• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Stiklo įtrūkimų remontas

Priekinis automobilio stiklas yra pagamintas iš laminuoto (trisluoksnio) stiklo, liaudiškai vadinamo „tripleksu”. Laminuotas stiklas yra gaminamas iš 2 sluoksnių stiklo su tarp jų esančia plona 0,76 mm storio vinilo plėvelė (PVB – polivinilo butrajalas). Šios 3 dalys yra sujungiamos kartu, esant 130 C° temperatūrai ir 12 atmosferų slėgiui specialiame įrenginyje – autoklave.  Visi kiti automobilių stiklai dažniausiai būna grūdinti.

Prieš pradedant stiklo remontą, labai svarbu tiksliai nustatyti trūkimo prigimtį, trūkimo užterštumo lygį bei stiklo skilimo tipą. Stiklo remontas atliekamas itin sekmingai, jeigu trūkimas yra „šviežias“ bei apsaugotas nuo purvo bei dregmės. Skilusio stiklo remontas – tai kruopštumo bei atidumo reikalaujantis stiklo meistro darbas. Skirtingiems stiklo skilimo tipams naudojami skirtingi stiklo skilimo remonto įrankiai bei medžiagos.

Grūdintas stiklas gaminamas visiškai kitokia technologija – t.y. viengubas stiklas, kuris technologinio proceso metu yra įkaitinamas iki 750 C° temperatūros, po to staigiai atvėsinamas, ko pasekoje skirtinguose stiklo sluoksniuose susidaro vidiniai įtempimai. Taip apdorotas stiklas yra iki 10 kartų stipresnis, nei tokio pat storio negrūdintas. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio stiklo gabaliukų, kurie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams. Pagal Europinius E43 standartus, 5*5 cm stiklo plote turi būti mažiausiai 40 ir daugiausiai 400 sudaužyto stiklo gabalėlių.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaityti

„Volvo Trucks“ pristatė unikalią saugumo įrangą elektriniams sunkvežimiams

Skaityti

Žalų administravimas. Ką reikia žinoti? Patarimai

Skaityti

Kaip teisingai keisti stabdžių diskus?

Skaityti

Trūkusio pagrindinio diržo pasekmės – verta žinoti!

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Deimantinė danga automobiliui (Nano diamond shield)

Skaityti

Elektra iš automobilių amortizatorių: idėja virto komerciniu produktu

Skaityti

Granatų keitimas, išorinės ir vidinės granatos keitimas

Skaityti

Guolių keitimas, guolių presavimas

Skaityti

Sailentblokų presavimas ir keitimas

Skaityti

Automobilio šarnyrai. Kas tai?

Skaityti

Stabilizatoriaus gedimai, skleidžiami garsai

Skaityti

Daugiasvirtės pakabos remontas

Skaityti

Kaip veikia automobilio diferencialas?

Skaityti

Motociklininkų apsaugai – galvą šaldantis šalmas „ThermaHelm”

Skaityti

Motoroleris: sportiškas, triratis, elektrinis

Skaityti

Kaip motociklu įveikti 1,5 metro gylio vandens telkinį

Skaityti

Automobilio stiklų tamsini

NAUJIENOS

Automobilių entuziastai

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

PATARIMAI

Kia naudoti automobiliai

KIA naudoti automobiliai: ar tikrai juos geriausia pirkti iš įmonių?

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

vairavimo mokyklos

Ar galima atgauti sumokėtus pinigus už vairavimo pamokas, jei netenkina kokybė?

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

Kad dyzelinis automobilis žiemą nekeltų rūpesčių

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų remontas Vilniuje

Automobilių nuoma Vilniuje ir kitur

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

„CityBee“ pradeda veiklą Alytuje

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

STRAIPSNIAI

Audi pristato „raumeningą“ hečbeką S3 Sportback

Kodėl dažant atsiranda dulkės / šiukšlės

Tvarka garaže

EReg akiratyje – duomenų standartizavimo, transporto priemonių vagysčių prevencijos ir eismo saugumo klausimai

Automobilio nuoma užsienyje

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Dinamometrinis raktas

Dinamometrinis raktas – tikslumo įrankis, būtinas kiekvienam meistrui

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.