis gali būti valdomas autonomiškai arba vairuotojo. Atvykus į vietą gali būti įjungiamas „Atsipalaidavimo“ režimas  – jis transformuoja automobilį į atskirą privačią erdvę – kambarį, kuriame galima atsipalaiduoti ir mėgautis buvimu čia ir dabar, arba dirbti. O „Vibe“ režimas skirtas suburti žmones ir sudaryti galimybes jiems jaukiai ir patogiai bendrauti.

„Mini“ visuomet siekė protingai išnaudoti erdvę. Su „MINI Vision Urbanaut“ privačią erdvę išplečiame į viešąją, sukurdami visiškai naują patirtį“, –  apie šį koncepcinį modelį sakė „BMW Group“ dizaino vadovas Adrian van Hooydonk.

Automobilis virsta atviru kambariu

Atvykęs į tam tikrą vietą „MINI Vision Urbanaut“ gali keliais paprastais žingsniais transformuotis į… kambarį. Vairuotojo prietaisų skydelis nusileidžia, priekinės sėdynės apsisuka ir čia suformuojama patogi sofa. Lygiai taip pat ir automobilio gale sėdynės gali transformuotis ir sukurti jaukią erdvę sėdėti. Tarp automobilio priekio ir galo lieka tuščia erdvė veiksmui, o jos šone suprojektuotas staliukas.

Be to, šią erdvę galima išplėsti ir paversti pusiau atvira, susiburti kviečiančia terasa – tam įmontuotos didelės šoninės slankiojančios durys, o priekinis langas gali būti pravertas iš apačios taip automobilio priekį paversdamas savotišku balkonu.

Prie tokių automobiliui neįprastų sprendimų dizaineriai priėjo, nes „MINI Vision Urbanaut“ kūrė išvirkščiai – pirmiausia suprojektavo automobilio vidinę erdvę ir tik tuomet ėmėsi automobilio išorės koncepcijos. Kūrimo procese dizaineriai naudojo medines konstrukcijas, o vėliau, pasitelkę papildytos realybės technologijas sukūrė skaitmeninį koncepcinio automobilio modelį ir optimizavo tam tikrus sprendimus. Taip automobilis gavosi neįprastai aukštas „Mini“, tačiau jo ilgis – vos 4,46 metro. Nepaisant to, čia dizaineriai sutalpino neįprastai didelę erdvę, kuri išnaudojama nauju, dar neįprastu būdu kelionėse.

Viduje naudojamos perdirbtos medžiagos, atsisakyta chromo apdailos ar odos. Pagrindinė naudojama medžiaga – megzta tekstilė, kuri suteikia jaukumo, patogumo ir minkštumo. Ant vairo ir grindų taip pat naudojama kamštinė medžiaga, kuri dėl savo natūralumo taip pat suteikia jaukumo.

Minimalizmą dizaineriams padėjo sukurti ir pritaikyti skaitmeniniai sprendimai – tai leido atsisakyti įvairių mygtukų. O skaitmeninis valdymo pultas, transformavus „Mini“ į poilsio režimą, persikelia į erdvės vidurį ir yra patogiai pasiekiamas kiekvienam. Patrauklią erdvė padės sukurti ir keičiamas LED apšvietimas.

Neįprastas ir išorėje

Kardinaliai naują išvaizdą dizaineriai suteikė ir koncepcinio „MINI Vision Urbanaut“ išorei. Ji tapo monolitiška, su išgrynintomis detalėmis. Norėdami išsaugoti „Mini“ būdingą kompaktiškumo išvaizdą, dizaineriai automobilio ratus suprojektavo kuo arčiau jo priekio ir galo. Iš išorės „MINI Vision Urbanaut“ netgi kažkiek primena riedlentę.

Išskirtinis ir automobilio priekis – žibintai matomi tik juos įjungus. Jie yra daugiaspalviai, gali šviesti įvairiomis spalvomis ir taip „Vibe“ režime sukurti jaukią atmosferą.

Priekinės automobilio grotelės įgavo šešiakampio formą. Kadangi elektros variklio nereikia aušinti, priekinės grotelės tapo protingomis – jose sumontuotos technologijos valdo autonominio vairavimo funkcijas.

Automobilio gale žibintai paslėpti po frezuota aliuminio plokšte. Jie taip pat gali šviesti įvairiomis spalvomis ir atspindėti skirtingus automobilio režimus. Galinio lango forma – šešiakampė, kaip ir priekinės grotelės, o naudojami išgaubti kėbulo elementai – tai duoklė ligšioliniams ir legendiniams „Mini“ modeliams.

Išskirtinumo „MINI Vision Urbanaut“ suteikia ir pereinančios spalvos kėbulo padengimas dažais. Bet tai – ne tik dizaino elementas – jis taip pat suteikia papildomo privatumo būnant viduje, tuo pačiu išsaugant natūralų apšvietimą.

Oficiali „Mini“ atstovė Lietuvoje yra bendrovė „Krasta Auto“.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

unsplash.com nuotrauka

Patogus „BMW“ automobilių vairavimas rudens metu: kaip užtikrinti komfortą esant šalčiui ir drėgmei?

Automobilis ruošiamas pavasariui

Padanga, kurioje trūksta oro, gali tapti nelaimės priežastimi

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

Išvengti avarijos – vos viena sekundė

8 kovos su karščiu būdai

PARTNERIO TURINYS

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Motokroso aprangos pasirinkimas: skirtumai tarp paprastos ir specializuotos aprangos

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Kemperių remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Taupyti degalus: ultragarsas varikliuose

Automobilio gedimai

Dažniausi automobilių gedimai: kaip rasti ir sutvarkyti?

Dujų įrangos remontas, reguliavimas

Visa tiesa apie tepalus

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Pavojingų atliekų tvarkymo ABC

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.