Dujų įranga vis labiau populiarėja, ypač kai degalinių kainose matome akivaizdų dvigubą skirtumą ko pasakoje kiekvienas vairuotojas susimasto apie dujų įrangą ir jos montavimą. Dujų įranga šiais laikais yra pakankamai patobulėjusi tad daugelis tų senamadiškų gandų apie dujas tik viryklėms ar dujų keliamą žalą automobilio varikliui yra neteisingi. Šiuo metu populiariausios yra tiesioginio įpurškimo dujų įrangos, šių dujų įrangų galima pasiūlyti įvairių tipų ir komplektacijų pradedant pigesnėmis, baigiant brangesnėmis. Dujų įranga vis dažniau galima pamatyti sportiniuose automobiliuose su turbinomis tad tai tik patvirtina faktą kad su dujomis gali važinėti daugelis automobilių.
Dujų įranga yra visų pirma ekologiškas, mažiau gamtą teršiantis kuras. Dujos neturi sunkiųjų metalų todėl kur kas mažiau teršią gamtą. Dujų degalinių yra pakankamai daug tiek mūsų šalyje tiek užsienyje, todėl kelionės automobiliu po Europą važiuojant dujomis jau senai nekelia jokių problemų, visose šalyse dujų kaina yra maždaug du kartus mažesnė nei benzino. Nepaisant to – išlieka klausimas kokią dujų įrangą pasirinkti, kaip ir kodėl bei kur ją montuotis?
Kokią dujų įrangą tinkamiausia mano automobiliui, kokią dujų kartą pasirinkti?
Mes visuomet rekomenduojame montuotis ketvirtos kartos, tiesioginio įpurškimo dujų įrangą. Pasistengsime argumentuotai paaiškinti kodėl. Visų pirma, tokia įranga reikalauja mažiau priežiūros, yra modernesnė, lengviau prisitaiko prie automobilio variklio darbo, puikiai atitinka važiavimo dinamiką ir adaptuojasi prie automobilio kompiuterio, stebėdama kaip kompiuteris reguliuoja benzino purkštukus, valdo dujų purkštukus. Ketvirta dujų karta, tiesioginio įpurškimo dujų įranga rodo ir dujų lygį, automatiškai perjungia dujas pašilus varikliui, automatiškai įjungia benziną kai dujos baigiasi, praneša apie dujų likutį todėl puikiai tinka tiems kurie apie mašinas žino tik tiek kiek yra būtina norint automobilį vairuoti nes ketvirtos kartos įrangos nereikia nei perreguliuoti pasikeitus sezonams ar pakeitus oro filtrą, ketvirta karta „nešaudo“ ir neturi atbulinių smūgių kaip kad pirma ar antra dujų kartos. Galų gale ir pati dujų įrangos konstrukcija šiek tiek skiriasi savo komponentais, sudėtimi ir montavimo niuansais.