• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ pradeda trečiąjį sezoną

450 arklio galių, 600 Nm maksimalus sukimo momentas ir  3,9 sekundės nuo 0 iki 100 km/val. Paprastai tokių kvapą gniaužančių techninių charakteristikų automobiliai šmėžuoja filmuose apie superherojus arba kaunasi dėl pergalių Pasaulio ralio čempionato lenktynėse. Galimybė pačiam sėsti prie tokios „bombos su ratukais“ vairo visai neseniai buvo svajonė. Tokia greičiausiai ir būtų likusi jei ne pasiutusiai drąsus Kauno bendrovės „Autojuta“ eksperimentas. 2018-aisiais tapusi „Audi Sport“ padalinio ambasadore Lietuvoje ji pakvietė į „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ vairavimo mokyklą ir jau spėjo daugiau nei 1000 žmonių apdovanoti iš tiesų nekasdieniais potyriais.

Šią savaitę trečiąjį sezoną pradėjusi „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ dėl karantino vėluoja beveik dviem mėnesiais, tačiau projekto sumanytojas Vytautas Švedas tikina, kad papildomas laikas suteikė galimybę dar kartą inventorizuoti visas mokymų smulkmenas ir geriau pasiruošti pratyboms.

„Visavertį gyvenimą kuriam laikui paralyžavęs virusas ir mums privertė padaryti kai kurias korekcijas, tačiau akivaizdu, kad „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ studentai dėl to tik išloš. Jei pirmaisiais metais dirbome grupėmis po 16, tai dabar paisydami rekomendacijų visas užduotis vienu metu atliks 12 žmonių. Tai reiškia daugiau individualaus dėmesio kiekvienam, daugiau erdvės ir veiksmo trasoje, o tuo pat metu mažiau rizikos“, – akcentuoja V. Švedas.

Kita aštri naujiena – iš esmės atnaujintas akademijos transporto parkas. Iš tuzino pirmuosius sezonus trasoje dirbusių „Audi Sport“ bolidų liko tik vienas „Audi RS3“ ir trys „Audi RS4“. Kitų automobilių vietą akademijos garaže ėmė vos prieš keletą mėnesių oficialiai debiutavę „Audi RS5“ bei „Audi RS6“. Nors abu šie „Audi Sport“ šeimos atstovai su įprastais kupė ir universalais turi identiškas kėbulo formas, tačiau nekaltai atrodanti išvaizda slepia uraganinę galią: RS5 komplektuojamas su dviejų turbinų V6 „2.9 TFSI“ varikliu generuoja net 450 AG jėgą ir 600 Nm sukimo momentą, leidžiantį iki 100 km/h įsibėgėti per 3,9 sekundės. RS6 su 4.0 TFSI jėgos agregatu pasiekia net 600 AG ir 800 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,6 sekundės. Tokiais parametrais gali pasigirti toli gražu ne visos „superautomobiliais“ tituluojamos transporto priemonės.

„Tai iš tiesų labai daug, nes spustelėjus akseleratorių pavojingoje greičio zonoje atsiduriama per keletą akimirkų ir viskas vyksta tokiu tempu, kad teisingų sprendimų paieškoms laiko nelieka. Tie sprendimai tiesiog privalo būti priimami automatiškai. Ir nors teoriškai daugelis vairuotojo pažymėjimą turinčiųjų lyg ir žino ką, kaip derėtų daryti, visgi realiai priartėjus prie automobilio slydimo ribos atpažinti riziką ir ją suvaldyti sekasi tikrai ne visiems ir ne iškarto. Kaip tik čia labai svarbi kvalifikuota instruktorių pagalba. Kadangi mūsų komandoje yra žmonės po aštuonios kartus laimėję „1000 km lenktynes“ ir Lietuvos ralio čempionatus, tapę Tarptautinės automobilių sporto federacijos (FIA) saugaus vairavimo ambasadoriais, judėti teisinga linkme ir tobulėti pavyksta gerokai sparčiau nei savarankiškai kartojantis fizikos kursą“, – šypsosi V. Švedas.

Beje, į šiais metais vyksiančius „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ renginius yra užsiregistravusių trečią kartą. Ir tai tikrai nėra tapatu pradinės mokyklos kurso kartojimui – tiesiog vairavimo mokykloje kaskart sprendžiami nauji uždaviniai ir naudojama kitokia technika leidžia įgyti vis naujų patirčių. Tarkim „Audi RS6“ visose trijose Baltijos šalyse tėra du egzemplioriai, todėl netgi susitarti dėl įprastų bandomųjų važiavimų yra gana keblu.

Per šiuos metus „Audi Sport“ vairavimo akademija planuoja surengti maždaug 30 sesijų visose Baltijos šalyse. Lietuvoje visi renginiai vyks „Nemuno žiede“, Latvijoje – Bikerniekų trasoje, o Estijoje mokymams naudojamas modernioji „Audru ring“ lenktynių arena greta Parnu. „Audi Sport Driving Academy by Autojuta“ buvo kviečiama surengti mokymus ir Lenkijoje Poznanės automobilių sporto komplekse, tačiau dėl pandemijos įvestų ribojimų šiuo planus teko kuriam laikui atidėti.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaitmeninis sportas
Skaityti

Skaitmeninis sportas: kaip virtualios varžybos keičia mūsų supratimą apie atletiką

Rungtynių sekimas keliaujant
Skaityti

Kaip sekti rungtynes keliaujant

Elektromobilio krovimas
Skaityti

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė
Skaityti

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas
Skaityti

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas
Skaityti

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

Saugus eismas
Skaityti

Svarstomi siūlymai tobulinti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, laukiama gyventojų nuomonės

Tiltas per Dubysos upę remontas
Skaityti

„Via Lietuva“: Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą remonto darbai

Greičio matuokliai
Skaityti

Keliuose – papildomi ženklai prie greičio matuoklių: „Via Lietuva“ paaiškina, ką svarbu žinoti vairuotojams

Apgadintas kombainas draudimas
Skaityti

Ūkininko košmaras: akmuo sugadino kombainą, draudikai skaičiuoja milžiniškus nuostolius

Ekovairavimas
Skaityti

Susisiekimo ministerija atveria ekonomiško vairavimo e.mokymosi platformą: sužinosite, kaip sumažinti degalų sąnaudas ir sutaupyti

Automobiliu per baltijos šalis
Skaityti

Su automobiliu po Baltijos šalis: ką verta žinoti prieš sėdant prie vairo?

Greičio matuokliai
Skaityti

Ministras E. Sabutis įveda aiškesnę tvarką – greičio matuokliai keliaus į pavojingiausius ruožus

Elektromobilio greitas įkrovimas
Skaityti

Elektromobilio įkrovimas per 5 minutes: fantazija ar netolima ateitis?

Kelionės automobiliu
Skaityti

Ilgos kelionės automobiliu: pasiruoškite tinkamai ir pasirūpinkite veiklomis

Bekontaktis atsiskaitymas viešasis transportas Kaune
Skaityti

Bekontaktis atsiskaitymas Kauno viešajame transporte – patogumas vienu prisilietimu

Populiariausios elektromobilių krovimo stotelės
Skaityti

Įvardijo populiariausias elektromobilių įkrovos stoteles: renkasi tas, kurios laiką leidžia išnaudoti prasmingai

TOKS viešasis transportas
Skaityti

„Citadele“ suteikia 7,7 mln. eurų finansavimą TOKS: atnaujins viešąjį transportą Klaipėdos regione

NAUJIENOS

Via Lietuva kelių remontas

„Via Lietuva“: iki rugsėjo vidurio bus atnaujinta beveik 30 km blogiausios būklės krašto kelių

telematikos konferencija

Vilniuje vyksianti tarptautinė telematikos konferencija atskleis, kaip DI keičia transporto sektorių

Keliai liūčių padariniai

Kelininkai fiksuoja liūčių padarinius

Neste degalinė

Prie Panevėžio, „Via Baltica“ kelyje, atidaroma nauja „Neste“ automatinė degalinė

Susisiekimo ministerija viešasis transportas

Susisiekimo ministerija atveria duomenis apie viešąjį transportą: kas perveža daugiausiai keleivių, kiek stotelių ir kur seniausi autobusai?

Formula 1

Kaip analizuoti Formulės 1 Lažybų koeficientus

PATARIMAI

5 automobilio skysčiai, kurių geriau nesumaišyti

Kas trečias automobilis – greitesnis nei nurodo gamintojas

Vairavimo mokymai kitaip: teorijos mokymasis namuose, praktinio vairavimo pamokos – autodrome

Patarimai vairuotojui. Kaip teisingai stabdyti?

Žieminės padangos vasarą – ar galima ?

Kodėl „Alfa Romeo“ automobiliai vėl varomi galiniais ratais?

PARTNERIO TURINYS

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Ekonomikos nuosmukis tapo „Cordiant Prefessional“ tramplinu

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Automobilių kabliai

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

STRAIPSNIAI

Pildamiesi kurą būkite atidūs

Automobilių sistemos, padedančios žiemą

automobilių nuoma

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

„Apelsinų žievelės“ efektas

Kas išrado benziną?

Draudimas negalioja nepakeitus vasarinių padangų

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.