• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Paviršiaus dažymo medžiagos ir dažymas

Pagrindiniai dažymo sistemų skirtumai ir ypatumai yra susiję su į emalės sudėtį įeinančia derva.

Nuo jos priklauso:

• dažymo galimybės;
• džiovinimas;
• perdažymo galimybės;
• kietumas.

Šiuo metu taikoma:

• Nitroceliuliozinės dervos – polimerinė medžiaga, kuriai reikia nemažai skiediklio, norint sumažinti jos klampą, kad būtų galima lengvai dengti purškiant ir pasižymi blogu atsparumu atmosferos poveikiui.

Tačiau labai greitai džiūsta, lengva dažyti ir poliruoti, lengvai perdažoma.

• Sintetinės dervos – būdingas oksidacinis džiūvimas. Deguonis lėtai skverbiasi per paviršinį sluoksnį ir pereina visą dažų plėvelę. Džiūsta gana ilgai. Norint pagreitinti džiūvimą, reikia naudoti priedus – metalo katalizatorius arba greitiklius. Skiediklio reikia žymiai mažesnio kiekio negu nitroceliuliozinėms dervoms, tačiau dažų sluoksnio storis yra žymiai didesnis. Dėl lėto džiūvimo sunku dengti keliais
sluoksniais.

• Akrilinės dervos yra: vieno komponento (termoplastinės), dviejų komponentų (akrilasizocianatas). Vieno komponento dervos džiūsta kaip ir nitroceliuliozinės – garuojant skiedikliui. Tačiau jos turi geresnį atsparumą pageltimui veikiant ilgą laiką saulės spinduliams. Dėl didelio skiediklio kieki ši derva sudaro labai tankų vieno sluoksnio storį. Tačiau ši plėvelė yra gana trapi ir sunkiai perdažoma (gali suskilinėti). Dviejų komponentų dervos, sudarytos iš hidroksidinės akrilinės dervos ir izocianato kietiklio. Tokia emalė džiūsta ir kietėja net kambario temperatūroje. Dėl nedidelio skiediklio kiekio, sukietėjusios dviejų komponentų dervos sudaro daug storesnį dažų dangos sluoksnį. Emalės su šiomis savybėmis yra pačios geriausios.

Įvairių sistemų palyginimas

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

NAUJIENOS

Vairavimo žinių atnaujinimas

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

PATARIMAI

Automobilio priežiūra

Išvengti avarijos – vos viena sekundė

Kaip išsirinkti automobilio draudimą?

Požymiai, kad automobilis ar jo dokumentai gali būti suklastoti

Plaukime automobilį

Kad padangos tarnautų ilgiau

PARTNERIO TURINYS

Žiema dar nesibaigė: kokių klaidų išvengti vairuojant?

Nevažiuojanti transporto priemonė kieme. Kokias problemas ji gali sukelti?

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Nanotechnologijos danga automobilių stiklams – ne mitas, o realybė

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

STRAIPSNIAI

Automobilių nuoma ir amžiaus cenzas

Garsiakalbio parametrų matavimas

Valgyti vairuojant pavojinga

Vandens telkinių pakrantės – ne automobilių stovėjimui

Dėl važiavimo į kairę ne visada kaltas tik vairuotojas!

Automobilių ratlankiai didėja, tačiau komfortas – nemažėja

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.