Variklio dangčiai yra būtini dėl daugelio priežasčių. Dangteliai taip pat vadinami variklio dangčiais arba variklio gaubtais ir beveik visada yra gamykloje naujesniuose automobilių modeliuose. Daugelyje transporto priemonių variklio gaubtas pagamintas iš paprasto plastiko. Variklio gaubtas turi daug privalumų, jį taip pat naudoja automobilių gamintojai, kad būtų išvengta neatsargaus blaškymosi su mėgėjų automobiliais. Specializuotos dirbtuvės, kurių specializacija yra atitinkamos transporto priemonės derinimas, gali nuimti gaubtą ir pakeisti jį, pavyzdžiui, atskiru variklio gaubtu. Be abejo, gamyklinį dangtelį taip pat galima modifikuoti. O patys gamintojai taip pat turi daug savo asortimente. Pavyzdžiui, BMW M Performance, Mercedes AMG arba Audi RS skyrius parduoda pasirenkamus anglies gaubtus ir taip siūlo dangtelio derinimą iš gamyklos.
Priklausomai nuo gamintojo, variklio dugno apsauga gali užimti didžiąją variklio skyriaus dalį. Tokiu atveju automobilio savininkas gali matyti tik reikiamų eksploatacinių skysčių angas ir galbūt keletą papildomų dalių. Tokie variklio gaubtai greitai neleidžia automobilio savininkui dirbti po gaubtu. Tačiau pašalinimas taip pat nėra problema pasauliečiui. Variklio gaubtas turi ir kitų svarbių funkcijų. Dangtis taip pat veikia kaip apsauga nuo triukšmo. Variklio gaubtas turi garsą izoliuojantį efektą. Be to, jis taip pat apsaugo nuo nešvarumų ir tuo pačiu yra kabelio apsauga. Yra gana sunku pasiekti apačioje esančius kabelius, pavyzdžiui, su kietu plastikiniu apvalkalu. Variklio dangčiai pagaminti iš medžiagų, kurios neleidžia kauptis karščiui. Pavyzdžiui, senesniuose dyzeliniuose modeliuose putplasčio variantas taip pat naudojamas tarp variklio dangčio ir variklio garso izoliacijai. Variantai, pagaminti iš ABS plastiko, dažnai naudojami kaip pats variklio gaubtas.
Daugelyje automobilių toks plastikinis dangtelis yra sumontuotas gamykloje. Kuriant individualų variklio gaubtą tiuningo sričiai, dėmesys kreipiamas ir į dizainą. Tačiau reikėtų įsitikinti, kad tokie dangčiai yra tinkami atitinkamai variklio zonai ir gali būti montuojami profesionaliai. Tokiu atveju, jeigu matote, kad jūsų variklio dugno apsauga yra nuplyšusi ar ją pametėte, kreipkitės į specialistus, kurie jums pagelbės ir išspręs susidariusią problemą. Dugno keitimas reikalauja specialių prietaisų ir keltuvų, patiems to daryti negalima ir nerekomenduojama, kadangi gulti po mašina ir atlikti remonto darbus yra labai pavojinga.