• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Rally Žemaitija“ vietoje „VW Polo GTI R5“ bus „Škoda Fabia R5“

Trečiadienį Kaune buvo surengtos „Juta Racing“ komandos oficialios naujojo bolido „Polo GTI R5“ sutiktuvės ir viešas pristatymas, tačiau kovinis krikštas visgi įvyks vėliau nei tikėtas. Likus savaitei iki „Rally Žemaitija“ firminėmis ekipažo spalvomis nudažė ne greičiausią „Volkswagen“ šeimos ratuotį, bet išsinuomotą „Škoda Fabia R5“.

Pats Vytautas patikino, kad naująjį automobilį paruošti varžyboms tiesiog pritrūko laiko.

„Į mūsų komandos bazę „Polo GTI R5“ atkeliavo šį pirmadienį. T. y. truputį vėliau, nei planavome, todėl nespėjome realizuoti kai kurių techninių sprendimų. Nenorėdami versti per galvą ėmėmės plano „B“ – į „Rally Žemaitija“ važiuosime su labai panašių charakteristikų „Škoda Fabia R5“, – sako V. Švedas.

Tačiau ralio gerbėjai spėja, kad tokiam „Juta Racing“ komandos sprendimui įtakos galėjo turėti ir virtinė incidentų su „Polo GTI R5“, kai varžybų metu dėl kol kas tiksliai nenustatytų priežasčių sudegė net penki nauji automobiliai. Trys gaisrai kilo pirmąjį birželio savaitgalį vykusių varžybų metu – du „Volkswagen“ ugnis prarijo Pasaulio ralio čempionato etapo Portugalijoje metu, o dar vieną „Chablais rally“ Šveicarijoje.

Didžiosios Britanijos internetiniam portalui Autosport.com šiuos atvejus komentuodamas VW techninis direktorius Francois-Xavier Demaison spėjo, kad pagrindinė problema yra degalų bako vožtuvas. Jis atlieka alsuoklio funkciją ir „saugiklio“, kad automobiliui verčiantis degalai neištekėtų. Tačiau jei vožtuvas veikia ne pakankamai efektyviai, dėl transmisijos tunelyje tvyrančios aukštos temperatūros bake susidarantys benzino garai pradeda deformuoti degalų baką. Slėgiui augant bako dangtis gali pradėti liestis su kardaniniu velenu. Jei taip nutinka – gaisro tikimybė smarkiai išauga.

Kas tiksliai nutiko WRC etapo Portugalijoje metu, kol kas tiksliai nėra žinoma. „Volkswagen Motorsport“ atstovai teigė drauge su priešgaisrinės analizės specialistais dirbantys „naktį ir dieną“ ieškodami problemos šaknų ir ruošdami pasiūlymus, kaip to būtų galima išvengti. Šiuos procesus labai apsunkina tai, kad incidentų metu automobiliai paprastai sudega akimirksniu.

„Mes žinome tik tiek, kad gaisrai kyla automobilio gale, tačiau labai sunku rasti tikslią informaciją, nes per labai trumpą laiką visiškai jį prarandame. Kartais mes analizuojame tik metalo liekanas“, – pripažino „Volkswagen Motorsport“ atstovai.

LASF Techninių reikalavimų komiteto pirmininkas Egidijus Janavičius komentuodamas šią situaciją savo ruožtu spėjo, kad problema gali slypėti ne tik degalų bako vožtuve, bet ir pernelyg silpnoje bako apsaugoje.

„Sportinio automobilio bakas yra pagamintas iš sąlyginai minkštų medžiagų ir grubiai tariant gali būti lyginamas su maišu, kuris montuojamas po automobilio dugnu į originalaus bako vietą. Tada tvirtinama speciali apsauga, atkartojanti apatinę bako formą, kuri prisisukama prie kėbulo. Gali būti, kad toji apsauga tiesiog per silpna. Dėl gravitacijos bei dinaminio poveikio, po nusileidimų nuo tramplinų, degalų bakas išsigaubia ir pasiekia kardaną“, – samprotauja E. Janavičius.

Jo teigimu, sportininkai nenaudoja kietų, plastikinių degalų bakų ir nemontuoja jų automobilio viduje, nes siekia išlaikyti kuo žemesnį svorio centrą. Be to, savarankiškai negalima ieškoti priešgaisrinių „saugiklių“ ir jų montuoti, nes visos detalės sportinio automobilio detalės yra homologuotos. Patiems kažką modifikuoti draudžiama.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

8 būdai, kaip išdžiovinti šlapią automobilį ne garaže

Kad padangos tarnautų ilgiau

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

Kodėl „Alfa Romeo“ automobiliai vėl varomi galiniais ratais?

10 įdomių faktų apie „Peugeot“ – nuo futbolo klubo iki elektromobilių

Automobilio paruošimas vasaros kelionėms

5 patarimai, kaip paruošti automobilį vasaros kelionėms

PARTNERIO TURINYS

Kada keičiamos padangos?

Kaip įsigyti tinkamą dviračio laikiklį?

Geras autoservisas Vilniuje

GPS meistras pataria

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Mikroautobusų nuoma

STRAIPSNIAI

Suskubę montuoti vasarines padangas vairuotojai klysta

Stabdžių sistema

Automatinės pavarų dėžės

„Lotus“: padangų naudojimo pranašumą nebūtinai turėsime visur

Ratlankių aptraukimas plėvele

Sugedusių amortizatorių pasekmės

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.