Jau visai netrukus vairuotojams teks pasikeisti padangas iš vasarinių į žiemines. Kelių eismo taisyklėse nustatyta, jog nuo lapkričio 10d. iki balandžio 1d. draudžiama eksploatuoti lengvuosius automobilius su vasarinėmis padangomis. Automobilius su dygliuotomis padangomis Lietuvoje eksploatuoti leidžiama nuo lapkričio 1 d. (vasaros metu nėra draudžiama važinėti su žieminėmis padangomis, tačiau toks sprendimas nebūtų labai praktiškas – taip tiesiog sugadinsite žiemines padangas). Norėdami išvengti didelių eilių autoservisuose nemažai vairuotojų padangas pasikeičia ir keliomis dienomis anksčiau.
Atsižvelgiant į klimato sąlygas Lietuvoje rekomenduojama žiemos metu važinėti su dygliuotomis padangomis. Kai kurie vairuotojai, norėdami išvengti padangų keitimo renkasi demisezonines padangas. Vis dėlto specialistai teigia, jog demisezoninės padangos nėra pats geriausias variantas – vasaros metu jos yra prastesnės už vasarines padangas, žiemos metu – prastesnės už žiemines. Važinėjant didesnius atstumus tokios padangos žymiai greičiau susidėvi.
Eksploatuojamo automobilio padangos privalo būti be didesnių pažeidimų. Vienas svarbiausių reikalavimų – padangos protektoriaus rašto gylis: lengvojo automobilio padangos protektoriaus rašto gylis turi būti ne mažesnis kaip 3 mm (šaltuoju metu laiku šio reikalavimo laikytis privaloma, vasaros metu tai yra taip pat rekomenduojama).