• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Akumuliatoriaus darbo kokybę lemia ir vairuotojo maršrutai

Akumuliatorių priežiūros ir prekybos specialistai vairuotojus skirsto į dvi kategorijas – tuos, kurie dėl šios vienos svarbiausių automobilio elektros įrangos dalių nenori turėti problemų, ir tuos, kurie, tik nusipirkę naują akumuliatorių, jį pamiršta.

Būtent pastariesiems praėjusios savaitės šalčiai priminė, kad jog jų automobilyje yra akumuliatorius, deja, nebeatliekantis savo funkcijų. Tą patvirtina ir akumuliatorius parduodančių įmonių direktoriai, ir šią automobilio širdimi kartais vadinamą detalę prižiūrinčių servisų meistrai, praėjusią savaitę sulaukę itin daug klientų.

Specialistai vieningai pripažįsta – problemų turėjo tie automobilių savininkai, kurie dar prieš šalčius nepasirūpino akumuliatoriaus būkle.

„Dar rudenį reikėtų patikrinti, ar akumuliatorius turi pakankamai galios. Tačiau tai – ne vienintelis vairuotojo, kuris nenori turėti problemų žiemą, darbas. Būtina atkreipti dėmesį ir į mašinos starterio, ir į generatoriaus būklę.

Prieš žiemą privaloma patikrinti ir tepalus – esant būtinybei pakeisti juos į labiau tinkančius didesniems šalčiams, t.y., stingstančius prie žemesnės temperatūros”, – sako vienos akumuliatorių priežiūra besirūpinančios Klaipėdos bendrovės meistras Vilius Kujalis.

Pasak jo, akumuliatoriaus pasiruošimas žiemą atlikti savo funkcijas priklauso ir nuo vairuotojo maršrutų.

„Jeigu važinėjama miesto režimu, t.y. mažais atstumais, dažnai paleidžiant ir sustabdant variklį, akumuliatorius paprasčiausiai nepasikrauna. Atėjus šalčiams, sumažėja jo elektrolito tankis, ir akumuliatorius nebeturi tiek galingumo, kiek reikėtų paleisti šaltesnę naktį lauke praleidusio automobilio variklį”, – sako V. Kujalis.

Be to, žiemą akumuliatoriaus energiją naudoja daugiau automobilio elektros įrangos – lempos (įjungus artimųjų šviesų žibintus mūsų keliais privalu važinėti nuo rugsėjo 1 dienos iki balandžio 1 dienos) ir valytuvai, taip pat šildytuvo ventiliatorius bei galinio stiklo apšildymo įranga bei papildomi (pvz., rūko) žibintai.

Maža to – žiemą važinėjama mažesniais greičiais, o tai reiškia, kad akumuliatorius pasikrauna mažiau nei esant dinamiškesniam judėjimo stiliui.

Žinoma, nereikėtų pamiršti ir žmogiškųjų faktorių, taip pat lemiančių akumuliatoriaus ” mirtį”
– dažnai jis iškraunamas ilgesniam laikui užmiršus išjungti nejudančio automobilio išorinius ar vidaus apšvietimo prietaisus. Gali būti, kad energiją iš akumuliatoriaus „pavagia” ir srovės nutekėjimas grandinėje.

Jei dažniau važinėjama minėtuoju miesto režimu, specialistai pataria laikas nuo laiko papildomai pakrauti akumuliatorių. Tai galima padaryti jį parnešus į namus
ar garažą ir prijungus prie specialaus automatinio įkroviklio, tačiau, žinoma, geriau šį darbą patikėti servisų ar specializuotų bendrovių darbuotojams, nes dažnai prieš šią procedūrą reikia pašalinti ant plokščių susidariusį švino sulfatą.

Perkant akumuliatorių patartina atkreipti dėmesį ne tik į, suprantama, jo tinkamumą tam ar kitam automobiliui ar galią, bet ir į elektrolito (distiliuoto vandens ir sieros rūgšties junginio) tankį. Lietuvoje galiojantys Europos standartai numato, kad akumuliatoriuje turi būti ne mažesnio nei 1,27 g/kub. cm tankio elektrolitas.

Beje, jei nesinaudojate automobiliu visą žiemą, specialistai nepataria akumuliatoriaus neštis į namus ar šildomą garažą – galima jį palikti ir po variklio antvožu, tačiau reikėtų nuimti laidų gnybtus. Kuo žemesnė bus oro temperatūra, tuo lėčiau išsikraus akumuliatorius. Tačiau neleistina šaltyje palikti išsikrovusio akumuliatoriaus – elektrolitas užšals, o ledo kristalai jį „numarins” galutinai.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • akumuliatorio krovimas
  • akumuliatorio priežiūra
  • akumuliatorius
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Sunkvežimių dalys
Skaityti

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Volvo dalys
Skaityti

Kiek kainuoja kokybiškos Volvo dalys ir kaip sutaupyti?

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Nano danga automobiliui
Skaityti

Kas yra nano danga automobiliui ir kaip ji veikia?

Sunkvežimio skriemuliai
Skaityti

Kada reikėtų keisti sunkvežimio skriemulius? Naudingos įžvalgos

Kuro filtrai
Skaityti

Kuro filtrų ilgaamžiškumas: kiek laiko jie tarnauja?

Darbo pirštinės
Skaityti

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Padangų svarbiausi parametrai
Skaityti

Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?

Žieminių padangų pasirinkimas
Skaityti

Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti

Valytuvai
Skaityti

Kodėl cypia valytuvai?

Tunelinė automobilių plovykla
Skaityti

Tunelinė automobilių plovykla – skubantiems

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

Automobilio kėbulo dažymas
Skaityti

Automobilio kėbulo dažymas: verta tuo užsiimti patiems ar geriau vykti į autoservisą?

Akumuliatoriai automobiliams
Skaityti

Geriausio akumuliatoriaus paieškos: kaip išsirinkti tinkamą akumuliatorių automobiliui?

NAUJIENOS

Via Lietuva

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

PATARIMAI

Lenktynių meistrai

Sėkmės formulė: ką gali išmokti iš lenktynių meistrų

10 būdų kaip išvengti problemų

Starterio tipas

Koks starterio tipas geriausias mano automobiliui?

Kia naudoti automobiliai

KIA naudoti automobiliai: ar tikrai juos geriausia pirkti iš įmonių?

Specialisto patarimai parduodantiems automobilį: kaip jį sutvarkyti, kad atrodytų lyg ką tik iš salono?

Viskas ką reikia žinoti apie automobilines žvakes ir laidus

PARTNERIO TURINYS

Amortizatorių keitimas Vilniuje

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Į Lietuvą atkeliauja Gladiator®!

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

Skubus važiuoklės remontas Vilniuje

Sunkvežimių padangų rinka: seni stereotipai „žudomi“ mažomis kainomis ir šiuolaikinėmis technologijomis

STRAIPSNIAI

Padangų oro slėgio kontrolė

Darbo pirštinės

Darbo pirštinės – nepakeičiamas pagalbininkas remontuojant automobilius

TESLA Roadster

Išmetimo sistema

Odometras ne visada rodo tiksliai

Stabdžių skystis ir stabdžių skysčio keitimas

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.