• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Naujoji „Audi“ koncepcija – su lazeriniais žibintais

Dinamiškas dizainas, fantastiška galia ir daugybė elektronikos naujovių – tokį lyg iš ateities nužengusį „Sport quattro“ automobilį „Audi“ bendrovės specialistai pristatys sausio 6 d. Las Vegase (JAV) duris atversiančioje buitinės elektronikos parodoje CES 2014.

Ši koncepcija – tai naujas „Audi“ demonstracinis stendas, atspindintis bendrovės ateities automobilio viziją ir kuriamas bei tobulinamas technologijas. Naujasis modelis turi daug bendrų bruožų su legendiniu „Audi Sport quattro“, 1983 metais savo „karjerą“ irgi pradėjusiu kaip demonstracinis automobilis.

Naujos vizijos kūrėjai tikisi, kad naujasis jų kūrybos vaisius ne tik pakartos pirmtako sėkmę, bet ir taps technologijų kelrodžiu įvairių technologijų srityse.

„Sport quattro“ praėjusį rudenį jau buvo pristatytas europiečiams Frankfurto automobilių parodoje.

Naujoji „Audi“ koncepcija – žvilgsnį traukiančios raudonos spalvos sportinis kupė, atkartojantis legendinio „Sport quattro“ išvaizdą ir papildantis ją šiuolaikiniais dizaino sprendimais, tokiais, kaip didžiuliai R21 ratlankiai ir juos talpinančios masyvios ratų arkos bei dabarties sportiškumą pabrėžiantys nedideli išsikišimai už priekinės ir galinės ašių. Kėbulo ilgis – 4602 mm; plotis – 1964 mm, aukštis – 1386 mm, o ratų bazė – 2784 mm. Šios kėbulo proporcijos akivaizdžiai demonstruoja, kad prieš mus – platus, bet žemas ateities sportinis automobilis.

Pagrindinis priekinės dalies akcentas – atpažįstami „Quattro“ stiliaus sudvejinti priekiniai žibintai, kuriuose išdėstyti segmentiniai matrix LED diodai ir lazeriniai šviesos šaltiniai. Matrix LED sistema skleidžia artimąsias šviesas, o lazeris – tolimąsias.

Lazeriniai šviesos šaltiniai labai smulkūs – jų skersmuo siekia tik keletą mikronų. Tačiau, iš jų sudarytas šviesos elementas patikimai suformuoja vienalytį iki 500 m ilgio šviesos spindulį, 3 kartus šviesesnį ir apšviečiantį du kartus didesnį atstumą, nei šiuo metu naudojami LED tolimųjų šviesų žibintai. Šią apšvietimo technologiją paskolino dar tik debiutuosiantis lenktyninis bolidas R18 e-tron quattro.

Giminystę su legendiniu „Sport quattro“ išduoda atgal nusklembti kampuoti galiniai statramsčiai. Ant didžiulių ratų patalpintas plačiapetis kėbulas tiesiog spinduliuoja nežabotą galią ir dinamiškumą. Ypatingas kampuotų briaunų ir aptakių paviršių derinys suteikia automobiliui tvirtai suręstą atletišką išvaizdą.

Tarp naujoviškų žibintų esančios šešiakampės formos „single frame“ tipo radiatoriaus grotelės vykusiai akcentuoja priekinę automobilio dalį ir kartu teikia užuominą, kaip iš priekio atrodys kitų kartų „Audi“ sportiniai modeliai. Apatinė grotelių dalis – beveik vertikali, o viršutinė atkartoja variklio gaubto formą. Pačios grotelės šiek tiek siauresnės nei įprasta – šis dizainerių sprendimas paryškina automobilio plotį.

Pagrindiniai galinės dalies akcentai – platūs sparnai ir atpažįstamai nusklembta bagažinės durelių plokštuma. Galinį buferį įdomiai papildo sportinis difuzorius su korinės struktūros grotelėmis ir dviem masyviais ovalo formos išmetimo vamzdžiais. Keturkampės formos galiniai žibintai – dar vienas legendinio „Sport quattro“ dizaino akcentas. Lenktyniniams automobiliams būdingomis standumo sijomis sustiprintoje bagažinėje telpa iki 300 l krovinių.

„Audi Sport quattro laserlight“ koncepcijos išorėje gausu įdomių ir išmanių smulkių dizaino detalių, tokių kaip automatinė durelių rankena, kuri paslaugiai atsilenkia jutikliams užfiksavus atidarymui artėjančią vairuotojo ranką.

Visa svarbiausia informacija rodoma prietaisų skydelio funkcijas atliekančiame dideliame „Audi“ informacinio kompiuterio TFT ekrane. Šis kompiuteris su pažangiausiu Tegra 30 procesoriumi sukurtas bendradarbiaujant „Audi“ ir „Nvidia“ specialistams. Galima rinktis vieną dviejų pagrindinių kompiuterio darbo režimų. MMI režime rodomi navigacijos žemėlapiai ir atkuriamų rinkmenų sąrašai, o įprastame – spidometras ir standartiniai automobilio rodmenys.

Beveik visas „Audi Sport quattro laserlight“ koncepcijos funkcijas galima valdyti centrinėje konsolėje įrengtu papildomu MMI terminalu. Pagrindinė jo valdymo priemonė – didelis sukamas ir spaudžiamas valdiklis su jutikliniu paviršiumi. Šalia valdiklio patogiai išdėstyti papildomų funkcijų mygtukai.

Galingo benzininio ir elektrinio variklių tandemo varomas koncepcinis iš tinklo įkraunamas hibridas „Audi Sport quattro laserlight“ išvysto 515 kW (700 AG), o bendras sukimo momentas – 800 Nm. Automobilyje sumontuota 8 laipsnių „tiptronic“ pavarų dėžė ir „quattro“ visų ratų pavara su sportiniu galinės ašies diferencialu.

Gamintojai nurodo, kad šis koncepcinis modelis 100 km kelio vidutiniškai sunaudoja 2,5 l benzino, o į aplinką teišmeta 59 g CO2 vienam km kelio.

Pagrindinis variklis – įspūdingą 700 Nm sukimo momentą galintis išvystyti 560 AG V8 4.0 TFSI su COD funkcija, leidžiančia atjungti nereikalingus cilindrus varikliui veikiant nedidelėmis apkrovomis ir „start-stop“ sistema. Papildomos jėgainės funkcijas atlieka tarp benzininio variklio ir pavarų dėžės sumontuotas diskinės konstrukcijos 110 kW galios elektros variklis, galintis išvystyti iki 400 Nm sukimo momentą, kuriam energiją tiekia gale sumontuotas 14,1 kWh talpos ličio jonų akumuliatorius. Važiuodamas vien tik elektriniu varikliu, „Audi“ demonstracinis konceptas gali įveikti iki 50 km kelio. Eigos akumuliatoriaus įkrovimas atliekamas naudojantis „Audi“ wallbox tipo krovikliu.

Automobiliui važiuojant sportiniu režimu, elektrinis eigos mechanizmas užtikrina papildomą galios prieaugį bei nuolatinį ir sklandų vidaus degimo variklio aprūpinimą elektros energija. „Audi Sport quattro laserlight“ 100 km/val. greitį pasiekia per 3,7 sek. ir išvysto 305 km/val. maksimalų greitį.

Daugelis kėbulo ir važiuoklės elementų pagaminti iš lengvų lydinių. Durelės ir sparnai pagaminti iš aliuminio, o stogas, variklio gaubtas ir bagažinės durelės – iš anglies pluošto. Tuščio automobilio masė yra 1850 kg.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Audi
  • Audi Sport quattro
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Skaityti

Rolls-Royce Wraith nustebins prabanga ir galia

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Skaityti

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

NAUJIENOS

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

PATARIMAI

Kaip atpažinti „skendusią“ mašiną?

Patarimai vairuotojams – kaip patiems nustatyti automobilio gedimus

Pavasaris – tinkamiausias metas pasirūpinti automobilio priežiūra po žiemos: į ką svarbu atkreipti dėmesį?

Dėl augančios naujų automobilių kainos galima „kaltinti“ technologijas ir ekologiją

automobilio variklio apsauga

Ką daryti nuplėšus variklio dugno apsaugą?

vairuotojo pažymėjimas privalumai

Kodėl vairuotojo pažymėjimas būtinas: penki teisės vairuoti privalumai?

PARTNERIO TURINYS

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Industrinės padangos

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

STRAIPSNIAI

Ekonomija ir galia: tai suderinama Volkswagen Golf GTD modelyje

Žieminių padangų pasirinkimas

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Automobilių remontas: oficialios automobilių atstovybės prieš privačias dirbtuves

Amortizatoriai – viena svarbiausių saugų automobilio eksploatavimą užtikrinanti priemonė

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Kas nutylima mobiliojo ryšio žemėlapiuose?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.