• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Švedų superautomobilis „Koenigsegg Agera R“ susišlavė net šešis pasaulio rekordus

Ką gali trys vyrukai iš Švedijos, susibūrę į bendrovę, pavadinimu „Koenigsegg Automotive AB”, automobilių gerbėjams daug pasakoti nereikia.

Šį savaitgalį Engelholmo (Ängelholm) buvusiame kariniame Švedijos oro pajėgų poligone (Helsingborgas, Švedija) naujausias skandinavų superautomobilis „Koenigsegg Agera R“ pasiekė net šešis pasaulio rekordus, o vienu iš jų pagerino net ir legendinio „Bugatti Veyron Super Sport“ pasiekimą.

Kristianas fon Kionigsegas (Christian von Koenigsegg), pradedant „CC8S“, baigiant „Agera R“, kūrė itin savitą superautomobilio koncepciją, kurios esmė – ne vien anglies pluošto kėbulas, bet ir, skirtingai nei kitų mažųjų superautomobilius kuriančių bendrovių atvejais, visiškai standartinė važiuoklė, pakaba ir stabdžių sistema. Ir jokio techninių dalių plagijavimo, dairantis į didžiuosius superautomobilių segmento žaidėjus.

Švedai gali didžiuotis ir tuo, jog, skirtingai nei grėsmingiausias jų konkurentas „Pagani“, jie gali apsieiti be užnugaryje stovinčio kurio nors galingo autokoncerno pagalbos kuriant ir konstruojant variklius.

Nuo pat pirmojo modelio, bendrovės „Koenigsegg Automotive AB“ automobiliuose montuojami standartiniai V8 4,7 litro darbinio tūrio varikliai. Jei pirmajame modelyje „CC8S“ šis agregatas išvystydavo 655 AG, tai „CCXR“ modelyje arkliukų jau – gerokai virš tūkstančio (1018 AG). Po naujausio greitkelių galiūno „Koenigsegg Agera R“ iš Skandinavijos variklio dangčiu urzgia 5,0 l V8, 1115 AG monstras. Automobilis sveria 1 435 kg.

Tad kokie gi tie rekordai?

• 0-300 km/h = 14,53 s
• 0-200 mylių/h = 17,68 s
• 300-0 km/h = 6,66 s
• 200-0 mylių/h = 7,28 s
• 0-300-0 km/h = 21,19 s
• 0-200-0 mylių/h = 24,96 s

Automobilio pasiekimus fiksavo nepriklausomi laiko matuotojai iš „Racelogic VBox“, o vėjo greitis rekordinių važiavimų metu „tilpo“ į pasaulio rekordams keliamus reikalavimus. Duomenys
patvirtinimui išsiųsti į Gineso pasaulio rekordų knygos būstinę.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Skaityti

Rolls-Royce Wraith nustebins prabanga ir galia

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Skaityti

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

NAUJIENOS

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

PATARIMAI

Vairavimas slidžiame kelyje

Vairavimas slidžiame kelyje: koks scenarijus rizikingiausias ir kaip jo išvengti

Automobilio žibintai, ką reikia žinoti perkant?

120 metų besitęsianti pažangių „Renault“ automobilių istorija: vis dar geriausi sprendimai patogesniam gyvenimui

Kaip išsirinkti automobilio draudimą?

Blogas kvapas

Kada apsimoka pirkti automobilį iš JAV?

PARTNERIO TURINYS

Automobilių kabliai

Profesionalus važiuoklės remontas

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Automobilinis šaldytuvas

STRAIPSNIAI

Vandens telkinių pakrantės – ne automobilių stovėjimui

Kodėl dažomi automobiliai ir kokia dažymo paskirtis?

Dažymo klaidos: (nuovarvos)

Padangų svarbiausi parametrai

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Padangų keitimo sezonas: ką svarbu žinoti kiekvienam atsakingam vairuotojui

Valgyti vairuojant pavojinga

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.