• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Subalansuotas: naujasis „Ford Focus ST“ išplėtė „karštojo hečbeko“ sąvoką

Specialus koncerno „Ford“ padalinys „Ford Performance“ mėgsta laužyti standartus. Šįkart „Ford Performance“ perbraižė „karštųjų hečbekų“ rinką, kurioje dėl besitęsiančių galios varžybų darosi per karšta net adrenaliną mėgstantiems vairuotojams. „Ford“ nusprendė tiesiog susikurti daugiau erdvės – nuo šiol karštasis hečbekas gali būti ir karštasis universalas, o po variklio dangčiu gali plakti dyzelinė širdis.  Visa tai siūlo ką tik pristatytas naujos kartos „ Ford Focus ST“, ar, greičiau, „Focus ST“ šeimynėlė.

Įprastas ketvirtosios kartos „Ford Focus“ klasėje ir šiaip jau išsiskiria savo itin tiksliu ir azartišku valdymu, todėl nenuostabu, kad C2 architektūros platformą praturtinus sportine pakaba su reguliuojamais amortizatoriais, galingais stabdžiais ir atitinkamais varikliais, gauname naujos kokybės mišinį, tinkamą naudoti tiek kelyje, tiek sportinėje trasoje.

Žanro klasika – „Focus ST“ hečbekas – komplektuojamas su „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 280 AG. Arba, galima rinktis dyzelinį „EcoBlue“ šeimos 2 litrų darbinio tūrio variklį, generuojantį 190 AG.  Pastarasis bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o benzininė versija – ir su automatine septynių laipsnių dėže.

Benzininė versija iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,7 sekundės, turbininiame variklyje pritaikyta „Ford GT“ ir „Ford F-150 Raptor“ išbandyta turbinos vėlavimo (turbo lag) neutralizavimo sistema, leidžianti išlaikyti stabilią trauką plačiame sūkių diapazone. ST su šiuo varikliu 100 km kelio suvartoja nuo 7,9 litro degalų.

Tuo tarpu dyzelinė ST versija skirta ramesniems vairuotojams. Jėgainė leidžia automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 7,6 sekundės, o degalų suvartojimo apatinė riba siekia vos 4,8 l 100 kilometrų kelio.

Priekiniais ratais varomo „Focus“ pakaba retai sulaukia priekaištų, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad mechaninio išbaigtumo nepakanka – naujasis ST pirmą kartą bus komplektuojamas su elektronikos valdomu riboto praslydimo diferencialu  eLSD ir pakabos monitoringo bei adaptavimo technologija „Continuously Controlled Damping“ (CCD), kuri kas 2 milisekundes apdoroja informaciją, gautą iš svarbiausių pakabos taškų ir atitinkamai keičia amortizatorių charakteristikas.

eLSD sumontuota sankabų sistema leidžia paskirstyti trauką taip, kad esant atitinkamoms važiavimo sąlygoms, iki 100 proc. traukos gali būti perduodama ratui, turinčiam geriausią sukibimą su kelio danga. Diferencialas labai efektyviai neutralizuoja mažo pasukamumo problemą įvažiuojant ir išvažiuojant iš posūkių.

„Išmaniosios technologijos pavertė ST savotišku daktaru Džekiliu ir Haidu – tas pats automobilis, ką tik ramiai vežęs šeimą užmiesčio keliu, akimirksniu virsta žvėrimi lenktynių trasoje. Užtenka mygtuko paspaudimo. Mes panaudojome patirtį, sukauptą supersportinėje kupė GT ir ikona tapusiame „Focus RS“, todėl naujojo ST lankstumas ir universalumas yra unikalus savo klasėje“, – sakė „Ford Performance“ Europos padalinio vadovas Leo Roeksas.

Naujasis ST taip pat paveržė karūną iš „Fiesta ST“, kuri iki šiol buvo laikoma vairo stiprintuvo greitoveikos rekordininke, o visai vairo pasukimo amplitudei užtenka vos dviejų vairo rato apsisukimų.

Mėgstantiems parengtus sprendimus „Ford ST“ siūlo 4 skirtingus važiavimo režimus – slidžiam keliui, įprastą, sportinį ir lenktynių trasos (užsisakiusiems „Performance Pack“ komplektaciją). Kiekvienam iš šių režimų pritaikytas skirtingas diferencialo, pakabos monitoringo sistemos, vairo stiprintuvo, stabdžių, traukos valdymo, automatinės pavarų dėžės valdymo, ESC reguliavimo rinkinys, optimizuotas atitinkamoms važiavimo sąlygoms.

Kaip jau įprasta, ST išorė smarkiai nesiskirs nuo standartinio „Ford Focus“, išskyrus paskiras sportiškumą pabrėžiančias detales ir ryškesnių spalvų paletę. Ko gero, ryškiausias skirtumas – originalaus dizaino 18 arba 19 colių skersmens ratlankiai, apauti „Michelin Sport Pilot“ padangomis. Tiesa, salone tokių detalių bus daugiau – pradedant sportiniais „Recaro“ krėslais ir baigiant „Ford GT“ primenančiu virtualiu prietaisų skydeliu bei sidabro siūlais siuvinėtais apmušalais.

ST neapsiėjo ir be elektroninių saugumo bei vairavimo asistentų, kurių sąrašas jau perkopė dviženklį skaičių. Užtenka paminėti adaptyvią greičio palaikymo sistemą su ženklų ir ašinės linijos atpažinimo moduliais, išmaniąją priekinių žibintų sistemą, kliūčių išvengimo ir smūgio prevencijos sistemą „Evasive Steering Assist“. ST taip pat turi SYNC 3 balsu valdomą komunikacijos sistemą  su įdiegtu „FordPass Connect“ moduliu, leidžiančiu automobilyje sukurti WiFi ryšio bazę, prie kurios gali jungtis iki 10 bevielių įrenginių.

Naujasis ST bus gaminamas Zarluiso gamykloje Vokietijoje ir rinkoje pasirodys rudenį.  Lietuvoje „Inchcape“ salonuose „Focus ST“ taip pat laukiama jau šį rudenį.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Mercedes Benz CLA 250
Skaityti

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ – tvirtas charakteris kompaktiškų automobilių klasėje

Mercedes-AMG S klasė
Skaityti

Mercedes-AMG“ S klasė: privataus lėktuvo komforto ir F-1 bolido dinamikos sintezė

Toyota Highlander
Skaityti

Atnaujintas „Toyota Highlander“ – nauja išvaizda ir išmaniosios technologijos

ford E-Transit Custom
Skaityti

„Ford“ pristato visiškai elektrinį „E-Transit Custom“ modelį

naujų automobilių rinka
Skaityti

Naujų automobilių rinka: konkurencijai augant nyksta stereotipai

Jaguar Land Rover
Skaityti

„Jaguar Land Rover“ paruošė dar vieną naujieną – iki unikalaus iššūkio liko tik dvi savaitės

bmw i7
Skaityti

BMW atnaujino 7 seriją – debiutuoja ir prabangus elektromobilis „i7“

Lexus-RZ450e
Skaityti

„Lexus“ pristatė viso pasaulio rinkoms skirtą naujos kartos elektromobilį – RZ 450e

Kia EV6
Skaityti

„Kia EV6“ pateko tarp trijų geriausiųjų „World Car of the Year 2022“ apdovanojimuose

Skaityti

„Mazda“ gama elektrifikuojama – atvyksta nauja hibridinė versija „Mazda2 Hybrid“

Skaityti

Kainų pokyčiai naujų automobilių rinkoje: dalis priežasčių laikina, dalis – pamatinė

Skaityti

„Lexus NX“ pelnė aukščiausią įvertinimą per „Euro NCAP“ saugumo bandymus

Skaityti

Legendinis naujos kartos universalas – koncepcinis „Audi A6 Avant e-tron“

Skaityti

„Mazda“ pristatė atnaujintą CX-5 visureigį – pastebimi pokyčiai apima visą automobilį

Skaityti

„Mazda“ Europoje pristatė pirmąjį savo iš tinklo įkraunamą hibridą – CX-60 modelį

Skaityti

Pandemijos pasekmė: naujų automobilių rinka per metus sumažėjo beveik penktadaliu

Skaityti

Į Baltijos šalis atkeliauja naujasis „Toyota RAV4 Adventure“

NAUJIENOS

Automobilių entuziastai

Kazino žaidimai automobilių entuziastams

Probro

„PRO BRO Group“ vieša obligacijų emisija pritraukė 5,5 mln. eurų

Plikledis

Plikledis keliuose gali pasirodyti jau spalį: ką turi žinoti vairuotojai

Automobilio pirkimas

Ką privalo užtikrinti naudoto automobilio pardavėjas ir ką iš tiesų reiškia trumpalaikė „komercinė garantija“?

Kauno vakarinis aplinkelis

„Via Lietuva“ pristatė galimybių studiją, kaip keisis Kauno vakarinis aplinkkelis

Unipark

Sukčiai vėl atakuoja vairuotojus: UNIPARK įspėja apie įtartinas SMS žinutes

PATARIMAI

Parduodu auto! Rinktis supirkėjus ar fizinius asmenis?

Patarimai dviračių vairuotojams

Patarimai vairuotojui. Kaip teisingai stabdyti?

Automobilio poliravimas – kaip tai teisingai atlikti pačiam

Keturiais ratais varomas automobilis gali būti pigesnis nei dviem

Automobilio pardavimas

Kaip greitai atsikratyti nereikalingo automobilio ir dar uždirbti

PARTNERIO TURINYS

Mikroautobusų nuoma Vilniuje: kodėl verta nuomotis?

Citroen remontas: patikėkite tik profesionalams

Mikroautobusų nuoma

Šviežia kava automobilyje? Dabar tai įmanoma

Transporto paslaugos: ką renkasi klientai?

Profesionalus automobilių stiklų remontas

STRAIPSNIAI

“Toyota Avensis” diagnozė: skirtas vyresniems

Automobiliuose per trejus metus turės atsirasti įranga, automatiškai pranešanti apie avarijas

Žinomiausios pasaulio padangų gamintojos

Lengvas ir greitas: Renault pristato Clio Renaultsport 200 Turbo

Dujinės įrangos modernizavimas

Geometrija po remonto

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.