• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

„Toyota“ pasiekė lūžio tašką: Europoje naudoja elektrą tik iš atsinaujinančių energijos išteklių

Automobilių gamintoja „Toyota“ 2019-aisiais visoje savo veikloje ir infrastruktūroje Europoje 100% elektros panaudoja iš atsinaujinančių energijos išteklių. Oficialios „Toyota“ atstovės Lietuvoje „Solorina“ investicijos į saulės energijos modulius jau atsipirko – reikšmingą elektros energijos dalį pasigamina pati bendrovė.

Pasak „Toyota Baltic“ pardavimų ir rinkodaros direktoriaus Marek Maide, šiandienos kontekste kiekviena kompanija turėtų žvelgti į ateitį ir įsisavinti tvaraus bei darnaus verslo praktikas. „Toyota“ prisideda prie švaresnės bei tvarios aplinkos kūrimo – visuose biuruose, tarptautinėse pardavimų ir rinkodaros kompanijose, gamyklose bei logistikos centruose Europoje naudojama tik žalioji energija.

Lietuvoje investicija jau atsipirko

Aplinkai draugiškus sprendimus galima pastebėti visame Baltijos šalyse ir oficialiose „Toyota“ atstovybėse. Pavyzdžiui, Lietuvoje „Toyota“ automobilių salone ir aptarnavimo centre „Solorina“ sumontuoti saulės energijos moduliai, pagaminantys maždaug 33 MWh elektros energijos.

„Integruota saulės elektrinė, esanti ant pagrindinio pastato stogo, sumontuota 2014-aisiais, o investicija atsipirko per pirmuosius 5-erius metus. Metinis šios integruotos saulės elektrinės našumas yra apie 33 MWh, tai sudaro 14% mūsų įmonės elektros energijos sąnaudų. Pagaminamas elektros kiekis priklauso nuo sezono ir pasiekia maksimumą gegužės-birželio mėnesiais“, – teigia UAB „Solorina“ direktorius Darius Bartkėnas. Pasak D. Bartkėno, toks aplinkai draugiškas požiūris atspindi ir klientų poreikius, nes beveik pusė „Toyota“ klientų renkasi vairuoti hibridinius automobilius.

Be to, daugumoje iš „Toyota“ oficialių atstovybių Baltijos šalyse yra įdiegtas aplinkos apsaugos vadybos sertifikatas ISO 14001, kuris pagrįstas tarptautiniu lygiu sutartu standartu, nustatančiu aplinkosaugos vadybos sistemos reikalavimus. Tai sudaro galimybes nuolat tobulinti organizacijos sistemas ir požiūrį į aplinkosaugos problemas.

Ambicingi tikslai

Metinis „Toyota“ Europoje vykdomų operacijų elektros energijos poreikis yra apie 500 GWh, todėl bendrovė nuolat siekia mažinti bendrą energijos suvartojimą visose operacijose. 2019-aisiais „Toyota“ pasiekė, kad  100% elektros būtų pagaminta iš atsinaujinančių išteklių.

100% elektros iš atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimas yra dalis bendrovės tikslų, susijusių su užduotimi pasiekti nulinius CO2 rodiklius per visą produkto gyvavimo ciklą ir kitu uždaviniu – iki nulio sumažinti gamyklų išskiriamo CO2 kiekį, įskaitant pagalbines operacijas ir gamyklų statymą.

„Visiškas perėjimas prie elektros tik iš atsinaujinančių energijos šaltinių naudojimo, vykdant visą veiklą Europoje, yra reikšmingas žingsnis link „Toyota Environment Challenge 2050“ iniciatyvos tikslų įgyvendinimo. Dėl hibridinių automobilių sėkmės rinkoje, mes užtikrintai judame link tikslo sumažinti transporto priemonių išmetamą CO2 kiekį Europoje, tačiau, kalbėdami apie aplinką ir jos tausojimą, mes laikomės visa apimančio požiūrio šiuo klausimu ir neapsiribojame tik transporto priemonių išmetamų teršalų kiekio mažinimu“, – teigia „Toyota Motor Europe“ prezidentas ir direktorius Dr. Johan van Zyl.

Europoje veikia 9 „Toyota“ gamyklos, 14 automobilių dalių salonų, 7 transporto priemonių logistikos centrai, 29 atstovybės, pagrindinė buveinė ir jos filialai bei „Toyota“ techninis centras. Visi kartu per 2019-uosius metus jie suvartojo apie 500 GWh elektros energijos.

Remdamasi ankstesnėmis aplinkosaugos iniciatyvomis, bendrovė 2015-ųjų spalio mėnesį pradėjo vykdyti „Toyota Environment Challenge 2050“. Tai yra ilgalaikių aplinkosaugos tikslų ir įsipareigojimo vykdyti teigiamą poveikį aplinkai pagrindas,  susijęs su tokiais veiksmais, kaip: išskiriamo taršos kiekio mažinimas viso produkto gyvavimo ciklo metu, gamyklų išskiriamo teršalų kiekio mažinimas, vandens sąnaudų optimizavimas ir kt.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Padangų tipai bei parametrai

karštis automobilyje

Vairuotojams – išbandymas karščiu: gydytojo patarimai, kaip pagerinti važiavimo sąlygas

Diagnostika padeda užbėgti automobilių ligoms už akių

Priekabos vilklimo taisyklės

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

Kodėl „Alfa Romeo“ automobiliai vėl varomi galiniais ratais?

PARTNERIO TURINYS

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Patarimai planuojantiems išsinuomoti automobilį

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

STRAIPSNIAI

Mobilizatorius – dar vienas galvosūkis ilgapirščiams

Europos sutartis dėl pavojingų krovinių tarptautinių vežimų keliais (ADR) ir jos pasirašymo protokolas

Matiškumas

Automobilių programa, išjungianti stabdžius ir variklį

„Apelsinų žievelės“ efektas

Stabilizatoriaus paskirtis ir funkcija

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.