Šalies draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“, remdamasis techninės pagalbos kelyje iškvietimų statistika, teigia, kad dažniausiai sulaukia pranešimų dėl kelyje sugedusios automobilių elektros sistemos.
Antroje pagalbos prašymų vietoje – autoįvykiai, trečioje – variklio ar variklio bloko gedimai, ketvirtoje – ratų sprogimai ar kiti ratų pažeidimai, dėl kurių neįmanoma tęsti kelionės.
Vairuotojams, apsidraudusiems „Lietuvos draudimo“ kasko draudimu, pagalbos tarnybos kelyje iškvietimas ir pagalba yra nemokama. Statistika rodo, kad beveik du kartus dažniau pagalbos ekipažą kviečia vyrai, o gedimai kelyje dažniausiai pasitaiko vokiškų markių automobiliams.
„Pastebime, kad nemokamos pagalbos kelyje paslauga naudojasi vis daugiau mūsų klientų. Pagal jų apklausas žinome, kad ne didesnis gedimų skaičius lemia paslaugos populiarumą, o tai, kad klientai sužino, kad tokia pagalba jiems priklauso nemokamai. Tai, kiek kartų buvo pasinaudota techninės pagalbos paslauga, neturi jokios įtakos ateinančių metų draudimo įmokoms“, – komentuoja „Lietuvos draudimo“ Kompleksinių žalų direktorius Gytis Matiukas.
Metų statistinė analizė rodo, kad dažniausiai pagalbos ekipažai vyko spręsti „Vokswagen“ markės automobilių problemų, antroje vietoje pagal šį rodiklį – „Audi“, toliau – „Opel“ ir „Mercedes Benz“. Rečiausiai problemų kelyje turi Amerikoje ir Japonijoje gaminamų automobilių vairuotojai.
Dažniausiai pagalbos kelyje ekipažą kviečia vilniečiai (28 proc.), kauniečiai šia paslauga naudojasi mažiau (16 proc.). Šiauliuose iškvietimų skaičius dešimt kartų mažesnis nei Vilniuje, o Alytaus gyventojams pagalba kelyje reikalinga tik mažiau nei 1 proc. Per metus daugiau nei 3 kartus išaugo iškvietimų skaičius užsienyje. Lietuvos vairuotojams techninės pagalbos dažniausiai prireikia Vokietijoje, Lenkijoje.
Maždaug 2,5 karto per mėnesį užuomaršoms vairuotojams kelionės tęsti nepavyksta dėl to, kad pasibaigė kuras, šiek tiek daugiau nei 3 atvejai kas mėnesį – kai užtrenkiami ar pametami automobilio rakteliai.