Automobilių tolimųjų žibintų šviesa kelyje gali sukelti avarinę situaciją, kadangi gali apakinti vairuotoją, kuris juda priešpriešine eismo juosta. Tai gali įvykti ir dėl neapdairumo, ir dėl tyčinių veiksmų.
Vis tik nepriklausomai nuo aplinkybių, švedų automobilių gigantas Volvo bando padaryti taip, kad tokių situacijų nebūtų. Ženevos autosalone kompanija atvežė parodyti naują sistemą Active High Beam Control.
Panaudojant pažangią technologiją Volvo Active High Beam Control, vairuotojas daugiau neturės žvalgytis, ar priešpriešine juosta nevažiuoja kiti automobiliai, o kartu jam nereikės perjunginėti šviesų, vos tik pasirodžius kitam automobiliui, taigi kelias bus taip pat gerai apšviestas, nesibaiminant kam nors pakenkti. Galinio matymo veidrodėliuose bus montuojama kamera, kuri seks, kas vyksta kelyje, o jos pateikiami duomenys bus fiksuojami sistemos, kuri ir atsakingi už tolimųjų žibintų darbą bei automatinio stabdymo mechanizmą.
Kai tik bus pastebėtas priešpriešine juosta važiuojantis automobilis, sistema dinamiškai apskaičiuos jo poziciją, o ypatingas mechanizmas prieš lempas nuleis savotiškas užuolaidėles, kurios užtemdys tik tą sektorių, kurio šviesa galėtų apakinti priešais važiuojantį vairuotoją. Teigiama, kad naujoji sistema Active High Beam Control bus diegiama automobilių modeliuose Volvo S60, V60 ir XC60. Teigiama, kad pastaroji sistema veikia ir su motociklais bei tuo atveju, jei judama mažesniu nei 15 km/h greičiu.