• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Italijos prezidentų automobiliai: renkasi „Maserati Quattroporte“, bet turi specialių pageidavimų

Prabanga, elegancija ir našumas – tai savybės, dėl kurių žinomi „Maserati“ automobiliai. Markės flagmanas „Quattroporte“ pirmą kartą buvo pristatytas dar septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje ir iškart tapo greičiausiu sedanu visame pasaulyje. O 1979 m. pabaigoje „Quattroporte“ tapo oficialiu Italijos prezidento automobiliu ir tokią garbingą poziciją užima iki pat šiandienos.

„Maserati“ yra automobiliai, kurie žavi ne tik sportiško vairavimo ir komforto entuziastus. Tai yra puikiai reprezentacinę funkciją atliekantys modeliai – „Quattroporte“ modelį kasdieninėms kelionėms pasirinko ne vienas Italijos prezidentas. Jie visi vertino „Maserati“ už išskirtinumą, aukščiausio lygmens komfortą bei lankstumą prisitaikant prie įvairiausių asmeninių jų poreikių“, – teigia „Maserati“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje Kęstutis Vaitkevičius.

Dizainą kūrė G. Giugiaro

1979 m. gruodžio 14 d. trečiosios kartos „Maserati Quattroporte“ sedanai su mechanine ir automatine pavarų dėžėmis buvo pristatyti tuometiniam Italijos prezidentui Sandro Pertini. Iškilmingoje automobilių perdavimo ceremonijoje „Quirinal“ rūmuose Romoje dalyvavo Pramonės ir prekybos ministras Antonio Bisaglia bei „Maserati“ įmonės vadovas Alejandro de Tomaso.

Trečiosios kartos „Maserati Quattroporte“, kurio dizainą kūrė Giorgetto Giugiaro, buvo pirmasis visiškai naujas „Maserati“ automobilis vadinamojo „de Tomaso“ periodo metu – jis truko nuo 1976 iki 1993 m. Šį „Quattroporte“ įkvėpė pats pirmasis „Maserati“ 1963 m. pristatytas ketverių durų sedanas – abiejų modelių dizaino linijose buvo galima įžvelgti nemažai panašumų.

Prieš keturis dešimtmečius pristatytas automobilis buvo kupinas prabangos ir rafinuotumo. Po jo kapotu tūnojo 4,2 arba 4,9 l V8 variklius, pasiekiantis 255 arba 280 AG. Didžiausias erdvaus modelio greitis buvo 220 km/val., o parduodamas jis buvo net 11 metų – iki pat 1990 m. Per šį laikotarpį 2 145 nauji „Quattroporte“ išriedėjo pro „Maserati“ gamyklos vartus.

1986 m. buvo pristatyta speciali „Royale“ versija – modeliui atnaujintas interjeras, kuriame atsirado itin minkštos odos sėdynės bei riešutmedžio apdailos elementai. Tarp priekinių sėdynių buvo sumontuotas telefonas, o į galines dureles sumontuoti išlankstomi staliukai. „Quattroporte Royale“ buvo išskirtinis automobilis – jis turėjo galingą 300 AG pasiekiantį 4,9 l V8 variklį, iš viso jų pagaminta vos 51.

Sukurtas šarvuotas modelis

1982 metais Italijos prezidento sekretoriatas pateikė unikalų užsakymą „Maserati“ gamyklai – sukurti šarvuotą „Quattroporte“, kuriuo naudotųsi pats prezidentas.

1983 m. „Maserati“ parodė, kad gali kurti unikalius sprendimus savo klientams – šarvuotas prezidento modelis buvo išskirtinės „Dark Aquamarine“ spalvos, o jo interjere spindėjo smėlio spalvos aksomo apdaila. Išvaizdos elementus išsirinko pats prezidentas.

Viena originalių detalių buvo galiniame porankyje įrengta didelė peleninė su pypkės laikikliu. Automobilyje taip pat buvo sumontuotas nedidelis baras bei telefonas.

Automobilio salonas buvo apsaugotas nuo įvairiausių pavojų – jį apgaubė itin tvirtos mangano ir plieno detalės. Šarvuoti langai buvo pagaminti iš polikarbonato, o jų storis – net 31 mm. Nepaisant didelio svorio, visi keturi buvo valdomi elektra.

Stogas virš galinės sėdynės buvo atidaromas – tokia funkcija leido prezidentui atsistoti ir pasisveikinti su minia automobiliui lėtai važiuojant. Dėl to ant priekinės keleivio sėdynės nugarėlės buvo sumontuota papildoma rankena įsikibti – tai leido prezidentui stovėti saugiai ir patogiai.

Išskirtinis susitikimas „Ferrari“ gamykloje

1983 metais S. Pertini apsilankė Maranelo mieste įrengtoje „Ferrari“ gamykloje – savaime suprantama, atvyko jis savuoju „Quattroporte“. Etiketas reikalauja, kad gamyklos savininkas prieitų prie tokio lygmens svečio vos jo transporto priemonė sustoja gamyklos teritorijoje, tačiau Enzo Ferrari liko stovėti apie dešimties metrų atstumu nuo prezidento „Quattroporte“. Prezidentas turėjo išlipti iš savo automobilio ir pats nueiti iki „Ferrari“ įmonės savininko.

Tai buvo ne iš karto suprastas akibrokštas. E. Ferrari nenorėjo artintis prie ilgamečio savo įmonės konkurento – „Maserati“ automobilio. Jis nenujautė, kad jau kitą dešimtmetį „Ferrari“ veiks išvien kartu su „Maserati“.

Devintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje „Maserati“ automobilius savo reikmėms naudojo ir daugiau įžymybių, iš kurių geriausiai žinomas tenoras Luciano Pavarotti. Jis ne kartą buvo užfiksuotas sėdintis patogioje „Quattroporte“ sėdynėje prie žymiojo operos teatro „La Scala“ Milane.

„Quattroporte“ iki šių dienų yra oficialus Italijos prezidento automobilis. Dabartinis šalies prezidentas Sergio Mattarella naudoja šeštos kartos „Quattroporte“, kurio išorė nudažyta specialiai jam sukurta „Blu Instituzionale“ spalva. Automobilio interjere dominuoja „Black Piano“ spalva nudažytas medis su aukščiausios kokybės „Pieno Fiore“ oda.

Didelis dėmesys buvo skiriamas prezidento automobilio garso izoliacijai, taip siekiama užtikrinti maksimalų komfortą bet kokiomis sąlygomis. ‚Quattroporte“ buvo modifikuotas siekiant atitikti aukščiausius instituciniams automobiliams keliamus reikalavimus, o po jo kapotu sumontuotas 530 AG bei 650 Nm pasiekiantis V8 variklis su dviem turbokompresoriais.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Naudoto automobilio pirkimas

Vairavimas žiemą: svarbi automobilio techninė būklė

Katalizatorius

Ką daryti norint atsikratyti savo automobilio katalizatoriaus?

Stabdymas žiemą: kaip nepadaryti avarijos

Hibridiniai automobiliai

Ką reikia žinoti apie hibridinius automobilius?

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

PARTNERIO TURINYS

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Mikroautobusų nuoma

Kada keičiamos padangos?

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Profesionalus važiuoklės remontas

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

STRAIPSNIAI

Krateriai dažant automobilį

VIN kodas – automobilio gimimo liudijimas

Saugi kelionė žiemą

Lietus kelyje

Izoterminės transporto priemonės, transporto priemonės šaldikliai ir šaldytuvai

Oficialus transporto priemonės tinkamumo patvirtinimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.