• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Nauja „Mercedes-Benz“ „Marco Polo“ gama keičia suvokimą apie prabangius kemperius

Der neue Mercedes-Benz Marco Polo – MP 300 d; Exterieur, AMG Line, Bergkristallweiß metallic; Interieur, AMG Line, Leder Lugano schwarz, Zierelement in Carbonoptik, Küchenzeile, Klapptisch, Drehbare Fahrersitze, Zweiersitz/Liegebank, Dachbett, elektrisches Glas-Schiebe-Hebe-Dach;Kraftstoffverbrauch kombiniert 6,1 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert 162-161 g/km* The new Mercedes-Benz Marco Polo – MP 300 d; Exterior, AMG Line, Mountain crystal white metallic; Interior, AMG Line, Leather Lugano black, trim element in carbon fibre, Kitchenette, Folding table, Rotating driver seat, Two-seater bench/bed, Roof bed, electric tilting/sliding glas sunroof;combined fuel consumption: 6.1 l/100 km; combined CO2 emissions: 162-161 g/km*

Kartu su šiemet atnaujintu „Mercedes-Benz“ V klasės mikroautobusu pristatyta ir naujus bruožus įgavusi premium kemperių „Marco Polo“ gama. Kelioninių transporto priemonių įranga papildyta naujomis saugumo sistemomis ir vairavimo asistentais, moderniais iki 176 kW (239 AG) galią pasiekiančiais varikliais bei pavarų dėžėmis.

„Keliones kemperiu žmonės renkasi dėl noro būti visiškai nepriklausomais – keliauti kur nori, kada nori ir nakvoti kur patinka. Jokia kita transporto priemonė nesuteikia tiek universalumo ir laisvės, todėl pastaraisiais metais juntamas augantis susidomėjimas įvairiais modeliais. Ne išimtis ir premiumsegmentas, todėl džiaugiamės klientams galėdami pristatyti visoje rinkoje technologiškai pažangiausią atnaujintą „Marco Polo“ modelių seriją“, – sako oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ komercinių automobilių pardavimo vadovas Narimantas Katarskis.

Ekonomiškas ir galingas

Didžiausia kemperių gamos naujovė – į „Marco Polo V 300 d“ montuojamas 2 litrų darbinio tūrio variklis, pasiekiantis 176 kW (239 AG) galią bei 500 niutonmetrų sukimo momentą, tačiau jo vidutinės degalų sąnaudos – vos 6,1–6,7 l/100 km, o anglies dvideginio (CO₂) emisija – 160–177 g/km. Automobilyje taip pat montuojama moderni 9 laipsnių automatinė pavarų dėžė 9G-TRONIC.

Galingiausia modelio versija gali būti varoma galiniais arba visais keturiais ratais.

Kaip ir kiti į „Marco Polo“ montuojami naujosios OM 654 šeimos 2 litrų varikliai, taip ir pats galingiausias, atitinka griežčiausius „Euro 6d-TEMP“ ekologijos reikalavimus.

Tokį stulbinamą rezultatą pasiekti pavyko sumažinus patį variklių darbinį tūrį, stūmoklius su alkūniniu velenu sujungus ilgesniais švaistikliais, o cilindrų sieneles apdorojus specialia trintį mažinančia „Nanoslide®“ danga.

Šie varikliai užtikrina ne tik ekonomiškumą bei galingumą, bet ir didesnį važiavimo komfortą – jie skleidžia mažiau triukšmo ir vibracijų nei pirmtakai.

Ilgų kelionių asistentai

Pirmą kartą „Marco Polo“ kemperis gali būti užsakomas su autonominio stabdymo sistema „Active Brake Assist“: vairuotojui nereaguojant į įvairius apie kliūtį pranešančius signalus, automobilis prieš jo trajektorijoje esantį objektą sustos pats arba sulėtės tiek, kad nuostoliai būtų minimalūs. Tokia sistema naudinga įvairiose vairavimo situacijose – ji taip pat fiksuoja kelią kertančius pėsčiuosius bei gyvūnus.

„Highbeam Assist Plus“ sistema suteikia puikų matomumą tamsiu paros metu bet kokiomis eismo sąlygomis. Priekiniuose žibintuose tolimųjų šviesų stiprumą užtikrina daugybė šviesos išlydžio diodų (LED). Jautriems jutikliams užfiksavus, jog artėjama prie kito šviesos šaltinio – ta pačia ar priešinga kryptimi atvažiuojančios transporto priemonės – dalis LED žibintų prigesinama taip, jog kitas eismo dalyvis nebūtų akinamas, o likusi aplinkos dalis „Marco Polo“ vairuotojui toliau būtų apšviesta tolimosiomis šviesomis.

Vairuotojo darbą lengvina ir kitos sistemos: aklosios zonos stebėjimo, eismo juostos asistentai, o parkavimą palengvina „Active Parking Assist“ paketas, kuriame – 360 laipsnių vaizdą aplink automobilį suformuojančios kameros bei parkavimo asistentas, be vairuotojo pagalbos įvažiuojantis į paraleliai esančią stovėjimo vietą.

Nepažįstamose vietose keliaujantys žmonės įvertins ir „Traffic Sign Assist“ sistemą – ji atpažįsta kelio ženklus ir praneša vairuotojui apie leistiną greitį, draudimą lenkti bei įspėja kitomis situacijomis.

Keturi kemperių tipai

„Mercedes-Benz“ gamina keturis tipus kemperių: šiemet atnaujintus, ant V klasės platformos sukurtus „Marco Polo“ bei „Marco Polo HORIZON“ ir ant „Vito Tourer“ platformos gaminamus „Marco Polo“ bei „Marco Polo ACTIVITY“. Be to, „Mercedes-Benz“ mikroautobusų platformas naudoja kiti gamintojai – pavyzdžiui, „Hymer“ parduoda keturis ant „Sprinter“ platformos sukurtus kemperių modelius.

Kompaktiškasis ir ant V klasės bazės sukonstruotas 5,14 m ilgio bei 1,93 m pločio „Marco Polo“ turi visiškai įrengtą virtuvę su dviejų degiklių dujine virykle, plautuve, nedideliu šaldytuvu, stalčiais, atlenkiamu stalu bei keturias patogias miegamas vietas. Jo variklių gamoje – pasirinkimas iš trijų galios agregatų, o ratų pavara – galinių arba visų keturių.

Pakėlus iškeliamąjį stogą, automobilio lubų aukštis tampa 2,35 m, todėl jame visada pakanka vietos stovėti visu ūgiu, o ritininės užuolaidos gale bei priekinio stiklo užuolaida suteikia galimybę pritemdyti visą miegojimo zoną. Po iškeliamu stogu sumontuota dviems asmenims skirta 2,05 m ilgio ir 1,13 m pločio lova, o iš galinės eilės sėdynių elektroniniu būdu išlankstoma 2,03 m ilgio ir 1,13 m pločio poilsio zona.

HORIZON versijoje vietoje virtuvės įmontuotos papildomos vietos keleiviams, tad kemperyje gali patogiai keliauti septyni žmonės, o miegoti – penki.

Visuose „Marco Polo“ modeliuose priekinės sėdynės gali būti apsukamos į saloną, taip sukuriant jaukią erdvę pasisėdėjimui ir pokalbiams, o prabangios oda padengtos detalės paįvairina kemperio interjerą. Papildomai gali būti užsakomi salono šildytuvai neveikiant varikliui, medžiaginė pastogė ir daug kitų individualiems keliautojų norams pritaikytų atributų.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Europiečiai „Lexus“ įvertino kaip patikimiausią automobilių prekės ženklą

Automobilis lizingu

Kaip nusipirkti automobilį lizingu

Mopedo vairuotojas. Kaip juo tapti?

gyvūnai kelyje

Nemažėjant autoįvykių su laukiniais gyvūnais, aplinkosaugininkai primena važiuoti lėčiau

Automobilio paruošimas vasaros kelionėms

5 patarimai, kaip paruošti automobilį vasaros kelionėms

automobilio garsai

Barška, tarška, cypia, girgžda: penki garsai, kuriuos turėtų atpažinti vairuotojai

PARTNERIO TURINYS

Vaizdo registratorius

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Profesionalus važiuoklės remontas

GREGAUTO – NAUJAS AUTOELEKTRIKONIKOS SERVISAS VILNIUJE!

Amortizatorių keitimas Vilniuje

Geras autoservisas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Mašinų saugumas – kas toliau?

Dyzelinis hibridas bekelei

Automobilių dalys

Automobilių dalys: kaip nelikti apgautam perkant?

Kelionė be trikdžių: „Continental“ kuria ateities mobilumo sprendimus

Variklio diržas – juodą darbą atliekantis gumos gabalas

Padangų svarbiausi parametrai

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.