• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Istorinis momentas „Via Baltica“ modernizavimo procese: oficialiai baigta pirmoji kelio atkarpa

Via baltica

Šiandien, spalio 27 d., simboliniu renginiu pažymėta pirmojo magistralinio kelio „Via Baltica“ ruožo nuo 72,5 iki 79 km darbų pabaiga. Ši atkarpa – tai vienas iš keturių rekonstruojamų „Via Baltica“ ruožų nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos.

6,5 kilometro atkarpa pasikeitė neatpažįstamai – vienas intensyviausių ir avaringiausių šalies kelių rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, panaikintos vieno lygio sankryžos (įrengta 15 km skirtingų lygių jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių), pastatytas viadukas, įrengtas tunelis, taip pat pirmasis Lietuvoje žaliasis tiltas gyvūnų migracijai. Triukšmo izoliacijai įrengtos akustinės sienutės, kurių bendras ilgis 360 m.

„Nuo Marijampolės iki Lenkijos įgyvendiname vieną didžiausių pastarųjų dešimtmečių projektų – iš esmės plečiame mūsų svarbiausią kelių jungtį su Vakarais. Tai svarbus Lietuvos žingsnis, didinant šalies konkurencingumą, stiprinant mūsų gynybinį ir ekonominį potencialą. O, svarbiausia, kad nuo šiol ši kelio dalis yra nepalyginamai saugesnė ir patogesnė eismo dalyviams. Dėkoju visiems prisidėjusiems prie projekto, kad jis įgyvendintas laiku, ir nekantriai laukiu šalia vykstančių tolesnių darbų pabaigos“, – atidarymo renginyje kalbėjo susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Jau rekonstruotas „Via Baltica“ ruožas prasideda ties Skardupių kaimu Marijampolės savivaldybėje ir baigiasi Kalvarijos savivaldybėje, ties Trakiškių kaimu.

„Šiandien tikrai įsimintina ir visai Lietuvai svarbi diena, tačiau ilgai švęsti neturime kada. Darbai intensyviai vyksta ir kituose „Via Baltica“ ruožuose – atkakliai siekiame savo galutinio tikslo 2025 metais turėti aukščiausius kokybės ir saugumo standartus atitinkančią, užbaigtą automagistralę nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos“, – teigia Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.

Valstybės ir Europos Sąjungos investicijos į II etapo rekonstrukciją siekia 55,8 milijono Eur. Darbus atliko UAB „Fegda“.

Planuojama, kad šiais metais darbai bus užbaigti dar viename, nuo 79 iki 85 km, rekonstruojamo kelio ruože. I etapo, siekiančio beveik 16 km (nuo 56,83 iki 72,50 km), darbus planuojama užbaigti 2024 m. IV etapo 12 km (nuo 85 iki 97,06 km) rangos darbų konkursą planuojama paskelbti artimiausiu metu, iki lapkričio vidurio.

Visų keturių rekonstruojamų „Via Baltica“ ruožų nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos ilgis – apie 40 kilometrų. Tai didžiausi kelių infrastruktūros statybos darbai nepriklausomos Lietuvos istorijoje.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Formulė 1
Skaityti

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai
Skaityti

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas
Skaityti

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti
Skaityti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

Adampolis group
Skaityti

Ambicinga „Adampolis Group“ plėtra: į naują kompleksą investuoja 33 mln. eurų

Vilkikų vairavimas virtuali realybė
Skaityti

Virtuali realybė vilkikų vairuotojams: KTU mokslininkų ir partnerių kuriamas VR įrankis padės įvaldyti stresines situacijas kely

Metų automobilis 2025
Skaityti

„Metų automobilis 2025“: pretendentų šokiai Bukiškių autodrome

Novaturas
Skaityti

„Novaturas“ trečiąjį ketvirtį gavo 61,1 mln. eurų pajamų, rugsėjis – pelningas

Juodosios dėmės Via Lietuva
Skaityti

Šalies keliuose tapo saugiau: „Via Lietuva“ skelbia apie įgyvendintą šių metų „juodųjų dėmių“ sprendimų planą

vandeniliu varomi autobusai
Skaityti

Naujiems elektra ir vandeniliu varomiems keleiviniams autobusams įsigyti – dar 36 mln. Eur investicijų

Zbigniew Paszkowic
Skaityti

Paskirtas naujasis „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Zbigniew Paszkowicz

Klaipėda gatvės
Skaityti

Prasidėjus žiemos sezonui – gatvių priežiūros žemėlapis miestiečiams

Vilniaus judumo žemėlapis
Skaityti

„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link

Rimvydas Pocius
Skaityti

Kad pirmasis plikledis neužkluptų netikėtai: trys patarimai iš draudimo ekspertų

„Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“
Skaityti

Naujas „Mercedes-Benz“ kompetencijų centras „eCampus“ susitelks į ateities akumuliatorių technologijas

Automobilių vairavimo taisyklės
Skaityti

10 keisčiausių kelių eismo taisyklių, kurias reikėtų žinoti keliaujant į užsienį

Dviratininkai ir eismo įvykiai
Skaityti

Vasarai artėjant į pabaigą, dviratininkų gatvėse nemažėja: eismo įvykiuose sužalojami kasdien

Elektromobiliai
Skaityti

Elektromobilių vairuotojų privilegijos: nuo viešojo transporto juostų Vilniuje iki didesnio greičio limito Austrijos greitkeliuose

NAUJIENOS

„Viada“ vadovas Linas Vytautas Karlavičius

Ekspertai: teiginiai, kad degalinės nustato degalų kainas – mitas

Elektromobiliai taupymas

Vasara – ilgesnių kelionių automobilių metas: kaip maksimaliai sumažinti elektromobilio energijos sąnaudas?

Paspirtukininkai problemos

Policija įvardijo dažniausias paspirtukininkų „nuodėmes“: be šalmų ir apsvaigę

Stiklo įdauža

Į automobilio stiklą atskriejęs akmenukas gali padaryti ir 8 tūkst. eurų žalą

Žemės ūkio valdymo platforma

Lietuvos laukus jau pjauna autonominiai kombainai: kodėl žemės ūkis nebegali išsiversti be skaitmeninių technologijų?

Baltijos šalių vairuotojai saugumas

Ar Baltijos šalių vairuotojai pasirūpina keleivių saugumu? Statistika dar nedžiugina

PATARIMAI

Priekabos vilklimo taisyklės

Oro pagalvės, teisinga pozicija ir saugos diržai

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

Automobilių gedimai

Autoserviso vadovas: ne visi gedimai gali būti aprašyti remonto instrukcijose

vairavimo mokykla

Kaip atskirti gerą vairavimo mokyklą, nuo prastos vairavimo mokyklos?

Automobilinės kėdutės – vežioti, o ne nešioti

PARTNERIO TURINYS

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Profesionalūs vairavimo mokymai. Nuo motociklo iki traktoriaus

Naujo automobilio nuoma Vilniuje

Kodėl naudotas dviratis – tarsi katė maiše?

Industrinės padangos

STRAIPSNIAI

Kai švenčiama netoli automobilių

Subalansuota moterims: kaip prižiūrėti savo automobilį žiemą?

Dažų atspalvio parinkimas

Kodėl vyresni vairuotojai dažniau važiuoja kelio viduriu?

Privalomas civilinės atsakomybės draudimas

Kodėl net ir po nedidelės avarijos būtina atidžiai apžiūrėti automobilį?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.