• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Tiek miestui, tiek ir kaimui

Rumunų „Dacia“ prekiniam ženklui sėkmingai užkariavus Rusijos, Lenkijos ir dar kelių centrinės Europos rinkas su „Logan“ modeliu, gamyklos savininkai iš „Renault“ korporacijos turėjo pakankamai lėšų plėtoti modelių paletę.

Buvo nueita tradiciniu keliu sukurti vidutinės klasės visureigį, kuris būtų labai pigus, bet kartu nestokotų praktiškumo ir negestų kas 10 kilometrų… Taip 2009 metų viduryje į rinką įsiveržė „Dacia Duster“. Ir nors modelio debiuto laikas buvo itin nepalankus (siautė pasaulinė krizė), „Duster“ susirado savo pirkėją. Keturių varomųjų sistema atkeliavo iš Nissan, varikliai iš Renault, pakabos elementai – iš „Megane“ ir „Laguna“ automobilių.

Kadangi „Duster“ iš esmės yra „Nissan“ ir „Renault“ sudedamųjų dalių hibridas, tai jaučiama vairuojant automobilį. Pakaba nėra nei bloga, nei labai gera: važinėjant įvairiais režimais, ji yra pakankamai komfortiška.

Praktiškas ir pakankamai išvaizdus SUV kainuoja vos nuo 34 999 litų –  rumunai 2009 metais pažadėjo rinkai pristatyti pigų visureigį ir savo žodį ištesėjo. O kai kaina nedidelė, tai galima užmerkti akis ir į kai kurias erzinančias naujoko smulkmenas.

Kam yra skirtas šis rumuniškas visureigis? Iš dalies ir miesto žmogui, mėgstančiam aktyviai leisti laisvalaikį gamtoje, kartu ta pačia mašina važinėjant į darbą. Tačiau nespjautų į šį SUV ir kaimo gyventojas, kuriam dažnai tenka naudotis neasfaltuotais keliais. „Duster“ yra paprastas, nepretenzingas, praktiškas, patogus, komfortiškas, gal net ir gražus automobilis. Aišku norėtųsi geresnės variklio ir pavarų dėžės kombinacijos, tačiau absoliučiai tobulų automobilių nebūna. „Duster“ yra tiesiog paprastas automobilis be didelių pretenzijų. Jis yra pigus, pakankamai patikimas, lengvai taisomas, praktiškas.

“Logan” ir “Sandero”  platformą naudojantis “Duster” visureigis yra nedidelis: 4,31 metro ilgio ir 1,82 pločio, atstumas tarp ašių – 2673 mm. Modelis su priekiniais varančiaisiais ratais sveria nuo 1160 kilogramų, su visų  varančiųjų ratų pavara – nuo 1250 kg. Šis rumunas turi pirmos kartos “Nissan X-Trail” daugiasvirtę pakabą ir “Nissan Qashqai” transmisiją. Į “Dacia” montuojami šiuolaikiniai “Renault” varikliai: 1.6/105 AG benzininis ir du  skirtingo galingumo 1.5 (85 AG ir 110 AG) dyzeliniai. Pastarųjų variklių CO2 tarša yra mažiau nei 150 g/100 km. Su 4×4 pavara komplektuojama mechaninė šešių bėgių greičių dėžė, tik su priekiniais varančiasiais ratais –  penkių bėgių mechaninė dėžė. “Automatai” šiam modeliui nesiūlomi.

Bene didžiausias „Duster“ privalumas yra salono erdvė ir praktiškumas. Automobilio viduje be problemų įsitaisys penki suaugę žmonės, o gale sutilps gal net penki dideli lagaminai. Nuleidus galines sėdynes, gridys tampa lygios, o bagažinės talpa išauga iki net 1600 litrų. Tai prilygsta vidutinio dydžio universalo bagažinei.

Bene pastebimiausias šio „Dacia“ privalumas yra kaina. Bazinis „Duster“ su 1,6 litro ir 105 arklio galių benzininiu varikliu kainuoja nuo 35 tūkst. litų. Bazinėje kompektacijoje – ABS,  dvi saugos pagalvės, mechaninis kondicionierius, normalaus dydžio atsarginis ratas ir centrinis užraktas. ESP galima užsisakyti tik su brangiausia “Laureate” įranga. Automobiliui taip pat trūksta tikslesnio valdymo ir geresnių stabdžių.

Automobilis su dyzeliniu 1,5 litro varikliu ir 110 arklio galių kainuoja nuo 60 tūkst. litų. Jame elektra valdomi priekiniai langai, šiek tiek įvairesnis blizgus interjeras, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai bei signalizacija. Keturių varomųjų ratų sistema komplektuojama tik su šiuo dyzeliniu varikliu. Jis, beje, nėra naujokas „Renault“ korporacijoje, šis motoras jau nuo seno buvo laikomas vykusiu ir labai taupiu.

Gamintojai oficialiai skelbia, jog „Duster“ su šiuo 110 arklio galių dyzeliniu varikliu suvartos tik 5,6 litro degalų. Tokį vidurkį pasiekti mažai realu, nes ir įjungus tik du varančiuosius ratus bei važiuojant 100 km/val. greičiu automagistrale, vidutinės sąnaudos buvo 7,1 l 100 km.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Dacia
  • Logan
  • Renault
  • Visureigis
Kiti įrašai
Automobilių nuoma Klaipėdoje
Skaityti

Kur rasti geriausią automobilių nuomą Klaipėdoje?

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kaip ilgalaikė automobilių nuoma gali padėti verslui taupyti išlaidas?

Automobilio nuoma užsienyje
Skaityti

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Ilgalaikė automobilių nuoma
Skaityti

Kada verta rinktis ilgalaikę automobilio nuomą verslui?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

NAUJIENOS

Enefit krovimo stotelės

„Enefit“: elektromobilių įkrovimo stotelių skaičius Lietuvoje perkopė 300

Naujų automobilių pardavimai Lietuvoje

Lietuva – lyderė Europoje: sparčiausiai augo naujų automobilių registracijos, fiksuotas elektromobilių šuolis

Dulkės automobilyje

Dulkės ir pirštų antspaudai automobilyje: ar jų valymas tik kova su vėjo malūnais?

Kelių darbai

Kelininkai skelbia savaitgalio darbų statistiką: dėmesys skirtas prevenciniams darbams

Avarijos keliuose sniegas

Pirmos snaigės – pirmosios avarijos keliuose: kodėl kasmet kartojame tas pačias klaidas?

Kelių barstytuvai

AB „Kelių priežiūra“ skelbia barstytuvų vardų konkurso nugalėtojus

PATARIMAI

Vairas sukasi sunkiai? Laikas tikrinti vairo stiprintuvo skystį

Patarimai, Kaip vasara taupyti degalus

Kodėl verta pirkti originalias vokiškų automobilių dalis

Kaip taupyti degalus?

Naudoti automobiliai: iš kurios šalies geriausia įsigyti

5 svarbiausios procedūros, atliekamos automobilio techninės priežiūros metu

PARTNERIO TURINYS

Nebrangi automobilių nuoma Vilniuje

Automobilių kabliai

Stogo skersiniai

GPS meistras pataria

Sėdynių užvalkalai internetu. Kaip ir kur juos pirkti?

Lengvųjų automobilių padangų rinka

STRAIPSNIAI

Automobilio nuoma užsienyje

Automobilio nuoma užsienyje: kaip išvengti netikėtų išlaidų?

Kaip tvarkytis su prastu automobilio ekonomiškumu ir tepalo deginimu?

Ratų suvedimas, išvirtimas, geometrijos nustatymas

Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?

Be važiuoklės – nevažiuosi !

Automobilio vaškavimas – kaip jis atliekamas?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.