• Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys
Facebook
YouTube
Reklama
Susisiekime
Automedia.lt Automedia.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
    • Naujienos
    • Elektromobiliai
    • Įdomu
    • Motociklai
    • Nauji automobiliai
    • Sportas
  • Patarimai
    • Patarimai
    • Automobilių priežiūra
    • Remontas
    • Specialistas pataria
    • Verta sužinoti
  • Straipsniai
    • Straipsniai
    • Padangos, ratlankiai
    • Automobiliai, nuoma
    • Automobilio remontas
    • Automobilių dalys, įranga
    • Priežiūra, komfortas, paslaugos
  • Video
  • Partnerio turinys

Tiek miestui, tiek ir kaimui

Rumunų „Dacia“ prekiniam ženklui sėkmingai užkariavus Rusijos, Lenkijos ir dar kelių centrinės Europos rinkas su „Logan“ modeliu, gamyklos savininkai iš „Renault“ korporacijos turėjo pakankamai lėšų plėtoti modelių paletę.

Buvo nueita tradiciniu keliu sukurti vidutinės klasės visureigį, kuris būtų labai pigus, bet kartu nestokotų praktiškumo ir negestų kas 10 kilometrų… Taip 2009 metų viduryje į rinką įsiveržė „Dacia Duster“. Ir nors modelio debiuto laikas buvo itin nepalankus (siautė pasaulinė krizė), „Duster“ susirado savo pirkėją. Keturių varomųjų sistema atkeliavo iš Nissan, varikliai iš Renault, pakabos elementai – iš „Megane“ ir „Laguna“ automobilių.

Kadangi „Duster“ iš esmės yra „Nissan“ ir „Renault“ sudedamųjų dalių hibridas, tai jaučiama vairuojant automobilį. Pakaba nėra nei bloga, nei labai gera: važinėjant įvairiais režimais, ji yra pakankamai komfortiška.

Praktiškas ir pakankamai išvaizdus SUV kainuoja vos nuo 34 999 litų –  rumunai 2009 metais pažadėjo rinkai pristatyti pigų visureigį ir savo žodį ištesėjo. O kai kaina nedidelė, tai galima užmerkti akis ir į kai kurias erzinančias naujoko smulkmenas.

Kam yra skirtas šis rumuniškas visureigis? Iš dalies ir miesto žmogui, mėgstančiam aktyviai leisti laisvalaikį gamtoje, kartu ta pačia mašina važinėjant į darbą. Tačiau nespjautų į šį SUV ir kaimo gyventojas, kuriam dažnai tenka naudotis neasfaltuotais keliais. „Duster“ yra paprastas, nepretenzingas, praktiškas, patogus, komfortiškas, gal net ir gražus automobilis. Aišku norėtųsi geresnės variklio ir pavarų dėžės kombinacijos, tačiau absoliučiai tobulų automobilių nebūna. „Duster“ yra tiesiog paprastas automobilis be didelių pretenzijų. Jis yra pigus, pakankamai patikimas, lengvai taisomas, praktiškas.

“Logan” ir “Sandero”  platformą naudojantis “Duster” visureigis yra nedidelis: 4,31 metro ilgio ir 1,82 pločio, atstumas tarp ašių – 2673 mm. Modelis su priekiniais varančiaisiais ratais sveria nuo 1160 kilogramų, su visų  varančiųjų ratų pavara – nuo 1250 kg. Šis rumunas turi pirmos kartos “Nissan X-Trail” daugiasvirtę pakabą ir “Nissan Qashqai” transmisiją. Į “Dacia” montuojami šiuolaikiniai “Renault” varikliai: 1.6/105 AG benzininis ir du  skirtingo galingumo 1.5 (85 AG ir 110 AG) dyzeliniai. Pastarųjų variklių CO2 tarša yra mažiau nei 150 g/100 km. Su 4×4 pavara komplektuojama mechaninė šešių bėgių greičių dėžė, tik su priekiniais varančiasiais ratais –  penkių bėgių mechaninė dėžė. “Automatai” šiam modeliui nesiūlomi.

Bene didžiausias „Duster“ privalumas yra salono erdvė ir praktiškumas. Automobilio viduje be problemų įsitaisys penki suaugę žmonės, o gale sutilps gal net penki dideli lagaminai. Nuleidus galines sėdynes, gridys tampa lygios, o bagažinės talpa išauga iki net 1600 litrų. Tai prilygsta vidutinio dydžio universalo bagažinei.

Bene pastebimiausias šio „Dacia“ privalumas yra kaina. Bazinis „Duster“ su 1,6 litro ir 105 arklio galių benzininiu varikliu kainuoja nuo 35 tūkst. litų. Bazinėje kompektacijoje – ABS,  dvi saugos pagalvės, mechaninis kondicionierius, normalaus dydžio atsarginis ratas ir centrinis užraktas. ESP galima užsisakyti tik su brangiausia “Laureate” įranga. Automobiliui taip pat trūksta tikslesnio valdymo ir geresnių stabdžių.

Automobilis su dyzeliniu 1,5 litro varikliu ir 110 arklio galių kainuoja nuo 60 tūkst. litų. Jame elektra valdomi priekiniai langai, šiek tiek įvairesnis blizgus interjeras, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai bei signalizacija. Keturių varomųjų ratų sistema komplektuojama tik su šiuo dyzeliniu varikliu. Jis, beje, nėra naujokas „Renault“ korporacijoje, šis motoras jau nuo seno buvo laikomas vykusiu ir labai taupiu.

Gamintojai oficialiai skelbia, jog „Duster“ su šiuo 110 arklio galių dyzeliniu varikliu suvartos tik 5,6 litro degalų. Tokį vidurkį pasiekti mažai realu, nes ir įjungus tik du varančiuosius ratus bei važiuojant 100 km/val. greičiu automagistrale, vidutinės sąnaudos buvo 7,1 l 100 km.

Total
0
Shares
0
0
0
0
0
Žymos
  • Dacia
  • Logan
  • Renault
  • Visureigis
Kiti įrašai
Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kodėl verta rinktis automobilių veiklos nuomą vietoje pirkimo?

Ilgalaikė automobilio nuoma
Skaityti

Ar automobilių nuoma tinka ilgalaikiam naudojimui?

Automobilio nuoma Ryga
Skaityti

Ar norite sutaupyti laiko ir pinigų? Užsisakykite automobilį Rygos oro uoste iš anksto!

Automobilio nuoma mieste
Skaityti

Ar gali būti automobilių nuoma pigesnė nei automobilio turėjimas?

Automobilių veiklos nuoma
Skaityti

Kas yra automobilio veiklos nuoma?

Hibridiniai automobiliai
Skaityti

Kodėl įkraunami hibridiniai automobiliai tokie brangūs?

automobilių nuoma
Skaityti

Lengvųjų automobilių nuoma Lietuvoje

Toyota automobiliai
Skaityti

Populiariausios naudotų automobilių markės

Skaityti

Patogiausias būdas keliauti – ilgalaikė automobilių nuoma

Skaityti

Mikroautobuso nuoma: kurį pasirinkti?

Skaityti

Naujas tyrimas parodė, kurioje pasaulio šalyje vienam gyventojui tenka daugiausia automobilių

Skaityti

Kur ieškoti patikimų automobilių nuomotojų Kaune? 

Skaityti

Ar yra geriausias pasaulyje automobilis?

Skaityti

Automobilių pasirinkimą lemia instinktai

Skaityti

Rolls-Royce Wraith nustebins prabanga ir galia

Skaityti

„Lamborghini Gallardo“ šėlsmas miško kelyje

Skaityti

Mokslas apie teisingą pavarų perjungimą

Skaityti

BMW dizainas įvertintas prestižiniuose „red dot“ adovanojimuose

NAUJIENOS

Naudoto automobilio pirkimas

Kokį pasirinkti – naudotą ar naują elektromobilį? Aptarė privalumus ir minusus

Greičio viršijimas

Viršijote greitį su nuomotu automobiliu? Štai kas jūsų laukia Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje

Automobilio gedimas kelyje

Netikėtai sugedus automobiliui kas dešimtas lietuvis ieško finansinės pagalbos

Draudimas

Važiuoti smagu, netekti skaudu: kaip apsaugoti dvirates transporto priemones nuo ilgapirščių

Krasta auto

„Krasta Auto“ keičia pavadinimą į UAB „Inchcape Auto“

Mokami keliai

Plečiamas mokamų kelių tinklas: ką reikia žinoti transporto priemonių valdytojams?

PATARIMAI

Kur vežti taisyti savo automobilį?

Hibridiniai automobiliai

Ką reikia žinoti apie hibridinius automobilius?

Vairavimas per balas: ką daryti, kad automobilis netaptų skenduoliu

Profesionalus vairavimo instruktorius Vilniuje

Starterio tipas

Koks starterio tipas geriausias mano automobiliui?

Stereotipų galia: ar vokiški automobiliai tikrai patikimesni už prancūziškus?

PARTNERIO TURINYS

Pažintinė kelionė autobusu – dar daugiau įspūdžių

Tinkamiausių ratų montavimo staklių pasirinkimas: aspektai, kuriuos reikia įvertinti

Reklama ant automobilių – puikus būdas reklamuotis

SUNKVEŽIMIŲ NAVIGATORIUS Galaxy TAB Primo TRUCK 2013

Kada keičiamos padangos?

Į ką atsižvelgti renkantis žiemines padangas?

STRAIPSNIAI

Ar purvini automobiliai važiuoja ekonomiškiau nei švarūs?

Kaip atsiranda poros užpilde

Nuleista uždanga nuo paties brangiausio ir pasiučiausio automobilio pasaulyje: „Lamborghini Veneno“

Automobilių remontas: oficialios automobilių atstovybės prieš privačias dirbtuves

Turbina. Kas tai? Kaip tinkamai ją prižiūrėti?

automobilio oro filtro keitimas

Kaip žinoti, kad laikas keisti oro filtą?

Padangos, ratlankiai
  • Padangų svarbiausi parametrai
    Svarbiausi padangų techniniai parametrai: į ką būtina atsižvelgti?
  • Žieminių padangų pasirinkimas
    Renkamės žiemines padangas: klaidos, kurių verčiau nekartoti
Automedia.lt Automedia.lt
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / kelioniuklubas.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt / protobokstai.lt / motinyste.lt
Partneriai:  autorentalis.lt

Įrašykite raktažodį ir spauskite Enter.