• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Daugiasvirtės pakabos remontas

Taip jau nutiko kad mūsų šalyje turbūt populiariausia markė yra Audi ir Volkswagen, taip vadinami tautos automobiliai kurie priešingai nei daugelis norėtų vis tiek genda. Tie kas vairuoja Audi ir Volkswagen automobilius žino kad priekinė pakaba yra taip vadinama daugiasvirtė pakaba kuri kiekvienoje pusėje priekinėje automobilio dalyje turi po keturias šakes, vairo traukės antgaliuką ir stabilizatoriaus ausį, dar vadinamą pakabą.

Tokia pakabos konstrukcija yra sudaryta iš dviejų apatinių ir dviejų viršutinių šakių, kurios turi sailentblokus ir šarnyrus kurie yra gamykliškai įlieti į aliuminio lydinio šakę, todėl keičiant šarnyrus tenka ir reikia keisti visas šakes, kurios kaip taisyklė būtent tokio amžiaus mašinose šiuo metu tikrai stipriai genda o mūsų super geri keliai, žinom kabutėse, prie jų ilgaamžiškumo tikrai neprisideda. Taigi, daug šakių priekyje dažnai asocijuojasi su daug išlaidų pakabos remontui, šiandien pamėginsime papasakoti ir parodyti kas ten iš tikro yra, ar tikrai brangu remontuoti daugiasvirtę pakabą, kaip atrodo šakės ir kokie remonto variantai.

Daugiasvirtės pakabos privalumai ir trūkumai

Daugiasvirtė pakaba veikia tikrai labai įdomiai ir jos kone didžiausias pliusas yra tas kad automobiliai turintys daugiasvirtę pakabą tikrai važiuoja per nelygumus minkštai ir solidžiai, mažiau bilda ir barška pakaba, puikiai dirba ir sugeria kelio nelygumus kas mūsuose šiai dienai tikrai aktualu. Pilnai sutvarkius daugiasvirtę pakaba ji tikrai laiko net ir mūsų nelygiais ir duobėtais keliais, juk ir tvarkomi automobiliai su šia pakaba jau viršija dešimtį metų, o daugelis šakių būna nei karto nekeistos.

Daugiasvirtės pakabos minusai ir trūkumai manau yra visiems žinomi – tai yra remonto kaina. Paprastai komplektas visas priekinių šakių, jei pilnas kainuoja netoli 2000lt jei tikrai kokybiškas, tad automobiliui kurio amžius daugiau nei 10 metų tai jau tampa ganėtinai didele investicija.

Daugiasvirtes pakabos remontas

Daugiasvirties pakabos remontas kaip ir minėjome aukščiau yra brangokas, pamėginsime papasakoti kodėl. Visų pirma reikėtų pradėti nuo to kad paprastai pradeda bildėti ir judėti viena ar dvi šakės, po kiek laiko, laisvumui atsiradus didesniam pradeda girdėtis dunksėjimo garsas automobilio salone važiuojant per nedidelius nelygumus. Tuomet galima diagnozuoti kurias šakes reikia keisti ir kurios jau kliba ir turi laisvumą. Žemiau pridedame keletą video klipukų kuriuose labai gerai rodomas šakių ir vairo traukės klibėjimas, maždaug galite įsivaizduoti kas būna kai taip kliba visos daugiasvirtės pakabos šakės…

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Daugiasvirtės pakabos remontas
Kiti įrašai
Skaityti

„Volvo Trucks“ pristatė unikalią saugumo įrangą elektriniams sunkvežimiams

Skaityti

Žalų administravimas. Ką reikia žinoti? Patarimai

Skaityti

Kaip teisingai keisti stabdžių diskus?

Skaityti

Trūkusio pagrindinio diržo pasekmės – verta žinoti!

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Deimantinė danga automobiliui (Nano diamond shield)

Skaityti

Elektra iš automobilių amortizatorių: idėja virto komerciniu produktu

Skaityti

Granatų keitimas, išorinės ir vidinės granatos keitimas

Skaityti

Guolių keitimas, guolių presavimas

Skaityti

Sailentblokų presavimas ir keitimas

Skaityti

Automobilio šarnyrai. Kas tai?

Skaityti

Stabilizatoriaus gedimai, skleidžiami garsai

Skaityti

Daugiasvirtės pakabos remontas

Skaityti

Kaip veikia automobilio diferencialas?

Skaityti

Motociklininkų apsaugai – galvą šaldantis šalmas „ThermaHelm”

Skaityti

Motoroleris: sportiškas, triratis, elektrinis

Skaityti

Kaip motociklu įveikti 1,5 metro gylio vandens telkinį

Skaityti

Automobilio stiklų tamsini

NAUJIENOS

Elektromobilio krovimas

Beveik kas antras lietuvis norėtų persėsti į elektromobilį, tačiau sprendimą atitolina kelios priežastys

Linkuvos gatvės įkalnė

Permainingi orai iššūkių nepagailėjo: padarinius likvidavę rangovai atidaryti eismą Milikonių įkalnėje tikisi iki spalio pabaigos

Triukšmas oro uostas

Atnaujinti triukšmo žemėlapiai – galimybė mažinti poveikį gyvenantiems šalia oro uostų

Kelių remontas

Kelininkai primena grįžtantiems iš pajūrio keliones planuoti atsakingai

Saugus eismas

Svarstomi siūlymai tobulinti Saugaus eismo automobilių keliais įstatymą, laukiama gyventojų nuomonės

Tiltas per Dubysos upę remontas

„Via Lietuva“: Raseinių rajone prasideda tilto per Dubysą remonto darbai

PATARIMAI

Paskolos

Iššūkiai ir galimybės gaudant verslo paskolą Lietuvoje po COVID-19

Automobilių akumuliatoriai

Ar seną automobilio akumuliatorių dar galima prikelti?

Kokį akumuliatorių pirkti dyzeliui?

vairavimo mokyklos

Ar galima atgauti sumokėtus pinigus už vairavimo pamokas, jei netenkina kokybė?

Apibraižytas automobilis stovėjimo aikštelėje – ką daryti?

Automobilio remontas gali atsieiti pigiau

PARTNERIO TURINYS

Automobilių kabliai

Stogo skersiniai

Kėbulo remonto darbai. Ką reikia žinoti

Profesionalus automobilių stiklų remontas

Auto keltuvų tipai: vertiname ir renkamės

Testuojame produktą NANO DIAMOND SHIELD

STRAIPSNIAI

Priekabos elektros lizdo 13 kontaktų jungimo schema

Natūralūs kvapai automobiliui

Kontūrai automobilio spalvoje

“Ferrari” blokuoja naujojo Stratos gamybą

Sunkvežimių dalys

Kaip išsirinkti kokybiškas sunkvežimių dalis ilgalaikiam naudojimui

Sunkiai pastebimi motociklininkai

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.