Naujasis „superuniversalas“ atsisako V10 variklio ir naudoja dviejų turbinų 4,0 litrų V8 su 560 AG. Maksimalia galia pasiekiama tarp 5700 ir 6700 aps./min. Tuo tarpu sukimo momentas sieks 700 NM ir bus prieinamas nuo 1750 iki 5500 aps./min. Naujasis variklis lyginant su praeitos kartos 5,0 litrų V10 prarado 20 AG, bet gavo 50 NM daugiau sukimo momento.
Džiugi žinia, kad toks galingas automobilis naudos 10,1 l/100 km benzino. Gamintojas teigia, kad RS6 bus 30% ekonomiškesnis nei praeitos kartos modelis, o CO2 emisija sieks 229 g/km. Tokius degalų sąnaudų rodiklius pasiekti padėjo įrengta start/stop programa bei naudojama cilindrų atjungimo sistema. Šios sistemos veikimo principas yra tas, kad ji atjungia pusę cilindrų, kai automobilis naudoja nuo 25 % iki 40 % maksimalaus sukimo momento.
Standartiškai maksimalus greitis bus apribotas iki 250 km/h. Užsisakius „Dinamikos paketą“ ribotuvo riba bus nukelta iki 278 km/h ribos. Tuo tarpu, norintieji viršyti 300 km/h, galės užsisakyti „Dinamikos paketą plius“, kuris leis pasiekti 304 km/h. Ne ką mažiau įspūdingas bus ir pagreitis iki 100 km/h, kuris užtruks vos 3,9 sekundes. Galią į keturis varančiuosius ratus tieks automatinė aštuonių laipsnių pavarų dėžė su galimybe pavaras perjungti mechaniškai su jungikliais prie vairo.