• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Rinkodaros triukai: kodėl meluoja automobilio spidometras?

„Toyota Yaris“ sumontuotas spidometras rodo, kad šis mažylis gali važiuoti 140 mylių per valandą greičiu. Vis dėlto realiai 106 AG automobilis neperkopia 109 mylių per valandą ribos, rašo AP. Tad kodėl šis ir daugelis kitų modelių turi spidometrus, kuriuose šviečiantys skaičiai nėra pasiekiami?

Atsakymo į šį klausimą reikėtų ieškoti galvojant apie vairuotojų kultūrą ir apie jų pomėgį važiuoti greitai. Gamintojų marketingo specialistai yra laimingai sukurdami iliuziją, kad net ir šeimyniniai automobiliai „gali“ pasiekti greitį, koks įmanomas tik lenktynių trasose. Be to, kompanijos naudoja tokio pat tipo spidometrus daugeliui modelių ir taip taupo gamybos kaštus.

Tačiau kritikai teigia, kad dideli skaičiai yra netinkamai suprantami. Kai kas teigia, kad tai kelia saugumo problemų, mat vairuotojai klaidingai galvoja, jog gali viršyti greitį.

„Taip pasiekiama absurdiška riba. Daugiau nei 80 proc. automobilių nėra sukurti važiuoti greičiau nei 110 mylių per valandą“, – teigė buvęs „Nissan“ produkto vadovas Larry Dominique’as.

Pastebima, kad pernai „Honda Accord“, „Ford Fusion“ ir „Chevrolet Malibu“ spidometruose maksimalus greitis buvo padidintas nuo 120 ar 140 iki 160 mylių per valandą.

Yra daugybė paaiškinimų, kodėl gamintojai keičia spidometrus.

Pastebima, kad kai pirkėjai dairosi automobilio, jie mieliau renkasi tą, kurio spidometre nurodytas didesnis skaičius, nes tai sukuria sportiškumo įspūdį. Vis dėlto retas vairuotojas viršija 100 mylių per valandą greitį.

„Žmonės tikrai nori matyti didesnius skaičius. Tai tarsi suprantama, kad automobilis turi galingesnį variklį. Tai marketinginiai žaidimai“, – įsitikinęs Fawazas Baltajis, „Yazaki North America“ plėtros vadovas. Ši kompanija automobilių gamintojams tiekia spidometrus.

Tiesa, itin galingus variklius turintys automobiliai galėtų išvystyti ir didesnį greitį nei nurodyta spidometre, tačiau yra elektroniškai apriboti. Viena iš to priežasčių – važiuojant dideliu greičiu padangos gali perkaisti. Masinės gamybos automobiliuose įprastai montuojamos padangos, kurios nepritaikytos važiuoti didesniu nei 210 km/val. greičiu.

Be to, dauguma gamintojų taupo ir visame pasaulyje parduoda automobilius, turinčius tokius pat spidometrus. Pavyzdžiui, Kinijoje ir Europoje, reikalaujama, kad spidometrai rodytų daugiau nei automobilis gali važiuoti. Natūralu, kad europiečiams siūlomi automobiliai turi važiuoti greičiau, nes, pavyzdžiui, Vokietiją yra apraizgęs greitkelių tinklas, kur greitis nėra ribojamas. Tad parduodant tokius pat automobilius skirtingose šalyse jų spidometrai turi rodyti daugiau nei maksimalus greitis, teigia „General Motors“ atstovas Kurtas Tesnowas.

Pabaigai, tyrimai rodo, kad dauguma žmonių mėgsta važiuodami greitkeliu greitį rodančią rodyklę matyti ties spidometro viduriu, todėl gamintojai stengiasi, kad maždaug 115-130 km/val. riba būtų ties viduriu.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • automobilio spidometras
  • rinkodara
  • Spidometras
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Kokie nauji automobiliai dažniausiai parduodami su nuolaida?

Vairavimas be nugaros skausmo

Kai nuo sekundžių ir jūsų elgesio priklauso kito gyvybė: ką daryti pastebėjus nuo kelio nuvažiavusį automobilį?

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Automobilių spalvos: kaip sukuriamas futuristinis, o kaip – prabangus įvaizdis?

Specialistai pataria: šalčiams artėjant pasirūpinkite stabdžių sistema

PARTNERIO TURINYS

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

Profesionalus važiuoklės remontas

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

STRAIPSNIAI

Blogą vairavimą lemia genetika?

Pagalbininkai ištikus bėdai

“Ferrari” blokuoja naujojo Stratos gamybą

Akumuliatoriai automobiliams

Geriausio akumuliatoriaus paieškos: kaip išsirinkti tinkamą akumuliatorių automobiliui?

Stiklų tamsinimas: išlikti nematomam neįmanoma

Apsaugos sistemos

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.