• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Vitoldas Milius apvažiavo aplink Lietuvą – 1640 km žvyrkeliais su furgonu

Vitoldas Milius, prieš porą savaičių apvažiavęs Lietuvos perimetru asfaltuotais keliais su „Peugeot 2008“, ėmėsi naujo iššūkio – praėjusį savaitgalį šalį jis apvažiavo arčiausiai pasienio esančiais žvyrkeliais, tarp kurių pasitaikė ir keli itin prastos būklės miško keliukai. Tam buvo pasirinktas ir kitoks automobilis, kur kas tinkamesnis tokioms sąlygoms – keturiais ratais varomas „Peugeot Partner 4×4 Dangel“.

V.Milius startavo greta Šalčininkų esančiame Tartoko kaime kartu su Karoliu Mieliausku, važiavusiu motociklu „Royal Enfield Himalayan“. Pajudėjo skirtingomis kryptimis, nelenktyniavo, ir abu įveikė po daugiau nei 1 600 km. „Peugeot“ furgono odometras po kelionės rodė 1640 nuvažiuotų km.

Du maršrutai

„Dar prieš kelionę pasidarėme du maršrutus. Vieną kartu su Karoliu sudarėme – ten buvo arčiausiai valstybės teritorijos sienų esantys keliai asfalto ar žvyro. Kitą pasiskolinau iš „Perimetro“ organizatorių – jie jau daugiau nei dešimt metų rengia bekelės lenktynės šalies perimetru. Tačiau maršrutą daug kartų koregavau priklausomai nuo situacijos – pamatydavau įdomų objektą, nusukdavau į jį. Žinodamas įdomią vietą, ją taip pat aplankydavau, nors tai ir kainuodavo papildomų kilometrų“, – pasakojo V. Milius.

Taip kelionės nuotraukų albume atsidūrė akimirkos prie Stelmužės ąžuolo, šiauriausio Lietuvos taško, senovinės technikos ekspozicijos netoli Lazdijų, Palangos J. Basanavičiaus gatvėje ir kitose vietose.

Didžiąją dalį maršruto sudarė žvyrkeliai, tačiau netrūko ir bekelės. Keturių varančiųjų ratų pavarą turintis furgonas čia buvo pasirinktas ne be reikalo – jis važiavo per brastas, pažliugusius kelius ir nesunkiai įveikė visus išbandymus. Vis tik vairuotojas teigė, jog pernelyg nerizikavo ir juokdamasis pasakojo vadovavęsis patarle „kuo geresnis visureigis, tuo toliau eiti iki traktoriaus“.

„Karantino metu nebūtų gerai įklimpti kur nors pasienio miške ir eiti pėstute ieškoti telefono ryšio ar traktorių turinčio ūkininko, tad stengiausi vengti net ir tokių vietų, kur tikimybė nepravažiuoti būtų 1 procentas, arba kur tektų kirsti brūzgynus ir rizikuoti subraižyti kėbulą“, – prisiminė žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius.

Daugiafunkcinis automobilis

V.Milius Lietuvos perimetru važiavo priešinga laikrodžio rodyklei kryptimi. Pirmąją dieną jis įveikė beveik pusę maršruto bei sustojo nakvynei Šiaurės Lietuvoje. Automobilyje jam pavyko sumontuoti neblogą erdvę, kur kas jaukesnę už miniatiūrinius tik pernakvojimui skirtus japoniškuosius viešbučio kambarius.

„Partner“ krovinių skyrius yra gana erdvus, o jį dar pailginti galima nulenkus keleivio sėdynės nugaros atramą – tuomet net ir trumpiausio, vos 4,4 m ilgio modelio viduje galima pasidėjus čiužinį patogiai išsitiesti. Automobilyje montuojamas ir autonominis šildytuvas, tad naktį variklis gali būti neužkurtas, o salone vis tiek išlaikoma šiluma.

„Tai yra automobilis, skirtas elektros tinklų ar telekomunikacijų darbuotojams, kuriems dažnai reikia pervežti didelius krovinius bei kartais išvažiuoti į bekelę. Jeigu aš būčiau tos srities darbuotojas ir gaučiau tokį automobilį, labai džiaugčiausi – vien sėdėdamas priekyje jautiesi tarsi paprastame asmeniniame hečbeke. „Peugeot“ vairuotojo aplinka su mažu vairu čia labai panaši į naudojamą 2008 bei kituose modeliuose – ji man labai patinka, visi valdymo prietaisai čia išdėlioti patogiai ir lengvai pasiekiami“, – sakė V. Milius.

Jis pridūrė, kad iki „pilnos laimės“ betrūksta gerų bekelei skirtų padangų – tuomet šis automobilis galėtų važiuoti išties labai toli, mat visi kiti parametrai tą daryti leidžia. Tačiau šiuo metu sumontuotos žieminės padangos.

Keturiais ratais varomas „Partner“ turi dyzelinį 96 kW (131 AG) pasiekiantį variklį su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže. V. Milius teigė aplink Lietuvą važiavęs be minčių apie ekonomiškumą, tad ir degalų sąnaudas borto kompiuteris rodė aukštesnes nei galima tikėtis – 7,5 l/100 km. Kita vertus, tą diktuoja 37 valandų kelionės važiavimo režimas, keliai, žema oro temperatūra, padangos – porą dienų po grįžimo nusprendęs nukeliauti iš Vilniaus į Panevėžį, V. Milius nesunkiai pasiekė 4,5 l/100 km sąnaudas, o tai – geras rezultatas tokio dydžio keturiais ratais varomam modeliui.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Enefit krovimo stotelės
Skaityti

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje
Skaityti

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje
Skaityti

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai
Skaityti

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas
Skaityti

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai
Skaityti

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

Via Lietuva kelio remonto darbai
Skaityti

„Via Lietuva“: kelio tvarkymo darbai Zujūnų seniūnijoje – keisis eismo organizavimo tvarka

Atspindintys dažai
Skaityti

„Via Lietuva“ pristato naują kelių eismo saugumo sprendimą – atspindinčia danga pažymėti kelio atitvarai gali pagerinti matomumą sudėtingomis sąlygomis

Premijos
Skaityti

Premijos kaip rinkodaros priemonė: regionuose tai veikia puikiai

Automobilių entuziastai
Skaityti

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro
Skaityti

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis
Skaityti

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas
Skaityti

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis
Skaityti

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark
Skaityti

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

Kelio dangų bandymai
Skaityti

Lietuvoje pradedami klimatui neutralių kelio dangų bandymai

Druskininkų autobusų stoties statybos
Skaityti

Statomoje Druskininkų autobusų stotyje palikta žinia ateities kartoms

Naujo automobilio pirkimas
Skaityti

Įvardijo Lietuvos gyventojams svarbiausius kriterijus renkantis naują automobilį

NAUJIENOS

Psichologija

Siekis atsilošti: pralaimėjimų vaikymasis po blogos dienos psichologijos požiūriu

Ilgos kelionės

Ilgos kelionės už vairo: kaip jas suderinti su pramogomis?

Motociklo paruošimas žiemai

Ekspertas pataria, kaip tinkamai paruošti motociklą žiemai ir išsaugoti jo vertę

Kelionės į Švediją

Rudens nuobodulį lietuviai vaiko mini kelionėmis į Švediją: kodėl tai ypač populiaru tarp šeimų su vaikais

Aurelija Kazlauskienė

Tyrimas: kas penktas šalies vairuotojas pripažįsta – vaikams trūksta saugaus eismo žinių

Moller Auto

„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą

PATARIMAI

Top 10: dažniausios automobilio pirkimo klaidos

5 automobilio skysčiai, kurių geriau nesumaišyti

Patarimai, kada reikia įjungti posūkio signalą

Plauname automobilį

Apibraižytas automobilis stovėjimo aikštelėje – ką daryti?

Automobilio priežiūra pavasarį

Patarė, kaip paruošti automobilį pavasariui – nepakanka vien tik pakeisti padangų

PARTNERIO TURINYS

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Vaizdo registratorius

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Kada keičiamos padangos?

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Automobilinis šaldytuvas

STRAIPSNIAI

Dyzelinis hibridas bekelei

„Audi TT RS plus“ – naujas adrenalino užtaisas

Nauja vagių taktika – automobilius vogti dalimis

Kaip užmontuoti padangą ant ratlankio?

Valgyti vairuojant pavojinga

Audi pristato „raumeningą“ hečbeką S3 Sportback

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.