Praėjus dvejiems metams po sėkmingo „Himalayan“ modelio debiuto „Royal Enfield“ siūlo tris naujas šio motociklo spalvas. Tai – „Rock Red“ raudona, „Gravel Grey“ pilka ir „Lake Blue“ mėlyna. Motociklininkai ypač daug dėmesio skiria dizainui, o papildoma galimybė pasirinkti leis pritaikyti sparčiai populiarėjantį modelį pagal savo skonį ar turimą aprangą.
Galima vairuoti turint A2 kategoriją
„Himalayan“ populiarus tapo dėl universalumo. Šiam bet kokiems keliams, taip pat išvykoms ten, kur jų nėra, pritaikytam motociklui valdyti nereikia ypatingų fizinių duomenų ar patirties bekelėje. Prie jo greitai įpras kiekvienas, juolab kad svoris su visais eksploataciniais skysčiais – tik 199 kilogramai.
800 milimetrų sėdynės aukštis ir žemas svorio centras, tvirta konstrukcija ir lengvas valdymas suteikia „Himalayan“ dvilypį charakterį: darbo dienomis gali būti patogi ir manevringa transporto priemonė mieste, o savaitgalį tuo pačiu motociklu galima skrieti žvyrkeliais. 1901 metais motociklų gamybą pradėjusi „Royal Enfield“ kompanija ištikima tradicijoms. 411 kubinių centimetrų tūrio variklis – tik vieno cilindro ir aušinamas oru. Tokia paprasta konstrukcija užtikrina patikimumą, o dėl 24,5 AG išvystomo pajėgumo Lietuvoje šį motociklą galima vairuoti ir turint pradedančiojo A2 kategoriją.
Pirmuoju motociklu „Himalayan“ vilioja tapti ir dėl patrauklios kainos – mažiau nei 5 tūkst. eurų už visiškai naują kelionių bendražygį nedažnai pasiūloma. Dauguma technikos entuziastų, turėdami vieną motociklą, svajoja apie antrą, taigi „Royal Enfield“ gali tapti prieinamu papildymu.
Didžiausias gyvenimo nuotykis
„Royal Enfield“, vedini noro pasiekti vietas, kuriose motociklais niekas dar nesilankė, sukūrė naująjį „Himalayan“. Po Indijos apylinkes besižvalgiusius kompanijos inžinierius domino patys didžiausi iššūkiai – vietovės, kurias įveikti nebūtų lengva ratuotai transporto priemonei.
Šis motociklas sukonstruotas taip, kad galėtų važiuoti bet kokiu paviršiumi. Dvigubas vamzdinis rėmas ir ilga pakabos eiga – tai tik kelios savybės, užtikrinančios, kad „Himalayan“ nebaisios pačios sudėtingiausios sąlygos. Dakaro techniką primenantis į viršų pakeltas duslintuvas ir 220 milimetrų prošvaisa leidžia išvengti nemalonių situacijų, kai įveikdamas kliūtį motociklas pakimba arba yra apgadinamas.
Kelionė motociklu neįmanoma be svarbiausių aksesuarų – daiktadėžių. „Himalayan“ standartinėje įrangoje yra galiniai laikikliai, ant kurių lengva montuoti dėžes arba krepšius.
Ne vienas drąsuolis sugalvoja sau neeilinių iššūkių. Pavyzdžiui, britas Jackas Grovesas „Himalayan“ motociklu keliauja aplink pasaulį. Jo žygį pristabdė koronaviruso pandemija, tačiau vaikinas vis tiek dar tikisi tapti jauniausiu tokią kelionę įveikusiu žmogumi.
Lietuvis nuotykių ieškotojas Karolis Mieliauskas per chaotišką eismą Indijos keliuose taip pat skynėsi šiuo „Royal Enfield“ motociklu. 2019 metų rudenį su dviem bendražygiais važiuodamas palei vandenyną jis įveikė 3 000 kilometrų, o šiemet apvažiavo Lietuvą, nuolat būdamas pasienio zonose.