• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Stiklo įtrūkimų remontas

Priekinis automobilio stiklas yra pagamintas iš laminuoto (trisluoksnio) stiklo, liaudiškai vadinamo „tripleksu”. Laminuotas stiklas yra gaminamas iš 2 sluoksnių stiklo su tarp jų esančia plona 0,76 mm storio vinilo plėvelė (PVB – polivinilo butrajalas). Šios 3 dalys yra sujungiamos kartu, esant 130 C° temperatūrai ir 12 atmosferų slėgiui specialiame įrenginyje – autoklave.  Visi kiti automobilių stiklai dažniausiai būna grūdinti.

Prieš pradedant stiklo remontą, labai svarbu tiksliai nustatyti trūkimo prigimtį, trūkimo užterštumo lygį bei stiklo skilimo tipą. Stiklo remontas atliekamas itin sekmingai, jeigu trūkimas yra „šviežias“ bei apsaugotas nuo purvo bei dregmės. Skilusio stiklo remontas – tai kruopštumo bei atidumo reikalaujantis stiklo meistro darbas. Skirtingiems stiklo skilimo tipams naudojami skirtingi stiklo skilimo remonto įrankiai bei medžiagos.

Grūdintas stiklas gaminamas visiškai kitokia technologija – t.y. viengubas stiklas, kuris technologinio proceso metu yra įkaitinamas iki 750 C° temperatūros, po to staigiai atvėsinamas, ko pasekoje skirtinguose stiklo sluoksniuose susidaro vidiniai įtempimai. Taip apdorotas stiklas yra iki 10 kartų stipresnis, nei tokio pat storio negrūdintas. Jis neskyla į aštrias šukes, o sutrupa į begalę mažyčių, kelių milimetrų dydžio stiklo gabaliukų, kurie nėra tokie pavojingi vairuotojui ir keleiviams. Pagal Europinius E43 standartus, 5*5 cm stiklo plote turi būti mažiausiai 40 ir daugiausiai 400 sudaužyto stiklo gabalėlių.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Skaityti

„Volvo Trucks“ pristatė unikalią saugumo įrangą elektriniams sunkvežimiams

Skaityti

Žalų administravimas. Ką reikia žinoti? Patarimai

Skaityti

Kaip teisingai keisti stabdžių diskus?

Skaityti

Trūkusio pagrindinio diržo pasekmės – verta žinoti!

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Deimantinė danga automobiliui (Nano diamond shield)

Skaityti

Elektra iš automobilių amortizatorių: idėja virto komerciniu produktu

Skaityti

Granatų keitimas, išorinės ir vidinės granatos keitimas

Skaityti

Guolių keitimas, guolių presavimas

Skaityti

Sailentblokų presavimas ir keitimas

Skaityti

Automobilio šarnyrai. Kas tai?

Skaityti

Stabilizatoriaus gedimai, skleidžiami garsai

Skaityti

Daugiasvirtės pakabos remontas

Skaityti

Kaip veikia automobilio diferencialas?

Skaityti

Motociklininkų apsaugai – galvą šaldantis šalmas „ThermaHelm”

Skaityti

Motoroleris: sportiškas, triratis, elektrinis

Skaityti

Kaip motociklu įveikti 1,5 metro gylio vandens telkinį

Skaityti

Automobilio stiklų tamsini

NAUJIENOS

Skaitmeninis sportas

Skaitmeninis sportas: kaip virtualios varžybos keičia mūsų supratimą apie atletiką

Rungtynių sekimas keliaujant

Kaip sekti rungtynes keliaujant

Elektromobilio krovimas

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

PATARIMAI

Automobilių akumuliatoriai

Ar seną automobilio akumuliatorių dar galima prikelti?

Žieminės padangos vasarą – ar galima ?

Paaiškino, ką reiškia „fyškė“, „stoikė“ ir kiti vairuotojų „burtažodžiai“

Blogas kvapas

Naudoti Volvo

Naudoti Volvo ar geriau investuoti į naują?

10 įdomių faktų apie „Peugeot“ – nuo futbolo klubo iki elektromobilių

PARTNERIO TURINYS

Stogo skersiniai

Mikroautobusų remontas Vilniuje

„CityBee“ turimų „Mini One“ automobilių skaičių didina beveik dvigubai

Automobilių stiklų keitimas, įdaužų remontas, poliravimas

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

STRAIPSNIAI

Saulės jėgainių turime, bet saule varomų automobilių dar teks palaukti

Kokiais visureigiais važinėsime 2025-aisiais?

Garso automobilyje ypatumai

Laukiantiems 918 Spyder

Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?

Žemi dažniai automobilyje

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.