• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Kelyje VIA BALTICA toliau bus vykdomi rekonstravimo darbai

2017 m. lapkričio 20 d. tarp Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ buvo pasirašyta pirkimo sutartis „Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Sutartis Nr. 2“  darbams atlikti. Pagal šią sutartį per 9 mėn. nuo jos įsigaliojimo datos (į šį laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.) numatyta atlikti šiuos darbus:

1. Rekonstruoti 11,53 km kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruožą nuo 10,53 iki 22,06 km, įrengiant papildomą reversinę eismo juostą (2+1)*;
2. Įrengti apjungiamuosius kelius;
3. Rekonstruoti viaduką per kelią A9 Panevėžys–Šiauliai (11,06 km), tunelinį viaduką (12,12 km) ir viaduką per geležinkelį (12,43 km);
4. Rekonstruoti tiltus per Nevėžio upę (11,78 km) ir per Lėvenį (19,26 km);
5. Įrengti tunelinį pravažiavimą (19,59 km);
6. Rekonstruoti inžinerinius tinklus;
7. Įrengti apšvietimą;
8. Suprojektuoti ir įrengti tunelinius pravažiavimus ir pėsčiųjų-dviračių taką (12,85 ir 16,14 km)
9. Suprojektuoti ir įrengti greičio valdymo ir įspėjimo sistemas visame kelio A17 Panevėžio aplinkkelio ruože nuo 0,00 iki 22,06 km (25 vietose numatoma įrengti kelio informacinius ženklus).
________________________________________________________________________________
*2+1 kategorijos kelias, tai specifinis kelio profilis, kurį sudaro 3 eismo juostos: 2 eismo juostos viena ir 1 eismo juosta kita važiavimo kryptimi (kas keli kilometrai tos pačios krypties juostų skaičius kinta iš vienos į dvi ir atvirkščiai). Priešpriešiniai transporto srautai yra atskiriami kelio atitvarais, taip eliminuojant vienus pavojingiausių priešpriešinius susidūrimus. Tokio tipo kelyje taip pat sudaromos optimalios lėtesnio transporto lenkimo sąlygos. Vertinant užsienio šalių patirtį, nustatyta, kad įrengus 2+1 kelią, eismo įvykių (kurių metu žūsta žmonės) skaičius sumažėja apie 35–40 %
2+1 tipo kelias sudaro artimas greitkeliui eismo sąlygas kelyje (didėja keliu pravažiuojančių transporto priemonių komfortinės eismo sąlygos, pasiekiamas didesnis važiavimo greičio tolygumas, užtikrinamas didesnis vidutinis važiavimo greitis kelyje), tačiau rengiamas tais atvejais, kai eismo intensyvumas kelyje nėra toks didelis, kad būtų tiesiama automagistralė.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Automobilio pirkėjo dilema: rinktis naują ar naudotą?

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

Kaip nusipirkti patikimą automobilį

Akcizo mokesčio susigrąžinimas

Koks yra akcizo mokesčio susigrąžinimo iš užsienio procesas?

Vilniuje – mažiau rezervuotų parkavimo vietų

Automobilių gedimai

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

PARTNERIO TURINYS

Navigacijos (1 dalis)

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

Kaip žinoti, kad metas naujam akumuliatoriui ir kaip išsirinkti patikimą?

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Mikroautobusų remontas Vilniuje

STRAIPSNIAI

Amerikiniams automobiliams – kėbulo geometrijos egzaminas

Autoelektrikas

Kokiems automobilio gedimams reikia autoelektriko paslaugų?

VIN kodas – automobilio gimimo liudijimas

Naujas ES padangų ženklinimas sudrebins padangų prekybą

Degalų taupymo patarimai

Alkotesterinis užraktas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.