BMW pristatė naująjį M6 modelį, kuris tapo greičiausiu dviduriu įprastiems keliams skirtu automobiliu šios markės istorijoje. Pirkėjai galės rinktis kupė arba kabrioleto versiją.
Svarbiausia naujiena, lyginant M6 su naujos kartos 6-serijos modeliu, yra patobulintas 4.4 l, V8 variklis, turintis dvigubos turbinos technologiją „TwinPower Turbo“. Šis jėgos agregatas galės išvystyti 560 AG (esant 6000-7000 aps./min.) ir maksimalų 680 Nm sukimo momentą (esant 1500 aps./min.). Variklio galia galiniams ratams perduodama 7 laipsnių „M Double Clutch“ transmisija.
BMW teigimu, šis variklis yra 10 % galingesnis, o sukimo momentas – 30 % didesnis lyginant su ankstesniu M6 modeliu, kuris turėjo atmosferinį V10, 5.0 l variklį.
Nors lyginant su pirmtaku naujasis BMW M6 kupė tapo beveik 150 kg sunkesnis (kabrioletas pasunkėjo 50 kg), iki 100 km/val. jis galės įsibėgėti per 4,2 sek., o su papildomai užsakomu „M Driver“ paketu automobilio maksimalus greitis sieks 305 km/val.
Gamintojo išplatintame pranešime naujojo BMW M6 kainos nenurodomos. Žemiau pateikiame kai kurias automobilio technines charakteristikas.
BMW M6 kupė :
Įsibėgėjimas (0 – 100 km/val.): 4,2 sek.
Įsibėgėjimas (0 – 200 km/val.): 12,6 sek.
Maksimalus greitis: 250 km/val. arba 305 km/val. su „M Driver“ paketu.
Vidutinės degalų sąnaudos: 9,9 l/100 km
CO₂ emisija: 232 g/km
BMW M6 kabrioletas :
Įsibėgėjimas (0 – 100 km/va.): 4,3 sek.
Įsibėgėjimas (0 – 200 km/val.): 13,1 sek.
Maksimalus greitis: 250 km/val. arba 305 km/val. su „M Driver“ paketu.
Vidutinės degalų sąnaudos: 10,3 l/100 km
CO₂ emisija: 239 g/km