• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Elektromobilis „Porsche Taycan“ išbandytas net 30 šalių

Pirmasis „Porsche“ elektromobilis „Taycan“ – jau serijinės gamybos finišo tiesiojoje. Šiuo metu trijose šalyse dar atliekami išsamūs jo bandymai, o iš viso „Taycan“ su inžinierių komanda aplankė 30 valstybių visame pasaulyje bei buvo išbandytas įvairiausiomis sąlygomis, aplinkos temperatūrai svyruojant nuo -35 iki 50 laipsnių Celsijaus.

„Taycan“ yra elektromobilis, tačiau tai – pats tikriausias „Porsche“. Toks pat greitas, sportiškas, suteikiantis didžiulį vairavimo malonumą. Jis bandomas taip pat, kaip bet kuris kitas „Porsche“ – įvairiausiomis sąlygomis, įveikiant milijonus kilometrų. Tuo užtikrinama, kad „Taycan“ būtų idealus kiekvienam klientui nepriklausomai nuo jo gyvenamosios vietos – ar tai būtų Šiaurės Skandinavija, ar amžinai vasariškas pusiaujo regionas“, – sako sportinių „Porsche“ automobilių centro Vilniuje direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Nuo poliarinio rato iki Pietų Afrikos

Šiuo metu „Taycan“ atliekami paskutinieji bandymai prieš pradedant serijinę elektromobilio gamybą. Skandinavijoje, vos keli kilometrai nuo poliarinio rato, bandomos pirmojo „Porsche“ elektromobilio galimybės ant sniego bei ledo – jo patikimumas, dinamika ir valdymo savybės.

Tuo pačiu metu kita „Porsche“ inžinierių komanda naudojasi vasaros privalumais Pietų pusrutulyje. Pietų Afrikos Respublikoje atliekami „Taycan“ našumo bandymai ir atliekamos korekcijos siekiant maksimaliai išnaudoti elektromobilio potencialą šilto klimato zonoje.

Dubajuje „Porsche“ inžinieriai šiuo metu atlieka „Taycan“ ištvermės bandymus bei baterijos įkrovimo galimybes prie didžiulės aplinkos temperatūros.

„Taycan“ rinkoje debiutuos šių metų pabaigoje ir iki to laiko bus įveikęs apie 6 milijonus kilometrų bandymuose visame pasaulyje.

Bandymai nesiskiria nuo kitų modelių

„Porsche“ elektromobilio bandymai nesiskiria nuo kitų sportinių modelių su vidaus degimo varikliais. Visi automobiliai turi užtikrinti didžiulį našumą ir kasdieninį praktiškumą bet kokiomis klimatinėmis sąlygomis: tai daugybė ratų lenktynių trasose, įsibėgėjimo testai bei maršrutai miestuose.

Elektromobiliui besikeičianti aplinka itin svarbi: turi būti užtikrintas geras baterijos įkrovimo efektyvumas, temperatūros kontrolė važiuoklės komponentuose, interjere, pačios baterijos aušinimas bei pašildymas.

Apie tūkstantis technikų, inžinierių ir vairuotojų su „Taycan“ įveikė apie šešis milijonus kilometrų, o maždaug du milijonai iš jų buvo ištvermės bandymai, siekiant nuvažiuoti kuo daugiau kilometrų. Bandymų šalių iš viso – 30, tarp jų JAV, Kinija, Jungtiniai Arabų Emyratai ir Suomija. Oro temperatūra bandymų metu svyravo nuo -35 iki 50 laipsnių Celsijaus, o santykinė oro drėgmė – nuo 20 iki 100 proc. Aukščio amplitudė – nuo 85 metrų žemiau jūros lygio iki 3 000 metrų virš. Siekiant užtikrinti elektromobilio praktiškumą, buvo išbandyta daugiau nei 100 000 įvairių baterijos įkrovimo technologijų.

Dar intensyvesni virtualūs bandymai

Šiuolaikinis automobilis yra projektuojamas kompiuteriu: čia sukuriamas jo išorės dizainas, variklis, važiuoklė, elektroninės sistemos. Galiausiai visi projektai sujungiami į vieną simuliacijose dalyvaujantį modelį – taip išbandomos automobilio savybės įvairiomis tradicinėmis ir netradicinėmis sąlygomis, inžinieriai gali pastebėti tam tikras ypatybes, kurias būtų sunku diagnozuoti realių bandymų metu. „Taycan“ buvo kuriamas būtent tokiu principu, o virtualūs jo prototipai įveikė daugiau nei 10 milijonų kilometrų.

Dar pradinėje automobilio kūrimo stadijoje inžinieriai vairavimo simuliatoriuje pradėjo sukti ratus Niurburgringo „Nordschleife“ trasoje. Jie siekė užtikrinti maksimaliai efektyvų elektros energijos panaudojimą – žinant „Taycan“ rezultatą, galima neabejoti – „Porsche“ pavyko. Vieną 20,6 kilometro trasos ratą elektromobilis įveikė per mažiau nei 8 minutes.

„Taycan“ iki 100 km/val. įsibėgėja per mažiau nei 3,5 sek. bei viena įkrova gali nuvažiuoti per 500 kilometrų. Unikali 800-V architektūra užtikrina, kad talpi ličio jonų baterija 100 kilometrų atstumui įveikti būtų įkraunama vos per 4 minutes.

Serijiniu būdu gaminamas elektromobilis bus parodytas rugsėjo mėnesį, o pirmiesiems klientams bus pristatytas metų pabaigoje. Išankstinius „Porsche Taycan“ užsakymus pateikė jau per 20 000 klientų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

Elektromobiliai taupymas
Skaityti

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

„Elektrum Lietuva“ į elektromobilių įkrovimo stoteles „Viada“ ir „Baltic Petroleum“ degalinėse investuos 7 mln. eurų

kelionė elektromobiliu
Skaityti

Elektromobiliu į užsienį: į ką reikėtų atsižvelgti, planuojant ilgesnę kelionę? 

Elektromobilių įkrovimo stotelė
Skaityti

„Neste Lietuva” degalinių tinkle – pirmoji 300 kW galios elektromobilių įkrovimo stotelė: naudos tik žaliąją energiją

Elektromobilių įkrovimo stotelės
Skaityti

Elektromobilių įkrovimas mieste ir namuose – kuris būdas efektyvesnis?

Elektromobiliai Lietuvoje
Skaityti

Naujausia statistika: Lietuvos keliais rieda daugiau nei 16 tūkst. elektromobilių

Elektromobiliai parama
Skaityti

Viešąjį sektorių rinktis elektromobilius skatins 38 mln. eurų ES investicijos

Ignitis elektromobiliai
Skaityti

„Ignitis“ investuos iki 115 mln. eurų į elektromobilių tinklo plėtrą Baltijos šalyse 

Elektromobiliai
Skaityti

Autoverslininkų asociacija: įstrigusi parama elektromobiliams kelia grėsmę Lietuvos tikslams

Elektromobilio remontas
Skaityti

Ekspertas apie elektromobilius: tik nesiimkite remonto patys

Erikas Nemeikšis, Elektrum Lietuva
Skaityti

Lietuvos elektromobilių įkrovimo tinklas pildosi naujais taškais: „Elektrum Lietuva“ pradeda viešo įkrovimo stotelių įrengimo darbus

Elektromobiliai krovimas Enefit
Skaityti

Elektromobilis rado įkroviklį: „Nissan“ susitarė su „Enefit“

elektromobilių įkrovimo stotelių plėtra
Skaityti

„Ignitis“ ruošiasi elektromobilių įkrovimo stotelių plėtrai Baltijos šalyse – prie komandos prisijungė Eimantas Balta

Elektromobilio įkroviklis
Skaityti

(Ne)žinomi elektromobilių įkrovimo pajėgumai: nuo efektyvesnio energijos naudojimo iki papildomų pajamų

Elektromobiliai suklastota rida
Skaityti

Kas septintas naudotas elektromobilis gali turėti suklastotą ridą

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių
Skaityti

Prie valstybės institucijų atsiras mažiausiai 380 elektromobilių įkrovimo stotelių

elektromobiliai
Skaityti

Brangstanti energija verčia skaičiuoti iš naujo – rinktis benzininį, dyzelinį ar elektrinį automobilį?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Automobilio žibintai, ką reikia žinoti perkant?

Karštis automobilyje

Neslūgstanti karščio banga Lietuvoje: ką privalo žinoti vairuotojai, norėdami sumažinti nelaimingų įvykių tikimybę

Dyzelinio kuro siurblio remontas

Kada reikalingas dyzelinio kuro siurblio remontas?

Patarimai vairuotojams: kaip „išgyventi“ šalčius

Automobilių supirkimas Klaipėdoje

Kaip veikia automobilių supirkimas Klaipėdoje ir kokią naudą tai teikia jums?

Vairavimas esant pagirioms

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Automobilių kabliai

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Mikroautobusų nuoma

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

STRAIPSNIAI

Išmokos dydį nustato draudikai

Automobilių gigantas Volvo sukūrė tolimojo apšvietimo lempų ribotuvą

Greičiausi ir lėčiausi automobiliai

„Flake“ – radikalus ateities automobilis

Vairuotojo pažymėjimų galiojimas

Naudota dujų įranga, ar verta?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.