• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Intriga vaikų elektromobilių varžybose – didesnė nei suaugusiųjų

2,5 metų – tokio amžiaus vaikas jau sugeba valdyti transporto priemonę ir dalyvauti varžybose, tai pavyko įrodyti „ERGO Vaikų elektromobilių varžybose“. Jos kasmet pirmą gegužės penktadienį vyksta kartu su „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius – Palanga“  elektromobilių varžybomis, kuomet keliolika ekipažų bando kuo greičiau įveikti atstumą nuo Vilniaus iki Palangos.

„Elektra yra transporto ateitis, o vaikai – visų mūsų ateitis, todėl mažųjų elektromobilių varžybos jau tapo neatsiejama novatoriško „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ renginio dalimi. Tai puikus ir patogus laiko praleidimas tiek tėvams, tiek ir jų vaikams, nes renginys vyksta Palangos centre, o savo elektromobilį turėti nėra būtina“, – sako elektromobilių varžybų organizatorius Darius Grinbergas.

Elektromobilių varžybų „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ dalyviai, beveik 20 ekipažų, startuos nuo Vilniaus savivaldybės, o finišuos priešais Palangos savivaldybę. Po to visi dalyviai išsirikiuos J. Basanavičiaus gatvės pabaigoje, kur entuziastai galės apžiūrėti naujausius „Hyundai Ioniq“, „Kia Soul EV“, „Nissan LEAF“, „Volkswagen e-Golf“ ir kitus elektromobilius. Tuo pačiu metu J. Basanavičiaus gatvės gale, Jūratės ir Kastyčio skvere, vyks ir kitas renginys, skirtas išskirtinai mažiesiems eismo dalyviams – jo pradžia skelbiama gegužės 4 d., 16 val.

Dalyviams – trys skirtingos klasės

Vaikai varžysis trijose grupėse: „Mikro Drag“ (iki 6 metų), „Slalom“ (iki 10 metų ir iki 30 kg) bei „Mini Drag PRO“ (turintys savo elektromobilius).

„Mikro Drag“ ir „Slalom“ grupės dalyviams transporto priemones parūpins „ERGO Vaikų elektromobilių varžybų“ organizuojantis automobilių sporto klubas „Žaibelis“. Tai nedideli elektromobiliai, kuriuos valdyti gali ir 3–4 metų sulaukęs vaikas, tačiau jų maksimalus greitis yra ribojamas, trasa aptverta, prie jos budi keli teisėjai, tad varžybos – visiškai saugios. Be to, visi dalyviai turi dėvėti šalmus, o jų neturintiems apsaugą suteikia organizatorius. Taip vaikams parodoma, kad vairuojant bet kokią transporto priemonę ypatingai svarbus yra saugumas.

„Mikro Drag“ klasės dalyviai varžysis tiesioje distancijoje ir sieks kuo greičiau įveikti 60 pėdų (18,288 metro) ilgio atstumą. Vaikai varžysis poromis, tad azartas – garantuotas. Juolab kad startas duodamas traukos lenktynėse („drage“) naudojamu šviesoforu, o galutinis rezultatas bus skaičiuojamas sudedant reakcijos ir trasos įveikimo laikus. Kaip ir tikrame „drage“, taip ir čia dalyviai bus baudžiami už važiavimą neužsidegus žaliam šviesoforo signalui („falšstartą“) – prie bendro laiko bus pridedamos trys sekundės.

„Slalom“ klasės dalyviai turės įveikti „gyvatuką“ – manevruoti tarp kūgelių. Šios rungties dalyviams bus svarbu ne tik kuo greičiau įveikti trasą, bet ir nekliudyti ją žyminčių kūgelių – už kiekvieną nuverstą arba pastumtą iš vietos bus pridedama po sekundę baudos. Kaip ir kitose klasėse, taip ir čia dalyviams reikia dėvėti šalmą.

„Mini Drag PRO“ klasėje dalyvaus vaikai su savo nuosavais mažaisiais elektromobiliais. Juos galima modifikuoti, tačiau maksimalus greitis trasoje negali viršyti 12 km/val. Varžybas organizuojanti „Žaibelio“ komanda dažnai dirba traukos lenktynėse, įvairių šalių čempionatuose, tad turi itin tikslią laiko bei greičio matavimo įrangą. Didžiausią greitį turi kontroliuoti pats vaikas.

Skirtumai – dešimtosios sekundės dalys

Ankstesnėse vaikų elektromobilių varžybose dalyvaudavo daugiau nei pusšimtis jaunųjų entuziastų. Iš jų beveik dešimt atvykdavo su savo asmeniniais mažaisiais elektromobiliais.

Šiose varžybose intrigos yra ne ką mažiau nei pagrindinėse. Netgi priešingai: jeigu „Įsikrauk su „Energijos tiekimu“: Vilnius–Palanga“ varžybose skirtumai tarp dalyvių laikų skaičiuojami minutėmis, tai vaikų elektromobiliai finišuoja vienas greta kito. Pavyzdžiui, 2017 m. „Mikro Drag“ įskaitoje pirmą ir antrą vietas užėmusius dalyvius skyrė vos 0,07 sek. „Slalom“ klasėje – 0,2 sek., o „Mini Drag PRO“ – 0,68 sek.

Varžybose matuojamas ne tik trasos įveikimo, bet ir reakcijos laikas – kaip greitai jaunasis vairuotojas pajudėjo užsidegus žaliam šviesoforo signalui. Geriausias rezultatas praėjusiais metais „Slalom“ klasėje – vos 0,02 sek., o jį užfiksavo 2,5 metų amžiaus vaikas.

Daugelis vaikų kartu su tėvais atvyksta iš aplinkinių miestų – Palangos, Klaipėdos, tačiau kai kurie nepasibodi atkeliauti ir iš Kauno ar Vilniaus. Praėjusiais metais pasirodė netgi vienas dalyvis iš Rygos.

Užsiregistruoti į „ERGO Vaikų elektromobilių varžybas“ galima paspaudus šią nuorodą arba www.minidrag.lt

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobiliai
Skaityti

Automobilių kultūros ir pramogų sankirta: Automobilių parodos ir lenktynės Lietuvoje

Skaityti

Kodėl naudoti automobiliai lietuviams patinka BMW, o nauji Toyota?

Skaityti

„Regitra“ siunčia žinią Rusijos gerbėjams Lietuvoje: nebelieka vardinių numerių su dviem užrašais

Skaityti

Laivas su beveik 4000 automobilių atsidūrė 3,5 kilometro gylyje: nuostoliai siekia apie 140 mln. eurų

Skaityti

Ateitis su debesijos technologijomis: daugybės vartotojų gyvenimas gerokai pasikeis

Skaityti

Naudotų automobilių rinkos apžvalga: nuo ridos klastojimo ir vagysčių iki populiariausių 2021 m. modelių

Skaityti

Automobilio pripažinimas neatsiejamas nuo gero dizaino. Kaip jis kuriamas?

Skaityti

„Toyota“ pristatė ambicingą planą: greičiau nei per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių

Skaityti

Vairuotojai įpročio viršyti greitį neatsikrato: pažeidimų skaičius šiemet – netoli milijono

Skaityti

Parodė „Metų automobilio“ rinkimų užkulisius: papasakojo, kaip kadaise buvo renkami geriausi automobiliai

Skaityti

Penki mitai apie elektromobilius: kas tiko prieš dešimtmetį – šiandien nebegalioja

Skaityti

Koncepcinis „Audi skysphere“ – ateitis yra atvira

Skaityti

Biržuose – senovinių automobilių magija

Skaityti

„Continental“ gamins kontaktinę elektros įrangą sunkvežimiams

Skaityti

Pavojai automobilio salone: ne tik karštis, bet ir oras

Skaityti

Lietuvos žemėlapyje nupiešė didžiulį „Kia“ logotipą: raidžių aukštis – net 160 km

Skaityti

Benzingalvių laukia ypatingas reginys: pirmasis sezono japoniškų automobilių gerbėjų susitikimas

Skaityti

Kaip gimsta unikalūs, patys greičiausi „Jaguar“ automobiliai?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Artimųjų ir tolimųjų žibintų naudojimas

10 būdų, kaip sutaupyti degalų

Patarimai dviračių vairuotojams

10 būdų išvengti streso už vairo

Kad padangos tarnautų ilgiau

Hibridinių automobilių gidas: kuo skiriasi „mild“ nuo „plug-in“?

PARTNERIO TURINYS

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Navigacijos (1 dalis)

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

Vaizdo registratorius

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

STRAIPSNIAI

Mažas stilingas Opel

Vandens dėmės

Ką daryti papuolus į autoįvykį

Sunkvežimio skriemuliai

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Alfa Romeo rengia išskirtinį dvivietį automobilį už santykinai prieinamą kainą

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.