• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Įvaizdis – dar ne viskas: tradiciniai gamintojai beldžiasi į „premium“ klubą siūlydami daugiau už mažesnę kainą

Įsigiję itin kokybišką įmonės, kuri jiems iki tol buvo menkiau žinoma, gaminį vartotojai dažnai kraipo galvas, kodėl taip ilgai delsė išbandyti kažką nauja. Pirkimo įpročius neretai lemia su konkrečiu gamintoju ar paslaugos tiekėju siejamas įvaizdis, kurį pakeisti naujiems rinkos žaidėjams – itin sudėtinga. Net ir pats patraukliausias rinkos pasiūlymas nebūtinai tampa pačiu populiariausiu pasirinkimu.

Automobilių pramonėje ši tendencija ypač stipriai juntama. Prabangių automobilių segmente ilgus metus karaliavo didysis Vokietijos gamintojų trejetas – „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“, o įsisprausti tarp jų naujoms bendrovėms – titaniškų pastangų reikalaujantis iššūkis.

Vis dėlto atsirado užsispyrėlių, kuriems tai pavyko, o dabar į šias gretas pretenduoja ir Pietų Korėjos gamintoja „Kia“. Gausi bazinės komplektacijos modelių įranga ir siūlomos pažangiausios technologijos – į šiuos korėjiečių kompanijos pranašumus dėmesį atkreipia dauguma apžvalgininkų.

Daugiau įrangos už mažesnę kainą

Tuo pat metu „premium“ segmento senbuviai daro sau meškos paslaugą didindami pelno maržą ar tiesiog iš aplaidumo siūlo itin keistas automobilių komplektacijas. Vienas geriausių pavyzdžių, kurį puikiai prisimena dauguma mūsų šalies žurnalistų, – prieš dvejus metus „Lietuvos metų automobilio“ konkurse dalyvavęs 3 serijos BMW. Tai buvo 60 tūkst. eurų kainuojantis prašmatnus sedanas, į kurio komplektaciją neįėjo šildomosios sėdynės.

Palyginimui, šildomosios priekinės sėdynės, vairas ir priekinis stiklas įeina į standartinę bazinės komplektacijos „Kia Sportage“ įrangą, nors automobilio kaina gerokai palankesnė vairuotojo kišenei – 26 tūkst. eurų. Už tokią sumą automobilyje taip pat įdiegta automatinė trijų zonų klimato kontrolė, automatiškai perjungiami „Bi-LED“ priekiniai žibintai, įrangos valdymo balsu funkcija ir svarbiausios pagalbinės sistemos, įskaitant išmaniąją kelio ženklų atpažinimo technologiją.

Vokietijos automobilių gamintojų kainodara – kiek kitokia. Vieno populiariausių kompaktiškų miesto visureigių, „Audi Q3“, kaina prasideda nuo maždaug 35 tūkst. eurų, tačiau už tai, ką gauna bazinės komplektacijos „Kia Sportage“ pirkėjai, perkant vokiškąjį modelį tektų papildomai pakratyti kišenę. Tuomet net ir pernelyg neįsijaučiant renkantis papildomą įrangą, kaina nejučia pašoka iki 40 tūkst. eurų.

Už tokią sumą įsigytas aukščiausio įrangos lygio naujos kartos „Sportage“ galėtų būti važinėjančia naujausių automobilių technologijų demonstracija. Automobilyje būtų sumontuoti adaptyvieji „Matrix LED“ priekiniai žibintai, didžiulis 12,3 colio ekranas, elektronikos valdoma pakaba, įdiegta nuotolinio parkavimo funkcija ir įrengta aukščiausios kokybės garso sistema. Vairavimo patogumą kasdien papildomai padidintų nematomų zonų stebėjimo sistema, turinti automatinio stabdymo važiuojant atbuline eiga funkciją, ir 360 laipsnių apžvalgos sistema.

Diegia pažangiausias technologijas

Automobilizmo vaizdo kanalo „Motorai“ įkūrėjas Jurgis Paplaitis pastebi, kad nauji „Kia“ modeliai jau senokai taiko ne į ekonominės klasės, o į „premium“ automobilių segmentą. Anot žurnalisto, atitinkamai šiek tiek pasistiebia ir kaina – pažangiausi inžinieriniai sprendimai ir moderniausia įranga visuomet reikalauja nemažų investicijų.

„Sportage“ diegiamos technologijos prilygsta „Volkswagen“ produkcijai ir nesunku suprasti kodėl. Modelis buvo kuriamas Vokietijoje, o į projektą uoliai įsitraukė šios šalies inžinieriai. Automobiliai surenkami Slovakijoje, taigi tai – visiškai europietiškas produktas, kurį tobulinant buvo užtikrinamas atitinkamas kokybės lygis“, – komentuoja žurnalistas.

Naujos kartos „Sportage“, pasak J. Paplaičio, išsiskiria naujoviškų technologijų gausa – jos gali nustebinti ir visko regėjusius apžvalgininkus. Pavyzdžiui, šis modelis turi važiuoti bekele skirtų režimų, kuriais galbūt pasinaudos ne kiekvienas vairuotojas, tačiau žiemos sezoną jie gali labai praversti.

Didžiausią įspūdį žurnalistui padarė „Sportage“ multimedijos sistema – pradedant skaitmeniniu prietaisų skydeliu ir baigiant įrangos valdymu. Pastarajame išsiskiria keičiamo funkcionalumo juosta, kurioje vienu prisilietimu galima pereiti nuo oro kondicionieriaus prie muzikos reguliavimo ar kitų sistemų valdymo.

„Efektingai atrodo išgaubtas prietaisų skydelis ir didelis su juo sujungtas multimedijos ekranas. BMW giriasi, kad tokią itin šiuolaikišką įrangą turi naujasis iX elektromobilis. Tokį patį galima rasti ir „Kia Sportage“ – todėl viduje jautiesi lyg prabangiame automobilyje“, – pagyrų modelio salonui nešykšti J. Paplaitis.

Rodo pranašumą įvairiose srityse

„Volkswagen“ prekių ženklas, žurnalisto teigimu, taip pat jau kurį laiką nusitaikęs į „premium“ segmentą, tačiau išbandęs naująjį septynių sėdimųjų vietų „Tiguan Allspace“ jis įsitikino – apdailos medžiagų kokybe „Kia Sorento“ šį modelį gerokai lenkia. Pietų Korėjos gamintojai bandant konkuruoti su didžiuoju Vokietijos trejetu ir kitais prekių ženklais lieka tik viena problema – reikia laiko įvaizdžiui suformuoti.

„Surinkimo ir medžiagų kokybė bei technologijos yra viena, o įvaizdis – visai kas kita. Į jo formavimą įmonei teks įdėti daug darbo“, – konstatuoja J. Paplaitis.

Žurnalistas atkreipia dėmesį, jog naujajame „Kia Sportage“ nuo šiol taip pat gali būti montuojama ir aktyvioji pakaba, kurios standumas kinta priklausomai greičio, kelio dangos ir išcentrinių jėgų. Kol kas ši technologija nėra susieta su skirtingais važiavimo režimais, tačiau tai svarbus žingsnis į priekį siekiant suderinti dinamišką valdymą ir važiavimo komfortą.

J.Paplaičio teigimu, labai juntamas ir naujojo „Sportage“ vairo stiprintuvo tikslumas. Ankstesnės kartos modelio valdymas žurnalisto neįtraukdavo, tačiau naujajame visureigyje tuo jau galima mėgautis. Sportišką automobilio charakterį pabrėžia ir pagal europiečių skonį sureguliuoja pakaba.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Kiti įrašai
Naudoto automobilio pirkimas
Skaityti

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas
Skaityti

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje
Skaityti

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas
Skaityti

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto
Skaityti

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

komercinis transportas
Skaityti

Naujos kartos „Volkswagen“ komercinės transporto priemonės – modernesnės, efektyvesnės ir universalesnės

Tiltai
Skaityti

10 įspūdingų Lietuvos tiltų, kuriuos „Via Lietuva“ keliautojams rekomenduoja pamatyti šią vasarą

Formulė 1
Skaityti

Ar Lietuva galėtų surengti „Formulės 1“ Didįjį Prizą?

Automobilis šeimai
Skaityti

Kokį automobilį rinktis šeimai?

Vairavimo žinių atnaujinimas
Skaityti

Privalomą vairavimo žinių atnaujinimą lietuviai laiko nereikalinga našta, ekspertai ragina verčiau daugiau dėmesio skirti vairuotojų informavimui

Naudoti automobiliai
Skaityti

Naudotų automobilių pardavėjai: didesnė atsiskaitymų grynaisiais kartelė augins šešėlį

Įkrovimo stotelės magistralė
Skaityti

Automagistralėje Kaunas-Vilnius – 2 naujos itin greito elektromobilių įkrovimo stotelės

Kelio ženklai
Skaityti

„Via Lietuva“ vairuotojus ragina keliuose stebėti šiuos ženklus: kokią informaciją jie pateikia

Via Lietuva
Skaityti

„Via Lietuva“ skelbia, kurie kritinės būklės tiltai bus sutvarkyti šiemet ir artimiausiais metais

Paspirtuko šalmas
Skaityti

Galva – jautri paspirtukininko vieta: kodėl šalmą dėvėti būtina

Dviračių takai
Skaityti

Tai, ko Lietuvoje dar nebuvo: „Via Lietuva“ pėsčiųjų ir dviračių taką paženklino naktį švytinčiais dažais

Mokami keliai
Skaityti

Plečiamas mokamų kelių tinklas krovininiam ir komerciniam transportui 

NAUJIENOS

Milikonių įkalnė

Dėl rekonstrukcijos uždaroma Milikonių įkalnė: keisis eismo tvarka ir viešojo transporto maršrutai

Internetiniai žaidimai

Geriausi internetiniai žaidimai „Geeks“: strategija, mokslinė fantastika ir linksmos pramogos

Formulė 1

Kova dėl pergalės: kas dominuos „Formulės 1” lenktynių pasaulyje šiemet?

Taršūs automobiliai

Seimas spręs, ar atšaukti pareigą aplinkosaugininkams tikrinti lengvųjų automobilių taršą

Elektrinis mikroautobusas

Šiaulių ir Panevėžio rajonuose dyzelinius mikroautobusus keis elektriniai

Automobilio pirkimas kaip neapsigauti

Po gražiu kiautu – sudužusi gelda: kaip išvengti prastos būklės automobilio?

PATARIMAI

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Ar verta atidėti automobilių techninę apžiūrą?

Mopedo vairuotojas. Kaip juo tapti?

Automobilio pirkėjo dilema: rinktis naują ar naudotą?

Pirmoji pagalba kelyje – ar mokame ją suteikti?

Užsidegė tepalo lemputė: ką daryti ir kada susirūpinti?

PARTNERIO TURINYS

„CityBee“: 2017-aisiais Lietuvoje įvyko automobilių dalijimosi paslaugos lūžis

ĮVARDIJO GUDRYBES, KAIP IŠLAIKYTI VAIRAVIMO EGZAMINĄ

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Amortizatorių keitimas Vilniuje

GPS meistras pataria

STRAIPSNIAI

Sunkiai pastebimi motociklininkai

Trumpai apie kompiuterinę autodiagnostiką

Lietuviškas vairuotojo pažymėjimas užsienyje: klausimai ir atsakymai

Teisingai prisekite vaiką saugos diržais

Nuo sukčių nukenčia šimtai automobilių pirkėjų. Kaip to išvengti?

Kodėl svarbu atlikti antikorozinį padengimą?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.