• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Laukia karščiausios „drifto“ varžybos Lietuvoje: „Nemuno žiede“ silpniems vietos neatsiras

Tikriausiai nėra Lietuvoje nė vieno šonaslydžio gerbėjo, kurio kalendoriuje birželio 18-19 dienos nebūtų apibrauktos raudonai. Būtent tą savaitgalį Kauno pašonėje, „Nemuno žiedo“ trasoje, vyks „Liqui Moly UpHill Drift“ – karščiausias ir aštriausias Lietuvos drifto čempionato etapas, kuriame susikaus PRO ir „Semi PRO“ lygų pilotai.

„UpHill“ yra greičiausia Lietuvos šonaslydžio čempionato trasa jau kokius ketverius metus. Galima sakyti, kad tai yra sunkiausias viso čempionato etapas. Kadangi čia varžosi ne tik PRO, bet ir „Semi PRO“ lygos pilotai, turiu pasakyti, kad pastarieji būtent čia supranta, kodėl jų lygos pavadinime įrašyta PRO“, – pastebėjo renginį organizuojantis Linas Ramoška.

Trasos sudėtingumas turi įtakos ir kitiems veiksniams. Anot L. Ramoškos, „Nemuno žiede“ laukiantys išbandymai iš dalies nulėmė tai, kodėl „Semi PRO“ lygos pilotų reikalaujama automobiliuose įsirengti saugos lankus, o startuoti varžybose galės tik turintys visą sportinės aprangos komplektą, sertifikuotą šalmą ir t.t.

„Kadangi šioje trasoje šonu slystama pasiekus triženklį skaičių ant spidometro, reikia, kad būtų, kas apsaugo pilotą, jeigu automobilis netyčia „prigultų“ ant šono“, – aiškino „Liqui Moly UpHill Drift“ organizatorius, pridūręs, kad dar nebuvo nė vienų varžybų šioje trasoje, po kurių nereikėtų keisti atitvarų.

Pastarųjų keitimas, beje, visuomet skaudžiai kerta per renginio sumanytojų kišenę, bet, sakė L. Ramoška, minties, kad galbūt reikėtų pasirinkti kažkokią kitą trasą, nėra buvę.

„Man pačiam patinka žiūrėti, kaip dalyviai važiuoja 160 km/val. greičiu. Ir nuoširdžiai tikiu, kad turi būti tokių renginių, kuriuose galima stebėti aukščiausio lygio kovą. Jeigu tai su savimi atneša nuostolius, tai tebūnie – vaizdas, emocijos ir jausmas, kai matai taip greitai važiuojančias mašinas, atperka viską“, – neslėpė pašnekovas.

300 AG – gera pradžia

„Semi PRO“ lygos pilotams „Nemuno žiedas“ reiškia ir tai, kad per silpnu automobiliu čia, važiuojant į kalną, šonu slysti vargu ar pavyks.

„Mes turime tris lygas – „Street“, „Semi PRO“ ir PRO – ir tai yra aiškios ribos, kaip turėtų atrodyti kiekvienos lygos dalyvis. Jei kalbame apie „Street“, tai reiškia, kad dažniausiai automobilio variklis yra 3 l darbinio tūrio su 6 cilindrais eilėje, o jo galia siekia 200 su trupučiu arklio galių. Yra tokių automobilių ir „Semi PRO“ lygoje ir, reikia pasakyti, kad yra trasų, kuriose to užtenka. Pavyzdžiui, Kuršėnų autodromas“, – pastebėjo L. Ramoška.

Visgi tam, kad būtų įveiktas „Liqui Moly UpHill Drift“ iššūkis, reikia šiek tiek daugiau. Pavyzdžiui, sako renginio organizatorius, V8 formos variklio, arba motoro su turbina, generuojančio 300 AG arba kiek daugiau. Čia, pasak L. Ramoškos, būtų gera pradžia, kurios „Nemuno žiedui“ galėtų pakakti.

„Silpnesnę techniką turintys šonaslydininkai šį etapą dažniausiai praleidžia ir lieka namuose, bet nepaisant to, turėsime kelias dešimtis „Semi PRO“ lygos dalyvių, taip pat daugiau nei 20 PRO lygos pilotų – autoparkas bus pilnas“, – žadėjo L. Ramoška.

Leis pamatyti iš labai arti

Didžiausios staigmenos „Liqui Moly UpHill Drift“ laukia renginio žiūrovų, birželio 18-19 dienomis atkeliausiančių į „Nemuno žiedą“. Pasak renginio organizatoriaus, pirmiausia buvo pasirūpinta žiūrovams skirta zona: sustoję ant kalnelio visiškai netoli trasos jie galės matyti varžybas iš labai arti – kone taip pat, kaip jos matomos 1006 km lenktynėse Palangoje.

Dar viena nedidelė žiūrovų zona atsiras ir prie vadinamojo „Ąžuolo posūkio“. Įprastai iš čia varžybas mato tik trasos teisėjai ir fotografai, šįkart ypatingais vaizdais galės pasigėrėti ir renginio lankytojai.

„Be to, turėsime autobusą, kuris kursuos trasoje ir atveš žiūrovus treniruočių metu bent jau iki pirmosios iniciacijos, kur dar saugu stovėti ir iš arti stebėti, kaip šonu slysta patys geriausi pilotai“, – žadėjo L. Ramoška.

Anot jo, atkeliausiančių į „Nemuno žiedą“ laukia ir dar viena staigmena, suteiksianti galimybę ne tik matyti driftą iš arti, bet netgi jį užuosti. Tačiau kaip tai atrodys ir kas tai bus, renginio organizatorius kol kas dar neatvirauja.

Galop, pabrėžė L. Ramoška, žiūrovus masinti turėtų ir itin aštrios kovos. Pavyzdžiui, prognozavo jis, „Nemuno žiede“ turėtų susiremti du bene pajėgiausi Lietuvos pilotai, besivaržantys ir Europos „drifto“ čempionate – Andrius Vasiliauskas ir Benediktas Čirba. Šių dviejų sportininkų kovą kai kurie jau matė Kuršėnų autodrome.

„Manau, kad šiuo metu judviejų dvikova yra rimčiausia, kokią galima pamatyti autosporte Lietuvoje. Abu pilotai važiuoja BMW E92 ir yra pasiruošę rizikuoti viskuo, kad įrodytų savo pranašumą. Tiesą sakant, tokios konkurencijos dar nesu matęs“, – sakė L. Ramoška.

„Liqui Moly UpHill Drift“ vyks „Nemuno žiedo“ trasoje birželio 18-19 d. Renginio treniruotės startuoja birželio 18 d., penktadienį, popiet, birželio 19 d., šeštadienį, šonaslydžiui skirta visa diena: laukia treniruotės, kvalifikaciniai važiavimai ir varžybos. Platesnė informacija ir renginio bilietai – www.drifting.lt.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

10 naudingų – ekonomiškų patarimų kaip sumažinti kuro sąnaudas

Automobilis lizingu

Kaip nusipirkti automobilį lizingu

Ką daryti, kad automobilis žiemą „nepasigautų gripo“?

Bendri patarimai žiemos metu

Kai nuo sekundžių ir jūsų elgesio priklauso kito gyvybė: ką daryti pastebėjus nuo kelio nuvažiavusį automobilį?

TA atmintinė

PARTNERIO TURINYS

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

Automobilinis šaldytuvas

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

STRAIPSNIAI

Korozija

Ar „degantis ledas“ – ateities kuras?

Kada reikia keisti tepalus?

Dienos žibintų montavimas

Dujų kartos – pirma, antra ar ketvirta dujų karta, kuo jos skiriasi?

Garso automobilyje ypatumai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.