• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Stiklo įtrūkimų remontas

Priekinis automobilio stiklas yra pagamintas iš laminuoto (trisluoksnio) stiklo, liaudiškai vadinamo „tripleksu”. Laminuotas stiklas yra gaminamas iš 2 sluoksnių stiklo su tarp jų esančia plona 0,76 mm storio vinilo plėvelė (PVB – polivinilo butrajalas). Šios 3 dalys yra sujungiamos kartu, esant 130 C° temperatūrai ir 12 atmosferų slėgiui specialiame įrenginyje – autoklave.  Visi kiti automobilių stiklai dažniausiai būna grūdinti.

Prieš pradedant stiklo remontą, labai svarbu tiksliai nustatyti trūkimo prigimtį, trūkimo užterštumo lygį bei stiklo skilimo tipą. Stiklo remontas atliekamas itin sekmingai, jeigu trūkimas yra „šviežias“ bei apsaugotas nuo purvo bei dregmės. Skilusio stiklo remontas – tai kruopštumo bei atidumo reikalaujantis stiklo meistro darbas. Skirtingiems stiklo skilimo tipams naudojami skirtingi stiklo skilimo remonto įrankiai bei medžiagos.

Grūdintas stiklas gaminamas visiškai kitokia technologija – t.y. viengubas stiklas, kuris technologinio proceso metu yra įkaitinamas iki 750 C° temperatūros, po to staigiai atvėsinamas, ko pasekoje skirtinguose stiklo sluoksniuose susidaro vidiniai įtempimai. Taip apdorotas stiklas yra iki 10 kartų stipresnis, nei tokio pat storio negrūdintas. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio stiklo gabaliukų, kurie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams. Pagal Europinius E43 standartus, 5*5 cm stiklo plote turi būti mažiausiai 40 ir daugiausiai 400 sudaužyto stiklo gabalėlių.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaityti

„Volvo Trucks“ pristatė unikalią saugumo įrangą elektriniams sunkvežimiams

Skaityti

Žalų administravimas. Ką reikia žinoti? Patarimai

Skaityti

Kaip teisingai keisti stabdžių diskus?

Skaityti

Trūkusio pagrindinio diržo pasekmės – verta žinoti!

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Deimantinė danga automobiliui (Nano diamond shield)

Skaityti

Elektra iš automobilių amortizatorių: idėja virto komerciniu produktu

Skaityti

Granatų keitimas, išorinės ir vidinės granatos keitimas

Skaityti

Guolių keitimas, guolių presavimas

Skaityti

Sailentblokų presavimas ir keitimas

Skaityti

Automobilio šarnyrai. Kas tai?

Skaityti

Stabilizatoriaus gedimai, skleidžiami garsai

Skaityti

Daugiasvirtės pakabos remontas

Skaityti

Kaip veikia automobilio diferencialas?

Skaityti

Motociklininkų apsaugai – galvą šaldantis šalmas „ThermaHelm”

Skaityti

Motoroleris: sportiškas, triratis, elektrinis

Skaityti

Kaip motociklu įveikti 1,5 metro gylio vandens telkinį

Skaityti

Automobilio stiklų tamsini

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

automobilio paruošimas žiemai

Svarbiausi dalykai ruošiant automobilį žiemos sezonui

unsplash.com nuotrauka

Patogus „BMW“ automobilių vairavimas rudens metu: kaip užtikrinti komfortą esant šalčiui ir drėgmei?

Prieš perkant automobilį būtinai reikia atkreipti dėmesį į…

karštis automobilyje

Vairuotojams – išbandymas karščiu: gydytojo patarimai, kaip pagerinti važiavimo sąlygas

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

PARTNERIO TURINYS

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

GPS meistras pataria

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

STRAIPSNIAI

Dažniausios sunkvežimių gedimų kelyje priežastys

Saulės jėgainių turime, bet saule varomų automobilių dar teks palaukti

Per senas vairuoti

Opel Zafira Tourer ecoFLEX“: „poilsis ant ratų”, o tarša tik 119 g/km CO2

Vairuoti pagiringam – keturis kartus pavojingiau

Žiemos šalčiai – išbandymas dyzeliniams automobiliams

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.