• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Lietuvos „drageriai“ atidaro sezoną: kviečia paganyti akis į ypatingus bolidus Kazlų Rūdoje

Drago sezonas

Tiems, kurie kas kartą eidami gatve atsisuka į kiekvieną „pikčiau“ burzgiantį automobilį, laisvalaikiu mėgsta palyginti, kas važiuoja iki 100 km/val. greičiau, ir supranta, ką reiškia ketvirtis mylios, artėjantis savaitgalis bus išties ypatingas. Kazlų Rūdoje esančiame Lietuvos kariuomenės aerodrome startuoja pirmasis Lietuvos „drago“ čempionato etapas.

„RSVMotors drag čempionato“ etapas, kuriuo savotiškai atidaromas Lietuvos traukos varžybų sezonas, žada organizatoriai, išties bus įspūdingas. Pirmiausia – dalyvių gausa, mat prie „drago“ starto linijos šeštadienį, gegužės 21-ąją, stos ne tik automobilius su šimtais arklio galių vairuojantys profesionalai ir mėgėjai, bet ir motociklininkai. Iš viso žiūrovai, nusprendę užsukti į Kazlų Rūdos karinį aerodromą, galės pamatyti mažiausiai devynias dešimtis įdomių ir labai greitų bolidų vairuotojų pasirodymus.

Tiesa, startuoti traukos varžybose galima ne tik su tyčia šiam sportui ruoštu automobiliu. Varžybose numatyta atskira klasė „Daily Drive“, skirta tiems, kurie kasdien vairuoja greitus automobilius. Jų užduotis – ketvirtį mylios įveikti ne greičiau nei 15,5 sek. Patys greičiausi etapo dalyviai varžysis „Outlaw“ klasėje, kur ketvirtis mylios – 402 metrų atstumas – turės būti įveiktas per 8,9-7,5 sek. tarpą. Organizatoriai neslepia, kad automobilių įvairovė – ypač didelė, mat dėl geriausių laikų varžysis nuo naujasių „Mercedes-Benz AMG“ ir „BMW M“ modelių iki senučių trečios kartos „Honda Civic“.

Kai kurie dalyviai nustebins

Tomas Stadalius, vienas iš čempionato etapo organizatorių, pasakojo, kad traukos varžybų žiūrovams, nuspręsiantiems pasivaikščioti po techninę zoną ir žvilgtelėti į žmogaus galvos dydžio turbinas, galingus variklius ir tai, kas dedasi po automobilių kapotais, reikėtų atkreipti dėmesį į kai kuriuos ypač įdomius dalyvius.

„Pavyzdžiui, Gerdą Andrėkienę. Šis etapas – jos debiutinės varžybos „Pro FWD“ klasėje, o sėdės ji prie profesionaliai šiam sportui ruoštu „Honda Civic“, – pasakojo varžybų organizatorius.

Jo žodžiais, „Honda Civic“ turi 2,4 l darbinio tūrio turbininį variklį, yra varomas priekiniais ratais ir perspektyvos bei galios atsargų šiame automobilyje – labai daug. Iki šiol G. Andėkienė traukos varžybose startavo vos porą kartų su savo kasdieniu automobiliu.

„Tai ją taip „užkabino“, kad specialiai šiam automobilių sportui susikonstravo tinkamą automobilį“, – sakė T. Stadalius.

Nustebinti turėtų ir Raimundas Žilius, kuris taip pat varžysis „Pro FWD“ klasėje. Jo turimas automobilis – iš pirmo žvilgsnio eilinis: 1,9 l darbinio tūrio turbodyzelinis „senolis“. Tačiau po kapotu – 380 AG ir 600 Nm variklis bei milžiniška turbina, sveria šis automobilis – vos 800 kg.

Ieškantys egzotikos akis gales paganyti į Lietuvoje sukonstruotą tikrą „dragsterį“, dar vadinamą „strėle“. Pastarasis turi 8,6 l darbinio tūrio variklį su kompresoriumi, o prie jo vairo sėdęs Mindaugas Beniušis privalės ketvirčio mylios ilgio trasoje suvaldyti daugiau nei 1200 AG.

Siūlo išbandyti patiems

„RSVMotors drag čempionato“ etapo organizatoriai pabrėžia, kad kitaip nei daugelyje automobilių sporto šakų, techninė zona žiūrovams nėra uždara. Tad jie savo akimis gali pamatyti, o kai kuriais atvejais – net ir prisiliesti – prie įdomiausių techninių sprendimų, variklių, pasiklausyti, ką apie turimą techniką pasakoja jos savininkai.

Viena įdomiausių galimybių laukia renginio žiūrovų, kurie į Kazlų Rūdą atvažiuos įsigiję bilietą į pirmąjį čempionato etapą internetu. Kiekvienas jų turi ypatingą šansą laimėti galimybę startuoti traukos varžybose. Ir siūlomas ne tik startas: vienas laimingasis gaus „Insane LT“ variklių galios didinimo specialistų traukos varžyboms paruoštą BMW, aprangą bei savaitę truksiančius mokymus, kuriuose sužinos viską, ko reikia, norint startuoti tikrame „drage“.

Pirmasis „Lietuvos drago čempionato“ etapas vyks gegužės 21 d. Kazlų Rūdoje aerodrome. Kvalifikaciniai važiavimai prasideda jau 11 valandą, o varžybos tęsis iki šeštadienio vakaro.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Elektromobilių vairuotojams netenkant privilegijų svarbus tampa ne tik nuvažiuojamas atstumas

Kaip šaltą rytą užvesti automobilį

Šylant orams-metas keisti variklio alyvą

Patarimai, kaip pildyti eismo įvykio deklaraciją

automobilio garsai

Barška, tarška, cypia, girgžda: penki garsai, kuriuos turėtų atpažinti vairuotojai

Keturiais ratais varomas automobilis gali būti pigesnis nei dviem

PARTNERIO TURINYS

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Mikroautobusų remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Nuo sukčių kasmet nukenčia šimtai automobilių pirkėjų. Kaip to išvengti?

Apsauginei mašinos priežiūrai – vos penkios minutės!

„Opel Ampera“ atrinkta į „Europos metų automobilis 2012“ finalininkus

Automobilių saugos sistemos

Alpina B3 Bi-Turbo pasieks 304 km/h ir „pasisotins” 7,59l/100 km

Paskirstymo diržo keitimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.