Jie maži, madingi, bet nepigūs. Šie automobiliai siūlo nedaug tūrio(???) už didelius pinigus. Tačiau pirkėjai juos tiesiog dievina ir mažyliai yra itin populiarūs. Skamba nelogiškai? Anaiptol! Miesto gyventojai už mažą, bet stilingą ir madingą automobilį pasiruošę pakloti gerokai didesnę sumą nei už praktišką, tačiau kasdienę mašiną. Šiuo atveju sveiką protą nugali įvaizdis ir prestižas. Tokia filosofija nuo kitų metų vadovausis ir žavųjį mažylį Opel Adam surinkinėsiantis koncernas.
Spalį jis debiutuos Paryžiaus automobilių parodoje, o pirmieji modeliai pirkėjus pasieks 2013 metų sausį. Techniškai tai yra sumažintas Corsa modelis, turintis puikią šiuolaikinę multimedijos įrangą ir ekspresyvų dizainą. Jis sukurtas konkuruoti su Fiat 500 ir net Mini modeliais. Neseniai buvo oficialiai paskelbtos pirmosios Adam modelio nuotraukos. Manome, kad jis turi išties neblogas galimybes išsikovoti vietą po saule. Štai penkios priežastys, kodėl:
1. Jis gerai atrodo. 3,7 m ilgio Opel Adam yra 30 cm trumpesnis už Corsa ir šiek tiek žemesnis, tačiau beveik tokio paties pločio. Tai sudaro tvirto ir sportiško mažylio įspūdį. Adam turės tris skirtingas komplektacijas: madingąją „Jam“, elegantiškąją „Glam“ ir sportiškąją „Slam“. Kėbulo spalvų paletė bus didelė, taip pat pirkėjai galės rinktis trijų skirtingų spalvų stogą.