• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Važiuoti dviračiu dėvint šalmą – 6 kartus saugiau

Dviratininkai, važiuojantys be šalmo, susiduria su šešis kartus didesne rizika patirti rimtą galvos traumą, nei važiuojant su šalmu, rašo „ABC Science“.

Sidnėjaus universiteto mokslininkas Michaelas Dinhas kartu su komanda atliko tyrimą: 12 mėnesių buvo stebimi 348 pacientai iš septynių Sidnėjaus ligoninių. Visi tiriamieji buvo vyresni nei 15 metų amžiaus.

Nustatyta, kad tie dviratininkai, kurie važiavo be šalmo, 5,6 karto dažniau patyrė įvairių galvos sužlojimų ir 5,5 karto dažniau nukentėjo nuo rimtų galvos traumų.

Motociklininkai, kurie vairavo be šalmo, 2,2 karto dažniau patyrė įvairių galvos sužeidimų ir 3,5 karto dažniau patyrė sunkių galvos sužalojimų nei tie, kurie šalmus dėvėjo.

Tyrimo metu taip pat nustatyta, kad ligoninės išlaidos galvos traumų gydymui tiems žmonėms, kurie nedėvėjo šalmo, buvo tris kartus didesnės.

Pastebėta, kad nedėvėti šalmo labiau linkę yra jauni vyrai. Dėvinčiųjų šalmą dviratininkų amžiaus vidurkis yra 41 metai. Tų, kurie važiuoja be šalmo, amžiaus vidurkis yra 35 metai. Motociklininkų, kurie dėvi šalmą, amžiaus vidurkis – 31 metai, o tų, kurie nedėvi, – 25 metai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • dviratis
  • šalmas
  • važiavimas dviračiu
Kiti įrašai
Xenon lemputės
Skaityti

Kaip išsirinkti tinkamas xenon lemputes savo automobiliui?

Volvo dalys
Skaityti

Volvo dalys: ką verta žinoti renkantis originalias ir alternatyvas

Automobilio nuoma užsienyje
Skaityti

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Automobilių diagnostika
Skaityti

Lietuvoje sukurtas „OBDeleven 3“ pristatytas pasauliui – prie palaikomų automobilių grupės prisijungia ir „Ford“

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kada verta rinktis ilgalaikę automobilio nuomą verslui?

Stabdžių kaladėlės
Skaityti

Stabdžių kaladėlės: saugos ir komforto pagrindas kiekviename kilometre

Automobilio stebulė
Skaityti

Atostogos automobiliu: ar jūsų stebulė tam pasiruošusi?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

NAUJIENOS

Elektromobilio krovimas

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

Saugus eismas

Svarstomi siūlymai tobulinti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, laukiama gyventojų nuomonės

Tiltas per Dubysos upę remontas

„Via Lietuva“: Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą remonto darbai

PATARIMAI

Padangos žiemai: nuo restauruotų iki dygliuotų. Kas geriau?

Pirkti naują ar dėvėtą automobilį?

Kia naudoti automobiliai

KIA naudoti automobiliai: ar tikrai juos geriausia pirkti iš įmonių?

Automobilio priežiūra

Stabdymo įgūdžius būtina tobulinti

Automobilių programėlės

Top automobilių programėlės, kurios palengvina gyvenimą kelyje

PARTNERIO TURINYS

Automobilis ir žiema – tai ne tik žieminės padangos

Tekinimo staklės: gamintojai ir savybės

Nebeveikia automobilio žibintai? Išvenkite šių pasirinkimo klaidų

Taxi Vilniuje: mobiliųjų programėlių privalumai

GPS meistras pataria

Automobilio gedimo priežastys ir kaip jų išvengti

STRAIPSNIAI

Pirežastys kodėl dažant atsiranda poros

Važiuoti dviračiu dėvint šalmą – 6 kartus saugiau

Kėbulo gruntinio dažymo medžiagos

Naujausios padangų pramonės technologijos

Odometras ne visada rodo tiksliai

Nuo „Hyundai“ konvejerio nuriedės pirmieji vandeniliu varomi automobiliai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.