Per brangi variklio alyva, anksčiau laiko pakeistos stabdžių trinkelės, per didelės techninės apžiūros išlaidos – pačios bjauriausios transporto priemonių remonto dirbtuvių apgavystės ir kaip galima nuo jų apsisaugoti.
Aišku viena: automobilių remonto įmonių nelaikome blogio įsikūnijimu, o mechanikų nevadiname niekdariais ar lupikautojais. Priešingai, dauguma jų dirba pavyzdingai.
Tačiau įvairaus plauko servisų ir servisiukų, legalių ir pusiau, galima suskaičiuoti tūkstančius, todėl nereikia stebėtis, kad tarp tokios mechanikų gausos pasitaiko ir apgavikų. Nemaža dalis klientų skundžiasi dėl įvairiausių nekokybiškai atliktų paslaugų – supiltos pigios alyvos vietoj brangios, remontų, kurie buvo atlikti neperspėjus ir ne laiku, nerealiai didelių atsarginių detalių kainų ir pan. Daugelio šių dalykų galima buvo išvengti.
Žinoma, visko patikrinti po dirbtuvėse atlikto remonto neįmanoma, bet pagrindiniai dalykai, kurių siūlome nepamiršti atvykus į servisą – raštu sudaryti remonto užsakymą ir pagal galimybes susitarti dėl kainos ar bent dėl remonto išlaidų limito. Ir būtinai paprašykite užsakymo kopijos. Tai bus įrodymas, dėl kokių remonto darbų buvo susitarta.