• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Geriausias Lietuvos vairuotojas jau turi planą, kaip startuoti ir kitų metų „Press rally“

Jubiliejiniame, 25-ajame „Press rally“ drauge su ilgus metus kartu važiuojančiais ralio dalyviais startavo ir kiek neįprastas ekipažas. Apsiginklavęs nediduku ryškiaspalviu „Suzuki Swift Sport“ modeliu į ralį kaip viena komanda leidosi geriausių Lietuvos vairuotojų ekipažas – Tomas Benetis ir Olga Židovlenkova.

Garbingus titulus šis ralio ekipažas susigalvojo ne pats: T. Benetis jį iškovojo nurungęs ne vieną šimtą konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2019“ dalyvių, o O. Židovlenkova tapo geriausia moterų įskaitoje. Su titulu jiems atiteko ir dar viena garbė – startuoti „Press rally“ varžybose viename ekipaže.

Pažįstami nebuvo

O.Židovlenkova – ne tik geriausia Lietuvos vairuotoja, bet ir patyrusi vairavimo instruktorė, sportinio vairavimo entuziastė. Tiesa, šįkart jai teko sėsti ne prie vairo, o į keleivio sėdynę ir į rankas pasiimti ralio kelio knygą.

Mergina pasakojo, kad su T. Benečiu pažįstama nebuvo, tačiau teko jį matyti keliose slalomo varžybose, taip pat ir „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurse.

„Kaip bebūtų, kol kiti treniravosi ir ruošėsi varžyboms, mes su T. Benečiu pirmą kartą susitikome tik ralio bazėje Alantoje. Ten susitarėme, kaip turėčiau jam aiškinti, kur važiuoti ir startavome“, – juokėsi prisiminusi pašnekovė.

Ji neslėpė – klaidų buvo, buvo ir nesusikalbėjimo. Tačiau po kelių startų skirtingose slalomo trasose, susikaupė abu ir buvo pasiryžę kovoti dėl kiekvienos sekundės.

Pradžiugino tikslus važiavimas

T.Benetis atviravo, kad ypatingai sunkių slalomo trasų ralyje nebuvo, tačiau neįprasta buvo kita detalė: nedaug laiko nuo pasirodymo laiko kontrolės poste iki starto.

„Ne tik kad trūko laiko trasos įsidėmėjimui, bet ir apeiti jos nebuvo galima. Slalomo varžybose įprastai turi tikrai daug laiko, kad apeitumei trasą net kelis kartus, pasižiūrėtumei, kaip patogiau ją įveikti“, – įspūdžiais dalinosi pašnekovas.

Čia, pasak jo, padėjo šturmanės poziciją užėmusi O. Židovlenkova, todėl pernelyg daug streso nebuvo, atvirkščiai – buvo itin smagu. Bene, vienomis smagiausių T. Benetis vadina VĮ „Regitra“ užduotis – keliasdešimt kilometrų, kuriuos reikėjo įveikti važiuojant tiksliai taip ir tiksliai tokiu greičiu, kaip nurodyta kelio knygoje.

Ši užduotis buvo ypatinga tuo, kad nurodytą kelių dešimčių kilometrų atstumą reikėjo įveikti sekundžių tikslumu. Tad veiklos užteko abiem ekipažo nariams: ir vairuotojui, ir šturmanei.

„Padarėme klaidų, tikrai nebuvo labai lengva, bet buvo labai įdomu. Man čia buvo naujas dalykas, nebuvau bandęs nieko panašaus, todėl buvo tikrai smagu. Tikrai norėčiau, kad ir kitų metų ralyje būtų panaši užduotis“, – juokėsi pašnekovas.

Pasak jo, tokios užduotys, kaip tikslaus važiavimo, ypač dėkingos tiems, kurie vairuoja mažiau arklio galių po variklių gaubtais turinčius automobilius. Čia, anot T. Benečio, gali „atsilošti“ trūkstamas sekundes ar netgi aplenkti varžovus, ginkluotus galingesne technika.

Tiesa, ryškiaspalvio „Suzuki“ galios ekipažui netrūko – manevringas automobilis įtiko net ir itin siaurose slalomo trasose. Puikiai susikalbėjęs ekipažas padarė išties daug: savo klasėje (A3000, arba automobilių su varikliais iki 3 l darbinio tūrio) jiedu užėmė ketvirtąją vietą.

Turi planą kitiems metams

Kaip prizą galimybę startuoti „Press rally“ gavę du geriausi Lietuvos vairuotojai neslepia – norisi į ralį sugrįžti ir vėl. Tad T. Benetis ir O. Židovlenkova vos pasiekę finišą sukurpė išradingą planą.

„Dalyvausime „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkurse ir vėl, stengsimės nugalėti ir taip pelnyti teisę startuoti ralyje dar kartą“, – juokėsi pašnekovas.

Ar ekipažui pavyks sugrįžti ir iškovoti dar vieną garbingą titulą, bus aišku jau rugsėjį, kai startuos kasmetiniai geriausio Lietuvos vairuotojo rinkimai.

Toks entuziazmas džiugina ir „Geriausio Lietuvos vairuotojo“ konkursą bei „Press rally“ organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentą Valdą Valiukevičių.

„Džiugu, kad konkurso laimėtojai rodo tiek entuziazmo, mat ir šių metų geriausių Lietuvos vairuotojų laukia išskirtinė galimybė – ne tik prie „Press rally“ starto linijos stoti su konkurso partnerio „Škoda“ automobiliu, bet ir laimėti dar vieną įspūdingą „Škoda“ prizą“, – žadėjo jis.

Šiemet „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2020“ paaiškės rugsėjį, mat rugsėjo 5-ąją laukia pirmasis atrankos etapas Vilniuje, o rugsėjo 12-ąją – Šiauliuose. Geriausiųjų vardai paaiškės rugsėjo 13-ąją, po finalinio konkurso etapo, vyksiančio Šiauliuose.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Keanu Jensen
Skaityti

Nepaprasta „Formulės-1“ „Brawn GP“ ekipos kelionė

driftas
Skaityti

Gera žinia auto sporto mėgėjams – prasideda ir drifto sezonas!

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ pergalę šventė „Circle K – Lesta Racing Team“

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ daugėja favoritų. Kas laimės šiemet?

Aurum 1006 km lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynėse“ – jauniausia per visą jų istoriją komanda

Porsche 911 GT3
Skaityti

Giedrius Notkus su komanda į „Gintarinį pragarą“ sugrįš prie „Porsche“ vairo

Aurum lenktynės
Skaityti

„Aurum 1006 km lenktynių“ pristatymas sostinės Gedimino prospekte

ralis
Skaityti

Priešpaskutinę ralio dieną dalyviams teko plaukti per balas

ralis
Skaityti

Ketvirtoji Albanijos ralio diena: teko važiuoti taupant degalus

ralis
Skaityti

Penktoji ralio diena: pasirodo, lengvų dienų Albanijoje būna

žurnalistu ralis
Skaityti

Žurnalistų ralio rezultatus analizuojant: greiti ir greičiausi SUV

press raly
Skaityti

Pajūryje finišavo 27-asis „Press ralis“: po dviejų azarto kupinų dienų paaiškėjo greičiausi ekipažai

press ralis
Skaityti

Duotas startas „Press raliui“: į dvi dienas truksiančias lenktynes po Lietuvą leidosi 90 ekipažų

Press ralis
Skaityti

Po dviejų metų į Press ralį grįžta elektromobiliai

Lietuvos ralis
Skaityti

D. Butvilo ir R. Vaitkevičiaus ekipažo ralio sezonas: 3 startai – 3 pergalės

Ralis
Skaityti

Į Rokiškio apylinkes ralis šiemet sugrįš nauju vardu

rally cup Visaginas
Skaityti

„Rally Cup Visaginas“ sugrąžins tai, ko Lietuvos ralio gerbėjai laukė beveik dešimtmetį

Skaityti

„CFMOTO RACING TEAM“ tapo čempionais „Fenix“ ralyje

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Stabdymas žiemą: kaip nepadaryti avarijos

Automobilio priežiūra

Sėkmės istorijos tęsinys: pristatyta naujoji „Mercedes-Benz“ E klasė

Patarimai, Kaip žiema taupyti degalus

Kaip išsirinkti akumuliatoriaus kroviklį

Ką daryti, kad rankinis stabdis neprišaltų?

PARTNERIO TURINYS

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

Motokroso aprangos pasirinkimas: skirtumai tarp paprastos ir specializuotos aprangos

Kėbulo virinimo darbai Vilniuje

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

STRAIPSNIAI

Automobiliuose per trejus metus turės atsirasti įranga, automatiškai pranešanti apie avarijas

Nepaslyskite šlapiame kelyje

Greičių dėžių „mados“

„Flake“ – radikalus ateities automobilis

Hibridiniai automobiliai

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Energijos nuostoliai mechaninėje transmisijoje

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.