• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

Automobilių gedimai

Automobilių entuziastai, kurie domisi lenktynėmis, raliais ir šios rinkos aktualijomis, neretai save realizuoja būtent šioje srityje – vienus domina automobilių pardavimai, tuo tarpu kiti atranda naujų įgūdžių automobilių remonte. Autoserviso vadovas sako, kad šioje srityje svarbiausiu bruožu laikomas noras tobulėti, kadangi smalsumo stokojantis mechanikas gali labai greitai tapti nebereikalingas.

„Moller Auto“ serviso vadovas Gražvydas Nocius sako, kad jau ilgus metus besitęsiantį bendradarbiavimą su profesinėmis mokyklomis vertina teigiamai – tokiu būdu įmonė turi progą užsiauginti sau būsimus darbuotojus.

„Sunku net atsiminti, kada pradėjome dirbti kartu su Vilniaus Automechanikų ir verslo mokykla bei Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija. Pastebėjome, kad atėję mokiniai lengvai pritampa prie mūsų organizacijos, o jiems pradėjus dirbti servise mokymosi procesas pasidaro spartesnis, todėl įsiliejimas į kolektyvo gretas papildomų problemų nesukelia“, – teigia jis.

Šiuose servisuose specialistai atlieka visus priešpardaviminio paruošimo ir techninio aptarnavimo bei automobilio remonto darbus, įskaitant stiklų keitimą, gedimų diagnostiką, variklių, pavarų dėžių remontą, aukštos įtampos elektromobilių ir baterijų ardymą ar remontą.

„Siekiame padėti mokiniams susipažinti su įmonės veiklos organizavimu, vykdomais darbais, dokumentacija, standartais, darbo kultūra. Darbo vietoje nuolat turime du arba tris mokinius, kurie prisideda prie jau minėtų darbų, o nauji mokiniai dažniausiai pakeičia kolegas, kurie pabaigia praktiką“, – tikina pašnekovas.

Pabrėžia praktikos svarbą

G. Nociaus teigimu, praktikos metu mokiniai būna supažindinami su visomis specialybėmis, tačiau dažniausiai padeda automobilių mechanikams, elektrikams ir diagnostikams.

„Turime nemažai darbuotojų, kurie anksčiau buvo profesinių mokyklų mokiniai, pavyzdžiui, nuo 2013 metų įsidarbino ir vis dar dirba penki specialistai, baigę šias mokyklas. Jų gretas sudaro automobilių plovėjas, elektrikas-diagnostikas, technikas ir du mechanikai“, – dalinasi serviso vadovas. 

Jis priduria, kad šios srities darbuotojams labai svarbus smalsumas – būsimas serviso darbuotojas turi nuolat tobulinti savo įgūdžius, domėtis naujovėms ir siekti geresnio rezultato kasdieniame darbe. Priešingu atveju, mechanikas patampa nebereikalingas.

„Vienodai svarbus ir kritinis mąstymas. Ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose, todėl būtina tinkamai reaguoti kiekvienoje situacijoje. Be to, reikia suprasti automobilio sandarą ir sistemas, žinoti, kaip jos susijusios bei kaip tam tikri prietaisai veikia“, – pabrėžia pašnekovas.

Vyras priduria, kad šiais laikais internete galima rasti daug informacijos apie automobilių remontą, todėl papildomas domėjimasis praverčia būsimiems specialistams, tačiau mokantis savarankiškai nėra galimybių pritaikyti žinių praktiniu būdu.

„Praktika šioje srityje yra labai svarbi – tik taip galima tobulinti turimus įgūdžius. Be to, žmonėms, kurie geba semti žinias savarankiškai, tačiau neturi bendravimo įgūdžių, būna sunku įsilieti į kolektyvą ir tapti komandos dalimi“, – perspėja serviso vadovas.

Labiausiai vertina aktyvumą

Anot G. Nociaus, kartais tenka matyti mokinius, kurie daro užduotis taip, kaip jiems pasakė dėstytojas, tačiau suvokimo, kodėl būtent taip reikia daryti, nėra.

„Profesinių mokyklų mokiniai turi daugiau praktinės patirties negu šių mokyklų nebaigę asmenys. Pavyzdžiui, būsimiems specialistams dažnai tenka išmėginti darbą su skirtingomis automobilių markėmis – juk niekada nežinai, koks automobilis gali atvykti į servisą, todėl labiausiai vertiname mokinius, kurie nori ir geba atsižvelgti į esamą situaciją, bando savarankiškai gilinti žinias bei yra aktyvūs praktikos metu“, – sako jis.

Paklaustas, ką geriausiai geba daryti iš profesinių mokyklų atėję specialistai, pašnekovas pabrėžia jų gebėjimą įsiklausyti į kolegų komentarus ir pastabas.

„Didžioji dalis mokinių jau moka tinkamai montuoti padangas ir balansuoti ratus bei greitai išmoksta deramai atlikti techninius aptarnavimus. Praktiką atliekantiems mokiniams visuomet priskiriamas vyresnysis mechanikas, kuris padeda įsisavinti šio darbo subtilybes, pataria ir padeda, kai kyla problemų“, – tikina G. Nocius.

Jo teigimu, norint, kad darbo atmosfera būtų pozityvi, darbo vietoje turi vyrauti abipusė pagarba, supratimas ir komandos ryšys. Šį ryšį puoselėti padeda įvairios sporto veiklos, kurios suvienija skirtingus pomėgius turinčius darbuotojus.

„Vos atėjusius praktikantus supažindiname su kolektyvu, aprodome patalpas, papasakojame apie įmonės veiklos organizavimą. Norime, kad tiek naujai atėjusiems darbuotojams ar praktikantams, tiek senbuviams darbo aplinka keltų pozityvias emocijas, todėl kartu minime motociklų sezono atidarymo ar uždarymo šventes, leidžiamės į žygius, planuojame naujametinius renginius ir panašiai“, – reziumuoja pašnekovas.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Dyzelinio kuro siurblio remontas
Skaityti

Kada reikalingas dyzelinio kuro siurblio remontas?

Turbokompresorius
Skaityti

Turbokompresorius

automobilio variklio apsauga
Skaityti

Ką daryti nuplėšus variklio dugno apsaugą?

Skaityti

Profesionalus starterių remontas Panevėžyje

Skaityti

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Skaityti

Diagnostika padeda užbėgti automobilių ligoms už akių

Skaityti

Kur vežti taisyti savo automobilį?

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Automobilinės kėdutės – vežioti, o ne nešioti

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

Atmintinė automobilio remontininkui

Kuo turi kvepėti automobilis?

5 patarimai kaip paruošti automobilį žiemai

Automobilių remonto atliekos

Kur dingsta remonto atliekos iš neautorizuotų automobilių servisų?

PARTNERIO TURINYS

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

STRAIPSNIAI

Prancūzai sieks pagerinti jiems patiems priklausantį greičio rekordą, važiuodami 3000 AG elektromobiliu VBB-3. Naujasis elektromobilis-rekordininkas pagamintas bendradarbiaujant su Ohajo valstijos (JAV) universiteto specialistais.

Darbo pirštinės

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Žemi dažniai automobilyje

Ar saugu pirkti nenaudotas, tačiau prieš kelerius metus pagamintas padangas?

Mašinų saugumas – kas toliau?

Poliesterinių medžiagų suaižėjimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.