Koncernas BMW papildo 5 serijos modelių pasirinkimą pristatydamas naują penktuką su universalo kėbulu „BMW 5 Touring“. Kaip ir naujos kartos 5 serijos BMW sedanai, „BMW 5 Touring“ išsiskiria veržlia ir estetiška forma, našių ir galingų variklių gama, išplėtotu funkcionalumu ir pažangiomis vairuotojo asistavimo sistemomis. Lietuvoje pirmieji naujos kartos 5 serijos sedanai pasirodys jau šią savaitę, tuo metu „BMW 5 Touring“ šalies rinką turėtų pasiekti pavasarį.
Specialiai Europos rinkai kurtas „BMW 5 Touring“ modelis bus oficialiai pristatytas kovo mėnesį vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje. BMW 5-os serijos modeliai su šia kėbulo modifikacija gaminami 25-erius metus, o jų populiarumą užtikrina nepriekaištingas valdymas ir dinamika, erdvus salonas ir didelė bagažinės talpa. Būtent šios ypatybės naujos kartos modelyje yra dar labiau pagerintos.
BMW 5-osios serijos universaluose naudojami varikliai su „BMW TwinPower Turbo“ technologija, kuri padeda suderinti didelę išvystomą galią ir ekonomišką važiavimą. Be to, panaudotos lengvasvorės medžiagos bei pagerintos automobilių aerodinaminės ypatybės lemia, palyginti su ankstesnės kartos modeliu, iki 11 proc. mažesnes degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją.
„BMW 530i Touring“ modelyje naudojamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis variklis išvysto 185 kW/252 AG galią ir 350 Nm sukimo momentą, jis komplektuojamas su standartine 8 laipsnių automatine pavarų dėže „Steptronic“. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 6,3-5,8 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 144-133 g/km, automobilis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,5 sekundės.
Tuo metu „BMW 540i xDrive Touring“ modelyje naudojamas 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benzininis variklis, kuris gali išvystyti 250 kW/340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą, bei standartinė automatinė „Steptronic“ pavarų dėžė. Nepaisant įspūdingų šio variklio pajėgumų, vidutinės degalų sąnaudos sudaro 7,7-7,3 l/100 km, o anglies dvideginio emisija siekia 177-167 g/km. Šis modelis iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 5,1 sekundės.
„BMW 520d Touring“ turi dyzelinį 4 cilindrų variklį, išvystantį 140 kW/190 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Šis variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine greičių dėže, bet klientai galės pasirinkti ir automatinę „Steptronic“ greičių dėžę. Jo vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,9-4,5 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 129-119 g/km, įsibėgėjimas iki 100 km/val. greičio trunka 8 sekundes.
„BMW 530d Touring“ ir „BMW 530d xDrive Touring“ modeliuose esantis dyzelinis variklis išvysto 195 kW/265 AG galią ir maksimalų 620 Nm sukimo momentą, jis komplektuojamas su automatine greičių dėže „Steptronic“. Iki 100 km/val. greičio šie modeliai gali įsibėgėti per 5,8-5,6 sekundės, jų degalų sąnaudos sudaro 5,7-4,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 149-124 g/km.
„BMW 5 Touring“ modeliai aprūpinti nauja važiuokle su standartine pneumatine pakaba gale. Geresnį automobilio valdymą užtikrina tokia pasirenkama įranga kaip adaptyvioji pakaba su „Dynamic Damper Control“ ir „Adaptive Drive“ funkcijomis, galinius ratus vairuoti padedanti „Integral Active Steering“ funkcija ir „M Sport“ pakaba, kuri pažemina kėbulą 10 mm.
Lengvesnės konstrukcijos važiuoklė ir kėbulas padėjo sumažinti bendrą automobilio svorį ir padidino jo bendrą keliamąją galią. Maksimalus leistinas krovinio svoris, priklausomai nuo modelio, siekia 720-730 kg ir, palyginti su ankstesnės kartos universalu, yra padidėjęs 120 kg.
Bagažinės talpa siekia 570 l, o užlenkus galinių sėdynių eilę ji padidėja 1700 l. Galinių sėdynių eilė padalinta santykiu 40:20:40 ir leidžia gabenti įvairios modifikacijos krovinius. Galinės eilės sėdynes galima užlenkti spustelėjus nuotolinio valdymo mygtuką bagažinės skyriuje. Didesniam patogumui bagažinės skyrių galima pasiekti dviem būdais – atidarius galinį stiklą ar pakėlus automatinį bagažinės dangtį.
Daugiau vietos atsiradę ir „BMW 5 Touring“ salone. Žemesniame aukštyje, palyginti su ankstesniuoju modeliu, įrengtas prietaisų skydelis ir priekinė konsolė suteikia erdvesnį pojūtį priekyje. Padidėjusi ir salono erdvė galvos bei pečių aukštyje, taip pat atsiradę daugiau vietos kojoms. Galinės sėdynių eilės keleiviams dar daugiau patogumo suteiks padidėjęs šių sėdynių paviršiaus plotas, be to, nuo šiol ant jų galima sumontuoti 3 vaikiškas kėdutes.
Kaip ir naujos kartos 5-osios serijos sedanuose, „BMW 5 Touring“ modeliuose vairuotojams į pagalbą bus galima pasitelkti įvairias asistavimo sistemas. Tokios sistemos kaip „Lane Keeping Assistant“, „Lane Changing Assistant“, „Cross traffic warning“ ir „Priority warning“ įgalina autonomišką automobilio judėjimą iki 210 km/val. greičiu ir padeda išvengti kritinių situacijų. „Active Cruise Control“ su „Stop&Go” režimu palaiko numatytą greitį atsižvelgiant į kitus eismo dalyvius ir greitį ribojančius kelio ženklus.
Aukštesnės komplektacijos „BMW 5 Touring“ modeliuose naudojamas net 10,25 colio įstrižainės informacinis ekranas, o sistema gali būti valdoma svirtele „iDrive Controller“, prisilietimais prie ekrano, gestais ar balso komandomis. Virš prietaisų skydelio esantis projekcinis ekranas yra 70 proc. didesnis, palyginti su ankstesniąja versija, o jame atvaizduojama automobilio judėjimo, eismo ženklų, saugumo sistemų, navigacijos informacija, taip pat radijo stotys, grojaraščio ar telefono kontaktų įrašai.